Henri Puumala

123...

Onko hän todella n.s.Jumalan voideltu?Niin hän itse ilmoittaa.Voiko Jumalan voideltu uhkailla palstalla toisen terveyttä ja henkeä...Voiko Henrin pojasta tulla presidentti?Näin hän itse kertoo..Jumalan nimeen.Kuinka näin häiriintynyt henkilö saa täällä kirjoittaa mitä sattuu.Hyvän kuvan helluntailaisuudesta saa joku joka todella ottaa tosissaan nämä jutut.Pientä rajaa kuitenkin,eikö totta.

94

1986

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täysin fiktio, ja haluaa esiintyä helluntailaisena, jota tämä satuoleto ei tietenkään ole.
      * Ei voi olla, ei kai h.herätyksessä sallita moista käyttäytymistä.
      * Itse en usko, että kyseessä olisi oikea hellari saarnaja, ja vielä oikein johtohenkilö?! Fiktio, tai täysin pimahtanut esittää vaan jotan?!

• samaa mieltä, puskasta kun on niin hyvä kirjoitella!

• poikalapsi

Kyllä hän VOI olla helluntailainen. Sitä en tiedä onko, mutta ainakin osa termien käytöstä sopii kyllä oikeaan helluntailaiseen.

Sitä, että joukoissanne on kaikenmoisia huuhaahemmojakin, että voi kieltämällä poistaa. Olethan sinäkin helluntailainen, vaikka moni olisi tosi iloinen, kun et olisi - sen verran monia sinun valehtelusi ja vänkäämisesi hävettävät.

Itse olet minut tällä viikolla pariin otteeseen kovin ja valheellisin sanoin tuominnut. Puumala esitti tappouhkauksen. Samaa pataahan te olette.

• Anonyymi

En minäkään usko , että missään helluntaiherätyksessä hyväksytään puumalaa. Nyt kuitenkin on vaikuttanut Helluntaikirkko 20 vuotta, mutta en usko sen muuttaneen asiaa.

• Henri Puumala on Jumalan silmäterä siinä missä kuka tahansa meistä.
      Ehdottaisin varovaista linjaa heille, jotka ovat lähdössä tuomiolinjalle.

On hieman riskaabelia leimata nimeltä mainitun henkilön terveydentilaa.
      Palstalla on monenkirjavia 'junaan pyrkiviä' ja monet jäävät asemalle...

Tähdätkäämme kukin omaan pelastukseemme, Henrillä on oma kilvoittelunsa.

PS.
      Tämä ei tarkoita sitä, etteikö sääntöjen vastaisiin kirjoituksiin
      kuuluisi ylläpidon puuttua!
      Epäasialliset viestit poistettakoon - olipa kirjoittaja kuka tahansa.

• jos.

hän niin itse sanoo. Mitä se teitä liikuttaa tai on teiltä mitään pois. Hän on erikoinen Jumalan luoma persoona eikä Jumalan armosta sulaudu keskivertomassaan.

• Pulttipois
        jos. kirjoitti:

hän niin itse sanoo. Mitä se teitä liikuttaa tai on teiltä mitään pois. Hän on erikoinen Jumalan luoma persoona eikä Jumalan armosta sulaudu keskivertomassaan.

Tämä erikoinen Jumalan luoma ja voideltu esitti tappouhkauksen tällä palstalla.Siitä on otettu yhteyttä ylläpitoon.Lupasivat puuttua asiaan.Henri puhuu täyttä palturia.

• Pula Kaikkonen

Muistetaan kunnioittaa myös houkkia, Jumala käyttää niitä meidän häpäisemiseen kts 12 käsky Houkkuus ja hulluus.

• tai kolme luotettavaa todistajaa ilmoittaa, että H. Puumala on Jumalan voideltu, ei asiaa liene syytä epäillä; mutta vastaavasti kun hän itse kertoo olevansa Jumalan voideltu; ja kun muut arvostelevat hänen 'profetioitaan' ja hän suuttuu siitä, niin Puumala ei näin ollen ole laisinkaan Jumalan voitelema profeetta, vaan itse itsensä profeetaksi korottanut vajavainen ihminen, joka lihan käsivarrella tuomitsee lähimmäisensä milloin mistäkin asiasta..

Koska palsta on kaikkien sukankuluttajien vapaassa käytössä, niin sekaan mahtuu myös kaikenkarvaisia huru-ukkoja, jotka paasaavat omia häpeitään julkisesti palstalla..

Palsta on helluntailaisuuden irvikuva todellisesta helluntailaisuudesta eikä palstan aiheista voi laisinkaan muodostaa todellisuuteen perustuvaa kuvaa helluntailaisesta uskosta..

Niin että älä ota aivan kaikkia palstan kirjoituksia tosissaan, koska ne eivät kerro Jumalan antamasta rauhasta uskonelämässämme, jonka uskovat ovat saaneet lahjaksi Jumalalta..

Rauhaan on Isä Jumala kaikki Jeesukseen uskovat Kristuksessa kutsunut..

• herik x

toki jos Henkka niin sanoo. Usko Henkkaa.

• Mikko.

Puumala asusteli Helsingin mettissä teltassa, kävi kirjastossa tänne kirjoittamassa. Hän katosi yllättäen pois yli kaksi vuotta sitten.

• salaa profe myös
        Mikko. kirjoitti:

Puumala asusteli Helsingin mettissä teltassa, kävi kirjastossa tänne kirjoittamassa. Hän katosi yllättäen pois yli kaksi vuotta sitten.

Espoon mettässä kojussa,ei teltassa.Itse asiassa Otaniemen solmussa Karhusaaressa.Katosi yllättäen marraskuussa 2008,Kokkolaan.

Asui tätä ennen VR:makasiineilla lokakuusta 2005 maaliskuun loppuun 2006.
        Seuraavan kesän Auroran kentällä Finlandia-talo takana ja sitten syksyllä turvekammissa Töölölahden eteläkärjessä.

• ei ole

On mielisairas yksilö, joka höpöttää mitä mieleen juolahtaa. Täysin vastoin Raamtaun totuuksia elävä tyyppi! Kannattaa hylätä tuollainen vohottaja omaan arvoonsa!

• Vaaditko sinä kaikilta kirjoittajilta psykiatrian lääkärin todistuksen siitä että on mieleltään terve. Vasta sitten voi kirjoittaa palstalla? Vai?
      Vai kuka ratkaisee kuka on tarpeeksi terve ja kuka on liian sairas kirjoittamaan? Missä sitten menee raja?

>>>Kuinka näin häiriintynyt henkilö saa täällä kirjoittaa mitä sattuu.

• Kymmenen Käskyä

Toisten tuomitseminen ja arviointi:

Jumalan tarkoitus on, että ihmiset kunnioittavat toisiaan. Lähimmäisen rakastamiseen kuuluu myös hänen maineensa ja kunniansa suojeleminen. Niiden menetys on raskas isku, jonka vaikutus voi tuntua koko elämän ajan. Rikkomusten arvioiminen on uskottu oikeuslaitokselle, joka toteaa syylliset ja asettaa heidät vastuuseen teoistaan. Yksityiselämässä meidän ei tule syyttää toisia eikä paljastaa heidän heikkouksiaan. Tehtävämme on rohkaista heitä vapautumaan menneestä ja etsimään uutta suuntaa elämälleen.(katekismus). Muuta huomioitavaa: Toisten työkunnon ja terveydentilan arviointi on uskottu taas työvoimaviranomaisille, työterveys-
      huollolle, vakuutusyhtiöille ja kansaneläkelaitokselle, he suorittavat työkunnon kartoituksia useita viikkoja kestävissä tutkimuksissa, voit siis sivuuttaa maallikoiden arviot tai kyseessä kunnianloukkaus, rikkomusten vakavuuden arvioi oikeuslaitos.

• 11 käsky

Voideltu tarkoittaa kylläkin Kristusta.....

Älkää menkö, tahi täällä tahi tuolla!!!

Messias (voideltu, hepreaksi מָשִׁיחַ, mashiach), viittaa arvonimenä muinaisen Israelin kuninkaiden ja pappien virkaanastumismenoihin, joiden alkuperä on ehkä vielä vanhemmissa menoissa. Vaikutusvaltainen henkilö voiteli kuninkaaksi asetettavan pään hänen kuninkuutensa merkiksi. Esimerkki tästä käytännöstä mainitaan Raamatussa, 1. Samuelin kirjassa, missä kerrotaan kuinka profeetta Samuel vihki Israelin ensimmäisen kuninkaan Saulin. "Herra antaa sinulle myös merkin siitä, että hän on voidellut sinut kansansa hallitsijaksi" (1. Sam. 10:1 [1]), hän sanoi Saulille kaadettuaan öljyä tämän päähän.

Jos joku väittää olevansa suomalainen voideltu?????

• 12 käsky

Huomioikaa myös:

Kristuksen tähden houkka

Kristuksen tähden houkka (bysanttilainen nimi: salos, venäläinen: jurodivyi) edustaa yhtä kirkon vaikeimmista kilvoittelumuodoista. Siinä kilvoittelija oman ja lähimmäistensä pelastuksen tähden tekeytyy hulluksi eli houkaksi. Heistä käytetään myös nimitystä pyhät hullut tai Jumalan hullut.

Houkkuus oli mahdollista niin kauan, kun yhteiskunnassa ei ollut järjestelmällistä psyykkisesti sairaiden hoitoa. Houkkuus muistuttaa suuresti mielisairaan käyttäytymistä ja on siksi nykyaikana todella harvinaista.

Houkkuus Raamatussa

Houkkuudelle on Raamatussa perusteita muun muassa Paavalin sanoissa korinttilaiskirjeissä:

(1. Kor.4:10)

"Me olemme hulluja (vanhemmassa käännöksessä: houkkia) Kristuksen tähden, te viisaita Kristuksessa. Me olemme heikkoja, te voimakkaita; teitä kunnioitetaan, meitä halveksitaan."

(1 Kor.1:18-25):

"Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima. Onhan kirjoitettu: -- Minä hävitän viisaitten viisauden ja teen tyhjäksi ymmärtäväisten ymmärryksen.

Missä ovat viisaat ja oppineet, missä tämän maailman älyniekat? Eikö Jumala ole tehnyt maailman viisautta hulluudeksi? Jumala on kyllä osoittanut viisautensa, mutta kun maailma ei omassa viisaudessaan oppinut tuntemaan Jumalaa, Jumala katsoi hyväksi julistaa hulluutta ja näin pelastaa ne, jotka uskovat. Juutalaiset vaativat ihmetekoja, ja kreikkalaiset etsivät viisautta. Me sen sijaan julistamme ristiinnaulittua Kristusta. Juutalaiset torjuvat sen herjauksena, ja muiden mielestä se on hulluutta, mutta kutsutuille, niin juutalaisille kuin kreikkalaisillekin, ristiinnaulittu Kristus on Jumalan voima ja Jumalan viisaus. Jumalan hulluus on ihmisiä viisaampi ja Jumalan heikkous ihmisiä voimakkaampi."

(1 Kor.2:14):

"Ihminen ei luonnostaan ota vastaan Jumalan Hengen puhetta, sillä se on hänen mielestään hulluutta. Hän ei pysty tajuamaan sitä, koska sitä on tutkittava Hengen avulla."

(1 Kor.3:18-19):

"Älköön vain kukaan pettäkö itseään. Jos joku teistä on olevinaan viisas tässä maailmassa, hänestä täytyy ensin tulla hullu, jotta hänestä tulisi viisas. Tämän maailman viisaus on näet Jumalan silmissä hulluutta. Onhan kirjoitettu: -- Hän vangitsee viisaat heidän omaan viekkauteensa."

• 13 käsky

Uskon kyllä Jumalan kirouksiin tai kostotoimiin, siksi tulee rukoilla, älä lue syyksi tätä syntiä: Joskus unohtui pyytää syyttömyyttä rikkojille, eli seurakuntaveljille: Toisen päälle kaatui puu ja enkeli tuli hakemaan hänet sieltä puun alta. Toinen tapaus, kaveri yritti sotkea minua huumeostoihin, niin ajattelin mielessäni, että ompa kirottu jätkä. No hänen taloansa pureettiin rakennustarkastajan toimesta kymmenillä tuhansilla euroilla. Rakennusliike, siinä vasta kirottu liike, laatat lenteli seinistä ja taloa kerrostaloa tehdään edelleenkin. Muistakaa aina rukoilla, älä lue syyksi heille näitä syntejä! vapauttakaa veljenne antamalla anteeksi.

• Salaa Profeetta

Kerrostaloa on nyt rakennettu 8 vuotta.....

• Namu...

Täällä steissillä Henriä näkyi yleensä joka yö mutta eräs tuttu viimeksi nähnyt 30.10.2013. Itse en muista milloin oli viimeinen kerta.
      Ihmiset on täällä itse asiassa vähän huolissaan ja ehkä aiheestakin.
      Mitä itse tiedän asiasta kuulopuheena jne:

Katosi kertomatta. Jollekin olisi sanonut että asunnottumuuden aika on ohi.
      Kuulemma saanut tukiasunnon mutta kukaan ei tunnu tietävän missä se on.
      Joku kirjastonhoitaja oli sanonut että Henri on turvallisessa paikassa mistä alkoi epäily mielisairaalaan joutumisesta.
      Henrin märät vaatteet oli löytyneet makasiineilta.
      Muutama päivä sen jälkeen kun Henriä ei enää näkynyt eräs uskovainen tuttava oli unessa kuullut jonkun huutavan hädissään häntä nimeltä. (En kerro nimeä kun moni hänet tietää jos kerron)
      Saanut aikoinaan tappouhkauksen kotikonnuillaan rikollisilta.
      On se henkilö joka kertoi minulle erääseen ihmiseen liittyen asian jota en muilta kuullut. Kyseessä eräänlaiset rikosasiat. Selvittelin tämän ihmisen taustoja omaan koskemattomuuteeni liittyen.

En tiedä onko ketään joka tekisi katoamisilmoituksen jos Henri oikeasti on kadonnut. Tuntuu vain oudolta kun ihminen sillä tavalla yht´äkkiä katoaa. Minäkin hänen kanssaan kuitenkin yleensä joka yö vaihdoin muutaman sanan vaikken mikään uskovainen olekaan. Ihan järkevältä kaverilta Henri vaikutti eikä meillä ollut riitaa.
      Jos Henri oleilee täällä Helsingin seudulla niin kuin väittämän mukaan oleilee niin voisiko hän pistäytyä täällä steissillä ettei tarvitse kenenkään enää miettiä hänen fyysistä kuntoaan.
      Mulla on jo erään henkilön kanssa sopimus päivittäisestä tapaamisesta katoamisen varalle mutta en voi kertoa asiasta enempää vaitiololupauksen takia. Sopimus on tehty siitä syystä että jos hän sattuisi katoamaan niin kuin Henri niin minä eikä muutkaan voi tietää syytä ja on olemassa tiettyä ulkopuolista uhkaa joka saattaisi edesauttaa katoamista.

• Henri kirjoitteli tänne palstalle joskus viime syksynä muutaman kerran, tosin ei omalla nimellään, kuten aiemmin. Henrin kommentteja oli ihan kiva lukea. Toivotaan, että hänellä olisi kaikki hyvin ja olisi asuntokin järjestynyt. Palstalaisilla olisi tässä rukouksen paikka.

• Profeetta Henri

Arvoisa yleisö.Olen palannut(suoraan sanoen helvetistä ja syylliset tulevat maksamaan kalliisti).

Profetoin Jari Aarnion jutun KRP:lle alusta loppuun ja aion vielä myöskin siivota Helsingin poliisin johdon.Suurin osa heistä on muuten homoseksuaaleja.

Siivoan siis ne kuuluisat :"Helsingin poliisin perkeet".

En jätä juurta enkä kantoa.

SDP:läiset kävivät kimppuuni,mutta minulla on KRP:ssä paljon ystäviä.

KOSTONI ON OLEVA SULOINEN(Niin Helsingin poliisille kuin myös demareille).
        PS:Jotkut nimittävät minua nimellä:"Kontulan mies".
        Siunausta.

• Profeetta Henri
        Profeetta Henri kirjoitti:

Arvoisa yleisö.Olen palannut(suoraan sanoen helvetistä ja syylliset tulevat maksamaan kalliisti).

Profetoin Jari Aarnion jutun KRP:lle alusta loppuun ja aion vielä myöskin siivota Helsingin poliisin johdon.Suurin osa heistä on muuten homoseksuaaleja.

Siunausta.

PS:Olen vielä hyvällä päällä...

• konttaaja.
        Profeetta Henri kirjoitti:

Siunausta.

Ota kaveriksesi kittilän mies niin kaksin voisitte muuttaa maailmaa paremmaksi.

• Profeetta Henri
        konttaaja. kirjoitti:

Ota kaveriksesi kittilän mies niin kaksin voisitte muuttaa maailmaa paremmaksi.

Emme tarvitse sellaista.Tämä oli nyt sitten tässä.

• Profeetta Henri kirjoitti:

Emme tarvitse sellaista.Tämä oli nyt sitten tässä.

Muista nyt vaan Raamattu että kosto on Herran ja parempi antaa anteexi ja saada anteexi.

• ei todellakaan ole

Ei todellakaan ole vaan humalassa oleva haiseva jätkä! Olen nähnyt hänet usein Hesassa ja tiedän mistä puhun. Asunee vieläkin veneen alla sörkasssa!

• Henrin ystävä

Voi voi. Ihmiset hyvät. Älkää haukkuko sitä mitä ette tunne. Raamatussa on monia käskyjä, ohjeita... Ikävää miten ne näyttävät puuttuvan joiltakin ihmisiltä. Ehkä täällä helluntaipalstalla kaikenlaisia ihmisiä kommentoi. Myös ihmisiä jotka ei ole kristittyjä (ettei tunne Herran sanaa) taikka on elämässä tullut kohdattua kristittyjä joilla on arvot vinksallaan. (Älä lausu väärää todistusta lähimmäisestäsi... Rakkaus... Jumala näkee kaikki ajatuksesi ja tekosi koko ajan, pyri hyvään)

Pääpointti mitä nyt halusin tähän kirjoittaa on:
      Älkäähän ihmiset haukkuko toisia, älkää puuttuko asioihin mistä ette tiedä, älkää ainakaan mitään negatiivista tehkö. Jokainen on vastuussa omista teoistaan.

Jumalan siunausta kaikille!

• Anonyymi

Ja tässäpä edelleemmekin päivitetyllämmekin tavallammekin Siunausta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tässäpä edelleemmekin päivitetyllämmekin tavallammekin Siunausta.

Sieltähän onkin jo melkeinpä kymmenisen vuotta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sieltähän onkin jo melkeinpä kymmenisen vuotta.

Että tämä on siis Kansojen Profeetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Että tämä on siis Kansojen Profeetta.

Onko tämä siis Tukholman profetian henkilö,vai jotakin sekoilua taas?

• Anonyymi

Kyllä.
      Sama mies.
      Monien juorujen äijä,mutta ihan relevantilla tavalla.

• Anonyymi

Aloitus on tehty 2008.
      Viisitoista vuotta sitten.
      Sama Profeetta.
      Tukholman profetian mies.
      Jossakin määrin vainottu/Väärin ymmärretty,mutta ei lannistettu.
      Toiminut Jumalamme Tahdosta valtiomme hyödyksi nämä vuodet,näin on kerrottu.

• Anonyymi

Mutta on muitakin ilmoittautunut Suomen profeetaksi. Kuka hän todella on? Mutta suurin kaikista, omien sanojensa mukaan, on Dr Owuor. Hän voisi tietää asiasta jotain. Hän on kuulemma Ilmestyskirjan kaksi säkkipukuista.
      Vähän hämmentävää nämä profeetta jutut. Onko tarkoitus että uskovilla on joku jota nostaa jalustalle, jonka perässä juosta? Ja kuuntelemaan joku ihana profetia tai etsiä voimaa ja voitelua?

• Anonyymi

Henri Puumala on se Tukholman profetiassa mainittu Suomen Profeetta,kirjoittanut yli kymmenen tuhatta lauluntekstia ja kuunnellut Pyhän Hengen Ääntä,kolmatta vuosikymmenettä.

• Anonyymi

Tämä Profeetta aikoinaan tällä palstalla "uhkasi jonkun terveyttä/henkeä",sen jälkeen kun tuo henkilö oli ensin puuttunut Profeetan perhesuhteisiin.
      Tuo kirjpittaja joka tuon "uhkauksen" oli saanut,oli muuan homoseksuaalinen mies (itse sen tällä palstalla aina suoraan tunnusti).
      Suomen Profeetta sanoi silloin,että olipa hän sinkku/naimisissa,niin jokainen joka koskee hänen vaimoonsa/lapsiinsa,saa nk "siunata itsensä" sen viimeisen kerran.
      Mielestäni Profeetta Henri Puumala jo silloin puhui asiaa.
      En tiedä oliko "netti Poliisi",vaiko kuka,mutta hyvin virallisella tavalla ilmoitti,että hän tämän kerran antaa tämän olla,jos tämä jää tähän,vaan ellei niin sitten täytyy ilmeisestikin ryhtyä toimenpiteisiin......jotenkin näin se meni,en kunnolla muista,onhan sieltä kuitenkin niin paljon jo kulunut aikaakin.

• Anonyymi

No niin.
      Siinäpä teille rohveetta!

• Anonyymi

Joo menkää kiireesti näiden sekopäiden perässä ja muistakaa huutaa kovaa

• Anonyymi

En ole kiinnittänyt huomiota tuohon Puumalaan. On siis jo vuonna 2008 (aloitus) pyörinyt täällä "profeettana".

Puumalan sanoma on korottaa itse itseään, omaa erinomaisuuttaan. Noin ei aito profeetta toimisi.

Proffa ei osannut lainkaan profetoida tänään alkanutta uutta sotaa Israelissa, kun Hamas aloitti hyökkäyksen tuhansin raketein.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009907199.html

Jumala, Taivaan enkeliarmeija, isä Jakov ja messias Jeesus Kristus sotivat Israelin armeijan rinnalla.

Gam ki elech. Am Israel chai.

• Anonyymi

Puumala on pellelijä omassa sarjassaan,,

• Anonyymi

Henri Puumala,Suomen Profeetta on Efraimin poikia.
      On järkyttävää seurata,kuinka häntä syytetään täällä jonkun hengen uhkaamisesta,vaikka Poliisikaan ei ole siihen puuttunut.

Suomen RIKOSLAKI määrittelee toisen terveyden/hengen uhkaamisen rangaistavaksi teoksk.

Kyllä tässä nyt on härskillä tavalla mustamaalatti Kansojen Profeettaa.

Jos ihmistä syytetään toisen ihmisen hengen uhkaamisesta,vaikka MITÄÄN NÄYTTÖÄ EI OLE,kannattaa ymmärtää sekin,että Profeetta Henri Puumala saattaa tehdä asiasta ESITUTKINTAPYYNNÖN,sekä vaatia vahingonkorvauksia.

• Anonyymi

• Anonyymi

Tämä Henri Puumala kertoi tällä palstalla aikoinaan,joskus muistaakseni v.2008,että Jumalamme Oli Sanonut hänelle jotenkin näin:

-"Kun Henri elämääsi verrataan kaltaisesi miehen,nimeltä Kuningas Daavid,elämäänsä niin prinssi Jonatanin kamerakulmassa omaan elämääsi nähden, on viihdetaivaan tähti,nimeltänsä Ilkka "Danny" Lipsanen,Aamen".

Prinssi Jonatan oli Kuningas Saulin poika,joka rakasti Daavidia kuin omaa henkeään.

Tarina löytyy Ensimmäisestä Samuelin Kirjasta,Vanhasta Testamentista.

• Anonyymi

Totuus Tekee meidät todella vapaiksi.

• Anonyymi

Suomen Profeetta Henri Puumala,oli tavannut Helsingissä,maaliskuussa 2006,Linda Lampeniuksen.

• Anonyymi

Herätys alkaa.

• Anonyymi

Vastustajatkin heräävät.

• Anonyymi

Joo joo. Hwerätyksestä on jankutettu monta kymmentä vuotta.

Paljon porua, vähän villoja!

• Anonyymi

Kevättalvi 2024.
      Silloin jo pitäisi näkyä "merkkejä",jos kerran on herätystä ilmassa.

• Anonyymi

Vaan kun ei näy

• Anonyymi

Tämä profeetaksi itseään mainostava jatkaa uhkailujaan...

• Anonyymi

Olen tavannut tämän Henri Puumalan,jota on syytetty uhkailuista tällä palstalla.
      Esim.tämä aloitus on toistakymmentä vuotta vanha,eikä Poliisi ole ottanut häneen vieläkään yhteyttä asian tiimoilta.
      Silti hän on tehnyt jotakin yhteistyötä,Keskusrikospoliisin kanssa jossakin vaiheessa elämäänsä.
      Kannattaisi olla varovainen tämmöisissä,nimittäin jos ihmistä syytetään uhkailemisesta,pitäisi löytyä myöskin näyttöä.
      Muutoin,varsinkin jos se uhkailemisesta syyttäminen on jatkuvaa,eli toistuvaa,kirjoittelija saattaa saada syytteen herjaamisesta.

Rikoslakimme suojelee yllättävän paljon ihmisen koskemattomuutta,sekä itsemääräämis oikeutta.

Taitavat lakimiehet osaavat myöskin aina löytää sen tärkeimmän,eli missä kontekstissa teko on tapahtunut/tehty.

Onko se tahaton/tahallinen ja sisältyykö siihen esim.nk."pakkotilanne".

Jokaisen kannattaisi näitä miettiä sisimmässään.

• Anonyymi

Kannattaisi olla varovainen tämmöisissä,nimittäin jos ihmistä syytetään uhkailemisesta,pitäisi löytyä myöskin näyttöä.
        Muutoin,varsinkin jos se uhkailemisesta syyttäminen on jatkuvaa,eli toistuvaa,kirjoittelija saattaa saada syytteen herjaamisesta.
        --------------------------------

Profeetta on uhkaillut "esitutkinnoilla" kirjoittanut että jonkun ip-osoite on tiedossa, uhkaillut poliisilla ja KRP:llä, jne.

KAIKKI nuo löytyvät tämn palstan ketjuissa.

Joten?
        Lakimiehet näkevät suoralta kädeltä, että - mitä?
        Profeetta on avuton. Selitykse eivät auta.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kun ihminen "UHKAILEE"!? Poliisilla,niin meillä Poliisissamme toki olemme puolueettomia,sillä lakiasiat riitelevät,ei Poliisi.
      Tästä huolimatta historia on osoittanut,että Poliisilla "uhkaillaan" erittäin harvoin.

Poliisissamme ymmärretään myöskin se,kun uhrista yritetään tehdä syyllinen.
      Se tehdään useimmiten "rönsyilevällä,sekä monisanaisellakin" tavalla.

• Anonyymi

Tuo ei ole minkään "poliisin" kirjoitusta!
        Se on näyttely' selitystä, jonka tekijästä ei ole epäilyä?

Huomenna tämä teksti menee tarkastettavaksi.
        KUKA on se poliisi, joka (muka) kirjoittelee noin?

Uskottavuus on 0 % luokkaa.

ALkaa mennä joka päivä överiksi tuon profeetan agenda.

Oen äärimmäisen laitonta esiintyi
        - poliisin nimissä,
        - valepoliisina
        -valelääkärinä
        - valhehoitajana
        - jne
        Mutta se sujuu kuin tanssi sellaiselta, joka jo muutenkin esiintyy "suomen profeettana" ja "kansojen profeettana".

Esiintyminen ja näytteleminen vaikka "poliisia" - ei yllätä.

Huomenna 13.11.2023 tämän viestin tausta selvitetään.

Anonyymi
        2023-11-12 19:25:16

• Anonyymi

Tuo kirjoitus ei ole poliisien käsialaa!
        Se on tekeytymistä "poliisiksi"- Että muka "poliisissamme"?

Laitonta on esiintyä poliisin nimissä.

• Anonyymi

Meillä Suomen Poliisissamme....ihan yleistä kielenkäyttöä,joka sallittu kaikille.

• Anonyymi

"Valhelääkäri" ja "valhehoitaja"!?
      Ai onko Suomen Profeetta todellakin sanonut niin!?

Laitat jokaiseen tarinaasi hieman lisää omiasi,mutta ei haittaa.
      Krp tarvittaessa tarkistaa näitäkin kirjoituksiasi.

Kelpaavat myöskin erittäin hyvin Esitutkintaan.

• Anonyymi

Jos joku esiintyy poliisina, kirjoittaa: "poliisissamme" eikä se ole totta !
        niin kannattaa lukea mitä Laki sanoo esiintymästä "virkamiehenä"!

• Anonyymi

Ei pidä kirjoittaa nettiin kaikkea soopaa, mitä korvien välissä "kuulee"...

• Anonyymi

Herätys etenee,siksi monet Poliisissammekin MEILLÄ SUOMESSAMME ILOITSEVAT.

• Anonyymi

Tuota eivät poliisit ole kirjoittaneet!
        Se on hämäystä, tuttua skeidaa.
        Poliisit eivät kirjoittele näillä palstoilla...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuota eivät poliisit ole kirjoittaneet!
        Se on hämäystä, tuttua skeidaa.
        Poliisit eivät kirjoittele näillä palstoilla...

Tää rohveetta koettaa näytellä, kirjoittaa: Poliisissammekin....

Virkapoliisit eivät tuollaista kirjoita, eivätkä ole mukana harhaisissa eksytyksiss

• Anonyymi

Tunnen monta Helluntsilaista Poliisia,joka istuu vanhemmistossa.
      Meidänkin seurakunnassa.

• Anonyymi

Istukoot vaikka missä, poliiseja ei kirjoiteta isolla alkukirjaimella.: Poliisi. Ja mikä kummajainen on

"Helluntsilaista Poliisia". Onko se jonkun satukertomuksen otsikko?

Haa?

• Anonyymi

Kyllä Helluntailaisissakin POLIISIA tarvitaan.

• Anonyymi

Onko helluntailaisissa niin paljon ongelmia, rikollisuutta ja häiriöitä?
        EVl kirkon piireissä ei poliiseja mainostata..

• Anonyymi

Sekalaista mössöä se TARJOILEE!

• Anonyymi

Ev.lut.kirkossa MAINOSTETAAN parrakkaita naispappeja.

• Anonyymi

Puumalan postillat ovat satuja!

• Anonyymi

Mukavampia kuitenkin lueskella,kuin katkismus.

• Anonyymi

Antaa sen ressukan satuilla!

• Anonyymi

Sanoi kuulemma,että kolmekymmentä vuotta ja ev.lut kirkko on kaatunut.
      (Sanoi,ettei ennustanut,vaan ainoastaan veikkasi).

• Anonyymi

Puumala nostaa vielä LALLINKIN jalustalleen.

• Anonyymi

Puumala voi nostaa lähinnä omat pal-lin-sa pytyllä!

• Anonyymi
    • Anonyymi

Valheprofeetta - Puumala.

• Anonyymi

Jos profetia ei toteudu,se johtuu siitä että profetointi on vajavaista.
      Se ei voi koskaan olla profeetan syy.
      Profeetta on aina syytön,ellei profetia toteudu.

"Vielä neljäkymmentä päivää ja Niinive Hävitetään"...
      Näin siis Joonan aikana.
      Kansa kääntyi ja rukoili,mutta se ei tehnyt Joonasta väärää profeettaa.

Myöskään Henri Puumala EI OLE väärä profeetta.

• Anonyymi

Puumala on omilla toimillaan todistanut että on valheprofeetta. Se ei enää selityksillä ja uusilla valheilla siitä puhdistu eikä korjaannu.

• Anonyymi

Jos profetia ei toteudu,se johtuu siitä että profetointi on vajavaista.
        Se ei voi koskaan olla profeetan syy.
        Profeetta on aina syytön,ellei profetia toteudu.

Se on AINA vain profeetan syy, jos sen sanoma ei käyt toteen.

Kyseessä on ollut ihmistekoinen, sielullinen, demoninen ja harhoista noussut ennustus.

VAIN PROFEETTA yksin on siis syyllinen.
        Vastuullinen.

Ei Jumala.

EIkä toiset ihmiset.

• Anonyymi

Järkyttävää hommaa tuolta prohveetalta!

• Anonyymi

NYT se on kaikkien nähtävillä, että tuo suomen profeetaksi itsensä nostanut on valheellinen huijari! Antero Laukkaseen liittyvät valheet.

• Anonyymi

Huijri on ollut ja on edelleen!

• Anonyymi

zzz x

• Anonyymi

Nähty on tuo taso!

• Anonyymi

Laukkanen itse perusti Majakka seurakunnan Espooseen.
      Ilman Jumalan Lupaa.
      Kastelkaa vieläkin enemmän rohveetan "Alttaria".

• Anonyymi

https://keskustelu.suomi24.fi/t/6167485/henri-puumala#comment-124242620
      UUSI

• Suomen pohatta sannoo tottuuvven uskottomat HÄVITETÄÄN!

• Anonyymi

Sen sanoo jo Raamattu, ei siinä profeettoja tarvita!

• Anonyymi

Eksyttäjä on!

• Anonyymi

Mistä helluntailaisuudesta?
      Puumalan sivut eivät anna tietää, että hän olisi helluntailainen

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      283
      3437
    2. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      6
      2395
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      254
      2193
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      68
      2079
    5. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      72
      1718
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      347
      1367
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      25
      1147
    8. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      65
      1079
    9. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      23
      1056
    10. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      1016
    Aihe