Levittääkö myös kuivurit hukkakauraa?

sekaisin menee

viljansiemen jostain syystä vaikka itse yrittää tarkka olla. On sellainen hytinä että kuivuriyrittäjissä olisi jonkun verran syytä tähän asiaan. Samoin kuin hukkakauran kovaan leviämiseen nykyään. Vaikka olisi oma puimuri niin harva enää viitsi pitää omaa kuivuria.

2

558

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuivurissa jos sitä

jollain asiakkaalla on. Harva puhdistaa siiloja niin hyvin ja muita paikkoja, niitä mahdollisia koloja kun kuivurilla on!!

Lopetin rahtikuivauksen viitisen vuotta sitten ja nyt kun olen seurannut hukkiksen leviämistä, niin ratkaisu oli ihan oikea.

Usein hukkakauran torjunnasta ja tarkkailusta huolehtii ne jotka viljelee tosissaan. Nää harrastelijat monasti ei edes tunne rikkakasveja ja sitten tarjotaan näitä "siemenpankkeja" kuivattavaksi. Melkoista riskipeliä ottaa kuivaukseen näitä.

• Profarmeri

on kun kuivurilla ajelee taikka jos jättää ranta-alueelle parkiin että hukkis pesii. Ole tarkkana ja öljyä paikat hyvin. Huono rasvaus ja väärät rengaspaineet nostaa tarttumisriskiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      172
      2940
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      64
      2556
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2210
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      73
      1839
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1773
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1641
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      102
      1442
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      217
      1151
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1120
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1069
    Aihe