Millasia tunteita nimi Jiri herättä teissä??? Ite tykkään, mut mistäköhän se tulee ja onko se ees nimi..?
J I R I
11
568
Vastaukset
- Milimani
Jiri on tsekkiläinen muunnelma Georgista ja sen saksalaisesta muodosta Jürgen. Näyttäisi olevan nyt yleistymässä.
Jiri on mielestäni ihan kiva nimi, jotenkin veitikkamainen. Tällä hetkellä tuntuu pikkupoikien nimeltä, mutta kunhan nämä Jirit tästä kasvavat, nimi varmasti kasvaa siinä mukana. Antakaa ihmeessä, tärkeintä että itse tykkäätte! - Mauriina
kyseessä on tsekkiläinen nimi.
- tikka tuulis
Vilkkaan ja eläväisen pojan nimi. Ihan kiva.
- mio-mico
"Vilkkaan ja eläväisen pojan nimi."
Sekös lapsen nimen antamisessa on keskeistä??? Jo on mielipide!!!
- jtin
jiirisaha
- Loveable.
Kelpo nimi, eikä herätä ihmeempiä tuntemuksia. Suloinen nimi.
- mio-mico
Tshekkiläinen nimi, tosin äännettynä Jizhi.
Kovin epäonnistunut meikäläisiin oloihin miehen nimeksi i-pitoisuutensa johdosta. Kuulostaa lisäksi naismaiselta.
Kovin ovat olleet lapsellisia ne, jotka ovat antaneet lapselleen tuollaisen nimen. Onneksi se on jo pois muodista. - L e a
Päätimme olla antamatta Jiri-nimeä koska alkuperä ei miellytä. En tiiä oonko lapsellinen mut mulle se mistä nimi tulee ja mitä se tarkottaa, merkkaa aikas paljon. Jiri tarkottaa maanviljelijää, ei jotenki nappaa.
- hujjjhjhh
......
- hujjjhjhh
......
- hujjjhjhh
......
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409