Tulin sellaseen tulokseen, että ostan Benellin Super Black Eaglen, mutta edessä olisi enää yksi pulma...haulikon tukki...mikä niistä ois paras vaihtoehto: Puu, synteettinen vai gamo? Oon sitä mieltä, että puu näyttää hienoimmalta, mutta jääkö ne puun ominaisuudet sitte siihen?
Ase olisi tulossa ns. "kovaan ja jatkuvaan käyttöön", että ei ole tarkotus vaan säilyttää hyllyssä. Toisaalta Synteettinen tukki on varmaankin kestävä ja helppo hoitaa? Vai?
Kokemuksia ja mielipiteitä kiitos!!!
Benelli: Super Black Eagle II
3
1167
Vastaukset
- sen,,.,,
itse.. puinen tietysti naarmuuntuu helpommin, mutta jos kovaan käyttöön sitä haet niin itse ottaisin gamon hyvällä perävaimentimella.. kaikki on maku asioita puu painaa enemmän kuin nuo kaksi.
- viellääää
puuta sä pystyt ase sepällä muuttamaan poskellesi hyväksi, mutta noissa kahdessa vaihto ehdossa ostat joka kerta uuden jos ei sovi... siitä tiedät kun vedät sen ampumis asentoo että tukki tulee hyvin poskipään alle eikä päälle tiedät ampunees jos on poskipään päällä hyvä mustelma.. eli, kun sitä ostat niin tunnustele niitä mikä tuntuu parhaimmalta niin ota se koska jos se on hieno ja huono ampua niin ei järkeä ennemmin ruma mutta hyvä ampua..
- -kassu-
Jos tulee kerran kovaan käyttöön niin silloin ainoa vaihoehto on synteettinen tukki ja gamo-mallia niin kestää pitkät retket eikä tarvitse murehtia, että kastuuu ja syöpyy piloille!
Tuo suunnittelemasi malli on muutoin paras ase nimenomaan käyttöön!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086917- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483826Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 513508
- 1883455
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242959- 672664
- 462501
- 131884