Ei löydy mistään

Penax

Siis mistä löytyy Paulan levy, jossa ois englanninkielinen versio kappaleesta "sua vasten aina painautuisin"? Siis biisin nimi on englanninkielisenä:"No more goodbyes".
Tiedän kyllä mikä on sen levyn nimi (kaikki parhaat cd-1), josta ko. biisi löytyy, mutta ei näytä löytyvän minkään netti-kaupan myynnistä?

Laittakaapas linkki, jos löydätte netistä jostain paikan, josta vois ostaa ko levyn tai ladata pelkästään vaikka tuon biisin.

4

701

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helsingin

      kaupunginkirjastosta ainakin löytyy. Luulisi tuon kokoelmalevyn löytyvän kyllä muistakin kirjastoista, jos et satu asumaan täällä. Entä sitten tavalliset marketit? Luulisi niistäkin löytyvän.

    • faniz

      Luulisin että kaikkissa isommisaa marketeissa/tavarataloissa tai levykaupoissa löytyy vielä tätä Paula upeaa Kaikki Parhaat tuplakokoelmalevyä ja sen saa jo aika edullisesti. Niistä kannatta aluksi käydä katsomassa ja kysellä.

    • satu r

      Kyseinen englanniksi Paulan laulamana: No more goodbyes, löytyy ainakin promo cd.ltä, jossa myös kappaleet;
      Tummat silmät, ruskea tukka, aikuinen nainen, kun kuuntelen tomppaa (remix)
      Ei myynti levy.
      Kannattaa katsella huutonetistä myös.

    • Paulan pauloissa

      Kyseinen loistava kokoelma kaikki parhaat löytyy noin 10 euron hintaan joissakin isoissa tavarataloissa tai markeissa. Sokoksella on ainakin keseisä levy nählyt. Kokoelma löytyy kyllä tämän kyseisen loistavan kappaleet upea englannin kielinen versio.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe