Tämä tapahtui varmaan pari vuotta sitten, olin tullut kotiin ja äiti oli sanonut että tyttö kulta siivoa huoneesi, menin huoneeseeni heitin repun lattialle (OLEN 100% VARMA) lähdin keittiöön antamaan koiralle ruokaa. Kun palasin noin 3 minuutin päästä, tulin huoneeseeni, reppu oli koulupyötäni penkillä ja koulupöytä oli putipuhdas, ihmettelin että ei kai äiti siivonnut aamulla huonettani mutta kun illalla kysyin hän sanoi ettei ollut. Outoa ;;3
Kummitus siivoojana.
3
920
Vastaukset
- meilläkin
tällaisia kummituksia !
Jos alalla ei ole lainkaan työehtosopimuksia, tavanomainen ja kohtuullinen palkka voi perustua esimerkiksi alan järjestöjen palkkasuosituksiin. Ellei näitäkään ole, niin suositellaan kokoaikatyöstä maksettavaksi ainakin niin paljon, että työttömyysturvalain työssäoloehdon mukainen päivärahaoikeus täyttyy. Tämä tarkoittaa peruspäivärahan 40-kertaista määrää kuukaudessa. Palkan tulee tämän mukaan 1.1.2007 lukien olla vähintään 956,10 euroa kuukausipalkkana, 44,47 euroa päiväpalkkana tai 5,55 euroa tuntipalkkana. Vähimmäispalkkojen noudattamista valvoo Suomessa työsuojelupiiri.
:)- vielä..
keskittyä olennaiseen!
Eli maksaa työntekijän eläketurva ja sairasvakuutusmaksut! muista myös ottaa palkasta mahdolliset verot pois, ja antaa lomarahat kun kummitus pitää esim. kuukauden kesäloman.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760