Onko sallittua lähettää viinapulloa lahjaksi jenkkeihin?
Meillä kävi niin,että mieheltä otettiin tuliaisviinapullo pois chicagon lentokentällä,kun sassilta ei kerrottu vaikka erikseen sitä kysyttiin että kun ostat tuliaiset suomesta niin se pitää vaihtopaikalla laittaa ruumaan menevään kassiin..eikä tuolla lentoasemalla ollut mitään säilytyslokeroa mihin sen pullon olisi voinut laittaa reissun ajaksi ja mies olisi sen voinut sitten paluumatkalla laittaa rahtina menemään tuolle Kentuckyyn jälkikäteen..roskiin siis meni avaamaton kossupullo ja nyt haluaisimme lähettää näin jälkikäteen vastaavan pullon kyläpaikkaan...onnistuuko vai onko ihan mahdotonta??
Viinan lähetys USAan
3
517
Vastaukset
- taida onnistua
http://help.cbp.gov/cgi-bin/customs.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=10&p_created=1043364935&p_sid=dLsvNrcj&p_accessibility=0&p_redirect=&p_lva=&p_sp=cF9zcmNoPTEmcF9zb3J0X2J5PSZwX2dyaWRzb3J0PSZwX3Jvd19jbnQ9MzcsMzcmcF9wcm9kcz0wJnBfY2F0cz0wJnBfcHY9JnBfY3Y9JnBfc2VhcmNoX3R5cGU9YW5zd2Vycy5zZWFyY2hfbmwmcF9wYWdlPTEmcF9zZWFyY2hfdGV4dD1hbGNvaG9s&p_li=&p_topview=1
Toisaalta tuossa vain viitataan USPS:aan eli paikalliseen Postiin joten ehkapa se onnistuisi esim. UPS:n, Fedexin tai vastaavan kautta, joten sielta kannattaa kysella viela erikseen. - tommyli08
Hämärästi muistaisin, että Alkolla ois jokin webbipalvelu joka toimittaa ulkomaillekin. Ei tosin mitään aavistusta onnistuuko sitäkään kautta lähetys USA:han
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842023
- 1321722
- 1671333
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52946
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273884