Tulin sellaseen tulokseen, että ostan Benellin Super Black Eaglen, mutta edessä olisi enää yksi pulma...haulikon tukki...mikä niistä ois paras vaihtoehto: Puu, synteettinen vai gamo? Oon sitä mieltä, että puu näyttää hienoimmalta, mutta jääkö ne puun ominaisuudet sitte siihen?
Ase olisi tulossa ns. "kovaan ja jatkuvaan käyttöön", että ei ole tarkotus vaan säilyttää hyllyssä. Toisaalta Synteettinen tukki on varmaankin kestävä ja helppo hoitaa? Vai?
Kokemuksia ja mielipiteitä kiitos!!!
Benelli: Super Black Eagle II
3
1120
Vastaukset
- sen,,.,,
itse.. puinen tietysti naarmuuntuu helpommin, mutta jos kovaan käyttöön sitä haet niin itse ottaisin gamon hyvällä perävaimentimella.. kaikki on maku asioita puu painaa enemmän kuin nuo kaksi.
- viellääää
puuta sä pystyt ase sepällä muuttamaan poskellesi hyväksi, mutta noissa kahdessa vaihto ehdossa ostat joka kerta uuden jos ei sovi... siitä tiedät kun vedät sen ampumis asentoo että tukki tulee hyvin poskipään alle eikä päälle tiedät ampunees jos on poskipään päällä hyvä mustelma.. eli, kun sitä ostat niin tunnustele niitä mikä tuntuu parhaimmalta niin ota se koska jos se on hieno ja huono ampua niin ei järkeä ennemmin ruma mutta hyvä ampua..
- -kassu-
Jos tulee kerran kovaan käyttöön niin silloin ainoa vaihoehto on synteettinen tukki ja gamo-mallia niin kestää pitkät retket eikä tarvitse murehtia, että kastuuu ja syöpyy piloille!
Tuo suunnittelemasi malli on muutoin paras ase nimenomaan käyttöön!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303621Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91678Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131493Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241310Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.143981Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34913Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht243905- 60889
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ67872Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98839