7x33

Hanhimies

Onko kukaan ladannut muilla kuin sakon omilla 5,1g luodeilla tätä kuuluisaa kaaripyssyä???Latausohjeita otetaan vastaan esim.Sierran 100grainin reikäpäälle..

6

2636

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hedvig Herzegovina ossoo ke...

Jos kumminniin, nii N-110 VihtaVuorelaesta aluks 0,95 rammoo tirrauttasinnii.

• SAvolaiset

Ampuivat hirviä tällä kalinperilla,olivat tehneet sellasia pätkäpyssyjä,ja tienlaidolta pyytivätKun alkoi poltella mullekin tarjosivat ostettavaksi kyseisiä aseita,en ostanut.

• Hedvig Hertzberg
        SAvolaiset kirjoitti:

Ampuivat hirviä tällä kalinperilla,olivat tehneet sellasia pätkäpyssyjä,ja tienlaidolta pyytivätKun alkoi poltella mullekin tarjosivat ostettavaksi kyseisiä aseita,en ostanut.

SA volaeset! Keitähä hyö olivattii? En ookka kuulunna Suome Armeeja volaesista enne mittää. Domenico Modungo kuitennii laalo aekoonaa:"Volaaree, cantaaree...", Elikkä teavaa sinessä........

• Anonyymi

tolikat savolaiset..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tolikat savolaiset..

Hemmetin ääliö. Olisit antanut tämän ketjun hiipua unholaan, kun sulla ei ollut mitää sanottavaa. Onko sun elämä tosiaan noin tylsää?

• Anonyymi

Mahottoman huono kaliiperij on tuo, vaekka poloveen ampuu nii ei tule vahinkoo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puukotus Kajaanissa

Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu
      Kajaani
      50
      1168
    2. Taas henkirikos

Kuka lienee nyt asialla.
      Ilomantsi
      16
      815
    3. 68
      732
    4. Mitä söpö

Mies mietit?
      Ikävä
      63
      725
    5. Miten uskallan sua nähdä

Kun vaikutat suuttuneelta :(
      Ikävä
      47
      694
    6. Nainen, tässä olen kahden vaiheilla

Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa
      Ikävä
      69
      688
    7. Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.

Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.
      Ikävä
      131
      615
    8. Suloinen ja herkkä

Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.
      Rakkaus ja rakastaminen
      31
      585
    9. Humalassa autolla ajo.

Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.
      Suomussalmi
      9
      540
    10. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      45
      508
    11. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      500
    12. Hurja pako Kuhmossa

19 vuotias kaahasi humalassa jalkakäytävälle tänään. Kuka mitä häh.
      Kuhmo
      4
      472
    13. Hyvää yötä hurmuri

Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä
      Ikävä
      24
      463
    14. Jäljitelmä Birginit

Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      459
    15. Pitäisikö seksille asettaa huvivero?

(ja jos hankkisi todistuksen sen harrastamisesta velvollisuudesta tai lisääntymistarkoituksessa, saisi siitä vapautuksen
      Sinkut
      113
      434
    16. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      16
      421
    17. Olet pelottava ilme vakavana

Sitä alkaa ajatella äkkiä kaikenlaista. Synkkiäkin juttuja. Kai tässä oma mielikuvitus kun laukkaa. 🤔😳
      Ikävä
      26
      417
    18. Kaduttaako kun jätit vastaamatta

Vai oliko tarkoitus satuttaa?
      Ikävä
      34
      404
    19. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      35