Uusin firefox on ruskeasta pyllystä ,pitää päivityksen jälkeen asentaa melkein kaikki lisä osat uudestaan että pääsee pelipaikoille.
Vastaukset 6
- _jukka_lk
otin itse ekaa kertaa käyttöön firefoxin noin 2 viikkoa sitten, ennen käytin IE.tä. ei kyllä ole mun juttu, ehkä johtuu siitä että olen tottunut IE.hen. yhtä nopee mulla ainakin IE vaikka foxia hehkutetaan paljon nopeempana tällä palstalla. oon kyllä valmis koittaan muitakin selaimia vai kannattaako jos oon tyytyväinen IE:hen. tosin oon kyllä aika keltanokka näissä tietsikka hommissa.
- niin.
ThreeMice kirjoitti:
FF kaatuilee ihan omia aikojaan.
Aina vika koneen kaatuillessa, on siinä penkillä, tietokoneen edessä.
- Jämpti on näin
Hyvin toimii ja tyytyväinen olen.
- tuumaat
Selaimet on hyviä, yksittäiset sivustot vain ovat perseestä. Suomi24 ja Taloussanimat tässä ne kaikkein pahimmat?
- paska koko
Firefox 3!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 143985
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha112930Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät63738PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.49537- 42519
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et31466- 63453
- 22407
- 13381
Selviytyjät kisaajat kismittävät - Erityisesti yksi saa tylytystä: "Miksi hän änkee joka ohjelmaan?"
Uusi Selviytyjät Suomi kausi starttaa - ja ohjelman kisaajat eivät saa pelkästään kiitosta somessa. Myös täällä Suomi249363