musiikin liittäminen kuvaan

kysyjä_

Hei!

Kertokaa ja NEUVOKAA te, jotka osaatte..! :)
Onko kuinka helppoa / vaikeaa saada aikaiseksi tekele, jossa kuvan avautessa lähtee musiikki soimaan taustalle..? Haluaisin siis kasata valokuvista jonkinmoisen diaesityksen, jonka taustalla soisi musiikkikappale. Tai sitten ihan vaan yksi kuva, jonka avatessa biisi lähtee soimaan. Pitääkö olla taitava sellaisen kyhätäkseen?! :)

18

14702

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olla normaalia

      taitavampi. power pointilla (maksullinen) tuo onnistuu. varmaan on vastaavia ohjelmia freewarenakin, mutta niistä en tiedä, ilmeisesti joku neuvoo kohta ilmaisista vastaavista ohjelmista.

      • kysyjä_

        PowerPoint löytyy kyllä. En vaan ole koskaan tuollaista sillä rakentanut. Täytynee tutustua tarkemmin. Jotenkin vaan tuntuu, että ei se niiin helppoa ole. :)


      • kysyjä_

        powerpoint löytyy, mutta silti tuntuu, ettei se ihan helpolla onnistu...


      • kysyjä_ kirjoitti:

        powerpoint löytyy, mutta silti tuntuu, ettei se ihan helpolla onnistu...

        Windows kerran on, niin kokeile MovieMaker'illa. Ainakin se on helpompi kuin PP, kun ekaa kertaa tuollaista rakennat.


      • kysyjä_
        ThreeMice kirjoitti:

        Windows kerran on, niin kokeile MovieMaker'illa. Ainakin se on helpompi kuin PP, kun ekaa kertaa tuollaista rakennat.

        Tänään meinasin kyhäelmäni tehdä, joten nyt alkaa kokeilu. Katsotaan, miten käy. En tosiaan ole koskaan mitään vastaavaa tehnyt ja toiveena olisi, että huomenna sitä tekelettäni jo toisaalta katseltaisiin...


    • Gimpguru
      • lopputulos

        Entä sellanen ohjelma, jolla voi liittää musiikkia jpg-kuvaan, mutta lopullinen tiedosto (kuva musa) ei ole ohjelmasidonnainen. Jos kuvan lähettää jollekin ulkopuoliselle, niin ei voi tietää (eikä vaatia), millä ohjelmalla hän kuvan avaa.


    • apua!

      Onnistuin saamaan power pointissa musiikin ensimmäiseen diaan. Kun dia vaihtuu, musiikki lakkaa. Mitenköhän sen saisi jatkumaan koko esityksen ajan..?

      • "Office ohjelmat"-palstalta. Siellä on tätä samaa kysytty vaikka kuinka monta kertaa. Olen nyt tässä Linux-koneella, enkä ala Wintoosaa tätä varten käynnistämään, kun en muista tarkalleen, miten se menee.


    • juhakorkeapudas

      Voihan esityksen tehdä vaikka Flash-muotoon. OpenOfficen Impressillä voi tehdä esityksen samaan tapaan kuin PowerPointilla mutta Impressissä teoksen voi tallentaa myös Flash-muotoon, jolloin sen voi sijoitta vaikka verkonkulmalle tuttujen ja miksei muidenkin katseltavaksi.

    • kirsi

      miten saan liitettyä musiikin/kpl:een omaan videooni? esim. youtubessa?

      • sama kirsi

        eli sain jo videoni ladattua koneelta youtubeen ja löysin mieleisen kappaalenkin, minkä haluisin soimaan videon päälle, mutta en osaa "upottaa" niitä toisiinsa.


      • Jep, ei sallittua
        sama kirsi kirjoitti:

        eli sain jo videoni ladattua koneelta youtubeen ja löysin mieleisen kappaalenkin, minkä haluisin soimaan videon päälle, mutta en osaa "upottaa" niitä toisiinsa.

        Onhan kappale omasi?
        Muuten voidaan poistaa ja ei ole siis sallittua laittaa.


      • kirsi
        Jep, ei sallittua kirjoitti:

        Onhan kappale omasi?
        Muuten voidaan poistaa ja ei ole siis sallittua laittaa.

        Ahaa, tuota en tiennyt että toisten kappaleita ei saa laittaa. Biisi olisi ollut ihan siis suomalaisen laulajan kappale, ei oma. Mutta siksi se ei siis onnistu. Miten omia biisejä laitetaan?


      • Jep, ei sallittua
        kirsi kirjoitti:

        Ahaa, tuota en tiennyt että toisten kappaleita ei saa laittaa. Biisi olisi ollut ihan siis suomalaisen laulajan kappale, ei oma. Mutta siksi se ei siis onnistu. Miten omia biisejä laitetaan?

        Monella ainakin on tuolla siksi videoita joissa ei ole ääntä enää ja lukee että ääniraita poistettu.
        En tiedä sitten mihin ne säännöt rajoittuu, kertokoon joku jos tietää paremmin.


      • Jep, ei sallittua
        Jep, ei sallittua kirjoitti:

        Monella ainakin on tuolla siksi videoita joissa ei ole ääntä enää ja lukee että ääniraita poistettu.
        En tiedä sitten mihin ne säännöt rajoittuu, kertokoon joku jos tietää paremmin.

        Tuolla on jotain, kannattaa lueskella:
        http://lmgtfy.com/?q=Ääniraidan vaihto - YouTube Ohjeet


    • Video= Tarvitset videon muokkausohjelman joka tukee layereita.Adobe premiere, Pinacle studio... Nämä tosin eivät ole ilmaisia.
      Kotisivuna=Onnistuu kuvan ja musiikin laitto ihan html tiedostoon. html/css
      Flash= Noh tästä tulikin

      Tuota kyllä ihmettelen ovatko suomalaiset oikeasti noin tietämättömiä että eivät tiedä musiikin tekijänoikeuksista juuri mitään. Pahimmillaan siitä voi saada sakot.

    • 12

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      55
      1553
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1228
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1044
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe