Neliapila tuo OIKEASTI onnea?

Kokemusta löytyy...

Löysin tässä kuukausi pari sitten neliapilan. Ajattelin että, ei kai se pahitteeksi ole, jos pistän sen hattuuni "onnea" tuomaan. Tässä pari hauskaa tarinaa neliapilan johdosta:

1. Näin kaupassa arvonnan josta voi voittaa repullisen täynnä karkkia. Menin täyttämään kuponkia, kun samassa muistin neliapilan hatussani. Sain älynväläyksen hieroa neliapilaa kuponkiin ja vasta sen jälkeen laittaa laatikkoon. -Kahden viikon päästä kaupan eräs nainen soitti minulle ja sanoi, että olin voittanu repun.
-Ensin ajattelin että se oli vain puhdasta tuuria kunnes:

2. Olimme kavereiden kanssa kuullut Erään painepommi ohjeen. Tyhmä kun olin, lähdin mukaan ajatukseen. Olin noin 10m päässä kun pullo alkoi paisua. kavereiden kanssa siinä naurettiin pullon hauskaa muotoa, kunnes se räjähti. Pullo lensi noin metrin päähän minusta, mutta kiehuva kiehuva neste sen sisältä lensi naamalleni. Se kirveli niin paljon että oli pakko ottaa lammikosta vettä naamalle ja lähteä sen jälkeen kotiin. Menin kylmään suihkuun ja desifioin naamani. Kun lopuksi pistin vielä Bepanttenia naamaani huomasin että silmästäni n. 1.5cm nenäänpäin oli pieni palovamma. Minulla oli ollut hattu päässä jonka sisällä oli neliapilani. Jos olisin ollut 1-2cm oikeammalla, kun pommi räjähti, olisi silmästäni varmaan mennyt näkö.

En muuten suosittele tekemään sellaisia pommeja, josta ei ole 100% varmuutta turvallisuudesta, ja sellaisia tuskin onkaan.

Oliko tarinat pelkkiä yhteensattumia, vaiko tehoaako neliapila oikeasti? Miten kukin haluaa uskoa. Olen jälkimmäisen kannalla. :)

18

4079

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sss---,..-,,

      Minä löysin 4vuotiaanan neliapilan, isomummoni kuoli muutamien päivien kuluttua, eikä tuosta oikein onnea irronnut muutenkaan... Sattumaa.

      • Anonyymi

        Joo


    • HengenpidättäjäPRO

      mää luulen että tehuvaa oikiasti.

      • Salriella

        Mulla vaan on käyny niin, että olen löytäny kaks neliapilaa yhdellä kertaa. En edes kummemmin etsi niitä, mutta ryppäissä näyttäs sitte kasvavan :D
        Ekan kerran ku löysin ne kaks neliapilaa niin pari päivää sen jälkeen tapasin nykyisen poikaystäväni (:


    • Lucky

      Minäkin uskon neliapiloiden tuomaan onneen ^^ Joku kesä löysin niitä ihan hirveitä määriä, tuli oikee kimppu O_O Viime kesänä ei sitte hirveesti löytynykkää, muutama löyty =) Viime kesän ensimmäinen neliapila vielä tallessa samettirasiassa onnea tuomassa =) En sitä vaan ymmärrä miten uskon neliapiloiden tuomaan onneen kun en muuten usko mihinkään yliluonnolliseen tai muuhun vastaavaan... ainoastaan onneen uskon =) Outoa... O_O

    • paljon onnea

      löysin neliapiloita viimekesänä 11 kpl 4km matkalla jonka kuljin joka päivä. vähintään kerran viikossa bongasin yhden ihan sattumalta.. syksyllä selvisi että sairastan imusolmukesyöpää josta selvisin solumyrkkyhoidoilla ja hiusten menettämisellä.. tänä kesänä ei ole tullut vastaan yhtään enkä toivokkaan tarvitsevani!

      • Ankimeti

        Pitääkö neliapila poimia vai antaa kasvaa. Saunamatkalla löysin 4 neliapilaa.


    • En oikee tiie, uskoa vaiko ei :/ En oo piiiiiitkää aikaa löytänyt neliapiloita :(

    • Anonyymi

      Olis kiva löytää 1 neliapila😄

      • Anonyymi

        aha miä oo loytäny varamaa 6 kpl😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aha miä oo loytäny varamaa 6 kpl😏

        Mä taas 10 nii just🧤🧤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä taas 10 nii just🧤🧤

        Ni mä 10kpl eli ennemän kun sä haahaa


    • Anonyymi

      onks neliapila tosi harvinaine juttu vai iha vaa joku p-jaska juttu

    • Anonyymi

      niinku sillei tosi harvinaine vai tosi yleine

    • Anonyymi

      🍀oma neliapila ei ole tuonut mitään onnea.🤔 Hyviä asioita ja huonoja asioita kuten aina. Sattumaa siis varmasti mutta usko jo haluat

    • Anonyymi

      Siis onko toi totta??

    • Anonyymi

      Mä löysin 5v -6v neli apilan otin sen ja sitten mun 10v isoveli otti sen mun kädestä ja siis oikeest!😑

    • Anonyymi

      Ite löysin neliapilan ja tasan 4 vuotta myöhemmin samana päivämääränä pidettiin oikeudenkäynti (en tuu tarkemmin erittelemään mistä, mutta pahoin pitelystä joka minulle tehtiin) ja voitin sen:)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      163
      6863
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4067
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2055
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1999
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1839
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1666
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1583
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1581
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1555
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1408
    Aihe