Japan Rail Pass

Reilaaja

Hei!
Olisin ehkä halukas hankkimaan ton kolmen viikon reilipassin Japaniin. Mua nyt mietityttää kumminkin, että kuinka monta matkaa pitäisi tehdä, että passi tulisi kannattavaksi?

3

628

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keppana ...

Tietääkseni tuon kuittaa yhä jo parilla ekalla pitemmällä luotijunareissulla. En nyt tähän hätään löydä viitettä, mutta netistä pitäisi pikku vaivalla löytyä laskuri.

• harakka*

Kannattaahan se siinä tapauksessa, jos aiot koko kolme viikkoa matkustaa junalla pitkiä matkoja.

Mutta jos voit keskittää pitkät matkat vaikka viikon tai kahden ajalle, niin sitten tietysti säästää hankkimalla vain viikon tai kahden rail passin.

• mahmaa

Ei siihen kovin montaa reissua tarvitse tehdä, sillä luotijuna liput ovat todella kalliita. Eikä junapassia hankkiessa kannata pelkästään sitä rahaa miettiä, junapassi nimittäin säästää aikaa ja stressiä. Esim jos menet luotijunalla paikasta toiseen niin passinhaltijan ei tarvitse erikseen varata paikkoja ja asioida japaniksi tiskillä. Voit vaan kävellä portista sisään ja nousta junaan ja istuutua varaamattomille paikoille. Junapassille pääsee myös liikkumaan yhtä kätevästi myös JR:n kaupunkien sisäisillä linjoilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7422
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4088
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3635
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3140
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2826
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      52
      2366
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2327
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43