Mulla on kaksi erilaista muistikorttia yksi puhelimen toinen auto gps:n ja vanhempien PC:llä on paikat paikat kummallekkin ja kaksi vielä "leveämpää" paikkaa joillekkin ihme korteille.
Onko Maciin saatavana jotain muistikortti "adapteri" vai mikä se oli siis usb:n kautta liitettävä?
siis tämmöisille korteille, kyll te tiedätte
Ei ole muuta vaihtoehtoa ja olisi mukava käyttää omaa konetta, Maccia.
http://www.gigantti.fi/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-gigantti-Site/fi_FI/-/EUR/SearchCatalog-ViewCategory;pgid=D6ez6oZKCVlSR0EjF5FBwx1q0000sTnLsETh?CatalogCategoryID=4H_D4QFHyHcAAAEO72xowzFa
Ja kiitos :)
Yleistä, muistikortit
USBi
2
295
Vastaukset
- 1stMacFinn
Kaupoissa myyvät sellaisia muistikortinlukijoita, jotka yhdistetään USB porttiin. Maksavat 10-15 €.
- rrr
Esim. FujiTechiltä löytyy pieni, valkoinen, USB-väylään kutkettävä lukija, jolla voi lukea: CF I/II, CF Extreme II, STL M2, microSD, MMCmicro, SD (1.1/2.0), miniSD, MMC, MMCplus, MMCmobile, MS, MS PRO Duo ja xD (Type M&H) -kortteja. Hintaa tuolla oli noin vuosi sitten pari kymppiä....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823333
- 1023046
- 532262
- 211731
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201705Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111640Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61528Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221468Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131391Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381374