Millä on poikaystävän kanssa suunnitteilla berliini-reissu. Tarkoituksena ei ole koluta jokaikistä berliinin kolkkaa läpi vaan joitain mielenkiinsia paikkoja vain. Kuinkahan kauan berliiniin pitäisi varata aikaa? riittääkö esimerkiksi 4pv vai vaatiiko koko viikon? Suunnitteilla olisi, että reissaisimme viikon tai vähan kauemminkin ja tässä ajassa kävisimme myös prahassa, tai sitten vain jossain muussa berliinin lähellä olevassa saksan kaupungissa. Onko junalla matkustaminen saksassa/tsekeissä kallista entä onko rajanylittäminen monimutkainen prosessi?
matka berliiniin
2
1730
Vastaukset
- ei huomaa
Onko junalla matkustaminen saksassa/tsekeissä kallista entä onko rajanylittäminen monimutkainen prosessi?
First things first. Molemmat Saksa ja Tsekki ovat EU:n jäseniä ja molemmat ovat allekirjoittaneet Schengenin sopimukset. Miten olisi mahdollista edes huomata rajanylityksen???
Junalla matkustaminen on halpa, jos osataan ostaa tarjouslippuja. Tarjouksista Saksassa lue tästä: http://www.bahn.de/international/view/en/prices/germany/laender_tickets.shtml ja tästä http://www.bahn.de/international/view/en/prices/germany/sparpreis.shtml
Tsekissa liput ovat puoli-ilmaisia sanoisin. Koko viikonkin lippu (7 pv rajoituksetta) maksaa vain 35 euroa. - Syko
Olen itsekin suunnittelemassa matkaa Berliiniin ja ajattelin olla 4 päivää, kun viikkoa ei voi olla pois. Tuosta Prahasta sen verran että siellä olin viikon vuosi sitte ja se oli hyvä aika siihen paikkaan (tosin enemmänkin oisin voinut olla). Eli kannattaa mennä eri matkoilla Berliiniin ja Prahaan, tai sitten on vähintään viikon reissussa niin kerkeää kiirettä nauttia hyvistä paikoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986158KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495627Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei572663Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072088Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071788- 1251744
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191623Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801277- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331038