viljansiemen jostain syystä vaikka itse yrittää tarkka olla. On sellainen hytinä että kuivuriyrittäjissä olisi jonkun verran syytä tähän asiaan. Samoin kuin hukkakauran kovaan leviämiseen nykyään. Vaikka olisi oma puimuri niin harva enää viitsi pitää omaa kuivuria.
Vastaukset 2
- kuivurissa jos sitä
jollain asiakkaalla on. Harva puhdistaa siiloja niin hyvin ja muita paikkoja, niitä mahdollisia koloja kun kuivurilla on!!
Lopetin rahtikuivauksen viitisen vuotta sitten ja nyt kun olen seurannut hukkiksen leviämistä, niin ratkaisu oli ihan oikea.
Usein hukkakauran torjunnasta ja tarkkailusta huolehtii ne jotka viljelee tosissaan. Nää harrastelijat monasti ei edes tunne rikkakasveja ja sitten tarjotaan näitä "siemenpankkeja" kuivattavaksi. Melkoista riskipeliä ottaa kuivaukseen näitä. - Profarmeri
on kun kuivurilla ajelee taikka jos jättää ranta-alueelle parkiin että hukkis pesii. Ole tarkkana ja öljyä paikat hyvin. Huono rasvaus ja väärät rengaspaineet nostaa tarttumisriskiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1132341Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???301157- 106953
- 71942
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha611912- 48855
- 85790
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76680- 70666
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31666