luottotiedot menneet,mistä

mahdollista saada vuokra-as...

eli olen muuttamassa jyväskylään. luottotietoni ovat menneet, ei kuitenkaan vuokrien takia. miten voisin saaad vuokra-asunnon? jotkut firmat eivät ilmeisesti tarkista luottotietoja,tietäisikö joku että mitkä? ja auttaisiko joku todistus,että olen tähän nykyiseen asuntoon maksanut vuokrani ajallaan?

9

3295

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käytäntö on

että luottotiedottomalta peritään muihin
      verrattuna tupla tai tripla takuumaksu.
      Kysele välitysfirmoilta.

• : )

Takuuvuokra ei voi olla lain mukaan kuin maksimissaan 3KK:n vuokra ; )

• juupaajuu
        : ) kirjoitti:

"Takuuvuokra ei voi olla lain mukaan kuin maksimissaan 3KK:n vuokra"

Aivan.
        Mutta minulaiseni "tavis" on aina selvinnyt
        yhden kuukauden takuumaksulla :-D

• hlhotuitg
        : ) kirjoitti:

niin eli tripla, senkin hölmö.

• jjdjds

Jos olet jo velkasi maksanut (sen näkee luottotiedoista onko asia hoidettu) niin ilmoitat vain etukäteen reippaasti että sinulla on merkintä luottotiedoissa mutta maksut on jo hoidettu. Minulla oli sama tilanne nuoruuden töppäilyjen jälkeen mutta maksoin rästit pois ja sen jälkeen ei ole ollut ongelmia asunnon saannin kanssa kunhan vain olen etukäteen merkintäni ilmoittanut. Nyt merkinnät ovat onneksi poistuneet ja voin elää "normaalina kansalaisena".
      Jos velkaasi on vielä auki mutta maksat sitä säännöllisesti, voit saada siitä todistuksen ulosottovirastosta. Siitä saattaa olla jotain apua.
      Tottahan se on että luottotietojen menetys on yleensä omaa syytä ja huolimattomuutta mutta jos asioista ottaa opikseen eikä anna kierteen jatkua niin kyllä siitä selviää.

Kyllä sinä jostain asunnon saat.
      Tsemppiä ja ota opiksesi!

• se siitäki nim.merkillä

kirjottanu sano, niin mäki luulen. Tosin et saa niin hyvää ja siistiä kämppää kun luottotiedon omaavat, mutta jonkun läävän kumminkin. Maksaahan se toki enemmän kun sulla ei oo luottiksia, mutta so what, elämä nyt on sellasta.
      Kantsii parantaa tavat, ja hoitaa noi jutut kuntoo, ni on nääs mukavampaa, saa luottokortin, sillä voi sit rällätä vähän aikaa.

• ..............................

JVA eli Jyväskylän kaupungin vuokra-asunnot vuokraavat määrä aikaisella vuokra sopimuksella,jos luottotiedot menny....6kk ensin..

• onnaa

Vaikeata on. Itse olen hakenut luottotiedottomana jyväskylästä asuntoa kesäkuusta lähtien. Kokeiltu on JVA, Sato, Vvo, Avara ja yksityiset. Hakemuksia olen tehnyt 27 kpl, yhtään vastausta ei ole tullut. Lisäksi olen soitellut hakemusteni perään- turhaan.
      Kaikille olen ilmoittanut luottotiedoista jo hakuvaiheessa, ja tarjoutunut maksamaan 3 kk:n vuokran vakuutena. Ei onnistu.

• ooooooooi

Katsele yksityisten ilmoituksia. Ainakin täällä pohjoisemmassa saatetaan ilmoituksessa mainita, että asunto vuokrataan myös luottotiedot menettäneelle. Jos todella tarvit kämpän, saat sen, mutta huonommilla ehdoilla ja varmasti tullaan olemaan tarkkoja vuokranmaksusta ja vakuus on se 3kk.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      64
      7556
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      124
      2979
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      143
      1813
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1669
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      121
      1501
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      171
      1451
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      132
      1182
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      78
      869
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      812
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      53
      774
    Aihe