Onko kukaan ladannut muilla kuin sakon omilla 5,1g luodeilla tätä kuuluisaa kaaripyssyä???Latausohjeita otetaan vastaan esim.Sierran 100grainin reikäpäälle..
Vastaukset 6
- Hedvig Herzegovina ossoo ke...
Jos kumminniin, nii N-110 VihtaVuorelaesta aluks 0,95 rammoo tirrauttasinnii.
- SAvolaiset
Ampuivat hirviä tällä kalinperilla,olivat tehneet sellasia pätkäpyssyjä,ja tienlaidolta pyytivätKun alkoi poltella mullekin tarjosivat ostettavaksi kyseisiä aseita,en ostanut.
- Hedvig Hertzberg
SAvolaiset kirjoitti:
Ampuivat hirviä tällä kalinperilla,olivat tehneet sellasia pätkäpyssyjä,ja tienlaidolta pyytivätKun alkoi poltella mullekin tarjosivat ostettavaksi kyseisiä aseita,en ostanut.
SA volaeset! Keitähä hyö olivattii? En ookka kuulunna Suome Armeeja volaesista enne mittää. Domenico Modungo kuitennii laalo aekoonaa:"Volaaree, cantaaree...", Elikkä teavaa sinessä........
- Anonyymi
tolikat savolaiset..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tolikat savolaiset..
Hemmetin ääliö. Olisit antanut tämän ketjun hiipua unholaan, kun sulla ei ollut mitää sanottavaa. Onko sun elämä tosiaan noin tylsää?
- Anonyymi
Mahottoman huono kaliiperij on tuo, vaekka poloveen ampuu nii ei tule vahinkoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi4281753- 71808
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et38777Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri29724- 55711
- 44645
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht417644- 63553
- 88547
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa37541