Onko kukaan ladannut muilla kuin sakon omilla 5,1g luodeilla tätä kuuluisaa kaaripyssyä???Latausohjeita otetaan vastaan esim.Sierran 100grainin reikäpäälle..
7x33
6
2628
Vastaukset
- Hedvig Herzegovina ossoo ke...
Jos kumminniin, nii N-110 VihtaVuorelaesta aluks 0,95 rammoo tirrauttasinnii.
- SAvolaiset
Ampuivat hirviä tällä kalinperilla,olivat tehneet sellasia pätkäpyssyjä,ja tienlaidolta pyytivätKun alkoi poltella mullekin tarjosivat ostettavaksi kyseisiä aseita,en ostanut.
- Hedvig Hertzberg
SAvolaiset kirjoitti:
Ampuivat hirviä tällä kalinperilla,olivat tehneet sellasia pätkäpyssyjä,ja tienlaidolta pyytivätKun alkoi poltella mullekin tarjosivat ostettavaksi kyseisiä aseita,en ostanut.
SA volaeset! Keitähä hyö olivattii? En ookka kuulunna Suome Armeeja volaesista enne mittää. Domenico Modungo kuitennii laalo aekoonaa:"Volaaree, cantaaree...", Elikkä teavaa sinessä........
- Anonyymi
tolikat savolaiset..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tolikat savolaiset..
Hemmetin ääliö. Olisit antanut tämän ketjun hiipua unholaan, kun sulla ei ollut mitää sanottavaa. Onko sun elämä tosiaan noin tylsää?
- Anonyymi
Mahottoman huono kaliiperij on tuo, vaekka poloveen ampuu nii ei tule vahinkoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701439
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3311049- 43885
- 39739
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html158735- 48678
- 52561
- 116558
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244529557Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521