Hämeenkatu jytisee, kirskuttaa hampaitaan.
Kaikki on raiteillaan, kyykyssä, kasassa tai kasan alimpana.
Siniset valot silmissään; joku taas puukossa.
Halal liha on tiskin takana.Tämä tässä ei tiedä missä.
Hänelle suodaan sana, kaksi - vaikka koko öinen faksi.
Sade, se on ropinaa katoilla.
Kivikovilla kasvoilla sontsan suojassa
hän vannoo rakastavansa minua
ilman lyriikkaa, fraaseja,
mitään sellaista
mitä sateisena päivänä haukutaan hevonpaskaksi.
On tarpeen joskus muistaa, muistella, katsella ja kokea,
jotta käsittäisi miten rakkaus vapisee vahvoissakin käsissä,
selittämättömissä teoissa.
Ja tässä ikuisessa sateessa,
jossa seison odottamassa taksia
- ajattelen -
millaista olisikaan olla ihan oikeasti olemassa.
Berghäll
5
211
Vastaukset
Kas kummaa,kun tähän vastasin,
sitä ei ikäänkuin hyväksytty
ja poistin omani.
Nyt lienee otsikko vaihtunut
ja ilman lisäysosa merkintää.
Onko Hämeenk.muissakin kuin
Treella,jos tämä onkin sieltä.
Tuo kolmas säkeistö saa minut
mietteisiin...
...- erilaisuutesi on suolan
mausta Sinussa ja oikeassa
elämässä---tämä voi olla
totta tai ei---mutta runona
yhtä mielenkiintoinen-Hyvä Flau.- padme_amidala
..näin pitkä/monisanainen runo. Alakuloinen runo alakuloisessa säässä. Olemassaolosi todiste on tämä upea runosi täällä dallasin maisemissa kaukana Hämeenkadun jytinästä.
Kiitos oivasta lukuhetkestä : ) Sinussa asuu siis pitkienkin runojen kesyttäjä.
Tämä jysähti =)- lindalinda1
en enää muista, mitä vastasit eilen kommenttiini
siitä ekasta eilisestäsi täällä ja viittasit
tähän.
Mut oli mitä oli, niin täytyy todeta että tämä
runo poikkeaa vallan gauhiast totutuistasi.
Aika vivahteikas tämä on,
suoraa puhetta ' mitä sateisena päivänä
haukutaan hevonpaskaksi '
' millaista olisikaan olla
ihan oikeasti olemassa '
Nuo erityisesti napsahti minnuun,
mutta kokonaisuus oli vallan viihtyisä, oikeesti
aikuisten oikeesti. - Mysteriet
Ja Sinua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat281690- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511