Yksin kulkeminen (nainen) - esim. Jerusalemissa (päivä/ilta). Huomionarvoisia seikkoja kellään tiedossa ? Joku yksin sielläpäin matkustellut - anna vinkkejä ! Arabit ?
yksin kulkeminen
2
599
Vastaukset
- kokemusta....
Jonkinverran riippuu omasta käyttätymisetäsi miten siellä suhtaudutaan länsimaalaiseen. Jerusalem on niin eurooppalaistyyppinen kaupunki ja siellä ollaan totuttu monenmoiseen tallaajaan. Vanhakaupunki ja sen myyjät
voivat olla tosi ärsyttäviä, tekevät kauppaa suureen ääneen ja vetävät hihasta. Siellä ratkaisee se miten itse asiaan suhtaudut. Vanhassa jos haluaa olla rauhassa kannattaa myös vaatetukseen kiinnittää huomiota.
Normaali varovaisuus on aina isoissa kaupungeissa paikallaan, mielestäni ei kuitenkaan Jerusalemissa tai yleensä Israelissa mikään ei ole sen vaarallisempaa kuin muuallakaan. Palestiinalaisalueet on sitten luku erikseen. Niitä kannattaa karttaa, turvallisuussyistä.
Tässä minun kokemuksiini perustuvat mielipiteeni. Ei muuta kun matkaan vain............- kyllähh
samaa mieltä olen, ei yksin liikkuessa tarvitse pelätä jerusalemissa kuten ei muuallakaan,jos normaalisti käyttäytyy ja pukeutuu. tämä nimenomaan juutalaisten asuttamista alueista,keskustasta ym.. palestiinalaisalueilla olisin hieman varuillani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä19111733- 298184
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.586166Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1715096- 404868
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai474460Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1164363- 1183835
- 813333
- 481821