Kuumista aalloista eroon

Tärppästikku

Luonnonmukainen ja ilmainen hoito kuumiin aaltoihin: laihduta. Minä laihdutin 10 kiloa ja ahdistavan hikoilun sijasta kärvötän nyt peiton alla. Ihanaa!

11

2893

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnistuit laihtumaan

      kerro äkkiä ystävä hyvä!

      • Tärppästikku

        Mikään dieetti ei pudottanut painoa, vaan oli pakko turvautua mehupaastoon, sanokoot kaikki gurut nyt mitä tahtovat.

        Mehupaastoa kesti 8 viikkoa, joista viikonloput söin kevyesti, ja arkipäivät olin pelkillä mehuilla. Paastovaikutus on sama, vaikka välillä vähän söisikin.


    • Hormoonihurmio

      Kunpa se olisikin noin yksinkertaista. Mikähän olisi neuvosi naiselle, jonka BMI on 18, ja joka silti kärsii kuumista aalloista?

      Mukava tietysti kuulla, että oma olosi helpottui ja että onnistuit laihduttamaan. Onnittelut siitä! Ei kuitenkaan kannata tarjota kaikille sopivana patenttilääkkeenä sellaista, joka itselle on auttanut, koska nämäkin asiat ovat kovasti yksilöllisiä.

      Nykyisin, kun lääkäreitä kuuntelee ja lehtiä lukee tuntuu kuin kaikki maailman vaivat selitettäisiin ylipainolla. On hyvä muistaa, että asiat eivät ole niin yksinkertaisia ja yksioikoisia, hormonaalisiin juttuihin niin kuin moniin sairauksiinkin vaikuttaa kaikkein eniten perimä.

      • on moneksi

        Niinpä. Kun nettiä lukee törmää siellä teksteihin että lihavien ihmisten rasvakudos pystyy erittämään estrogeenia ja näin ollen lihavilla ihmisillä on vähemmän vaihdevuosivaivoja ja samoiten lihavat eivät kärsi vaihdevuosien tuomasta luukadosta.


    • rispetktii siskolle

      Sisareni, yli 60v, laihdutti 50 kiloa painostaan. On aina kärsinyt myös kuumista aalloista, mutta kun minä sairastuin rintasyöpään, hänkin jätti hormonikorvaushoidot pois. Riski on kuitenkin suurempi jos sisarellakin on ollut rintasyöpä.
      Kysyin juuri häneltä onko aallot hävinneet, niin ikävä kyllä ei mitään helpostusta ole tullut.

      Mutta ole onnellinen jos sinulla on näin käynyt.:)

      Ollessani syöpäpotilaiden sopeutumivalmennuskurssilla (huh mikä nimi), siellä oli hiukan pyöreä sairaanhoitaja, joka myös kertoi ettei vaihdevuosioireet ole niin pahat ylipainoisilla. No tämäkin on yksilöllistä koska minulla kyllä on vaikeat.

    • Oikukas-Oinas

      Olen 46 vuotias ja vaihdevuodet alkaneet vuosi sitten.Lääkärini kirjoitti minulle lääkereseptin,mutta en kokenut vielä tarvetta aloittaa niiden syöntiä.Nyt viimeisen kuukauden aikana oireita jonkin verran,mutta niiden kanssa pärjään.Ylipaino ongelmia minulla ei ole(170cm/68kg).Kuumia aaltoja minuutin/parin kestäviä,sekä yöllä kuuma että kylmä.Onko kellään kokemuksisia luontaislääkkeistä?

      • tiedä sanoa

        vaikuttavatko luonnonlääkkeet kun oireet alussa tulevat ja menevät miten sattuu. Luulin niiden ensin vaikuttavan kun käytin yhtä luontaistuotetta monta kuukautta, mutta sitten se yhtä äkkiä lakkasi "vaikuttamasta". Ehkä kyseessä oli vain sellainen oireeton kausi, joka sattui juuri päälle samaan aikaan. Kalaöljy ehkä helpottaa, samoin pellavansiemenruohe, ainakin vatsa voi hyvin. Ainoa, joka on todella tuntunut vähän auttavan, on sinkki. Hiukset ja iho ovat pitäneet siitä, samoin B-vitamiinista. Luulisin, että parasta on syödä paljon kotimaisia marjoja ja kasvikisia. Minulla ainakin vaihtarioireet helpottavat syksyisin kun kerään paljon marjoja ja sieniä ja syön kasviksia, etenkin kurpitsaa.


      • sun kanssa..
        tiedä sanoa kirjoitti:

        vaikuttavatko luonnonlääkkeet kun oireet alussa tulevat ja menevät miten sattuu. Luulin niiden ensin vaikuttavan kun käytin yhtä luontaistuotetta monta kuukautta, mutta sitten se yhtä äkkiä lakkasi "vaikuttamasta". Ehkä kyseessä oli vain sellainen oireeton kausi, joka sattui juuri päälle samaan aikaan. Kalaöljy ehkä helpottaa, samoin pellavansiemenruohe, ainakin vatsa voi hyvin. Ainoa, joka on todella tuntunut vähän auttavan, on sinkki. Hiukset ja iho ovat pitäneet siitä, samoin B-vitamiinista. Luulisin, että parasta on syödä paljon kotimaisia marjoja ja kasvikisia. Minulla ainakin vaihtarioireet helpottavat syksyisin kun kerään paljon marjoja ja sieniä ja syön kasviksia, etenkin kurpitsaa.

        ensin luulin minäkin, että luontaistuotteet auttavat vv-vaivoissa. Ilmeisesti alkuaikoina vaivat olivat kausiluontoisia, kun menkat silloin tällöin vielä tulivat, niin oma hormoonituotanto pelasi ja esim. hikoilut loppuivat ja kuvittelin l-tuotteiden auttaneen. Nyt, kun ikää on 53 ja vaihtarit kunnolla päällä, niin mitkään luontaistuotteet eivät enää auta(vain kerta toisensa jälkeen rahat menevät hukkaan, kun niitä kokeilee)

        Kesällä oli tosi kauhea hikoilu, mutta nyt on helpottanut huomattavasti ilmojen kylmetessä. Noi sun luettelemasi marjat ym. kuuluvat myös mun valikoimaani.


    • aina_hiki

      Mä laihduin noin 15 kiloa runsaassa vuodessa, ja oikeastaan kuumat aallot alkoivat vasta laihduttuani, 'lihavana' ei ollut aaltoja. yleensä laihat ihmiset palelee mennen tullen mutta minä en. :=(

    • mävainen

      Kahvi pois. Ja sokeri. Tupakka.

    • sinivuokkoset

      Luontaistuotekaupan Royal gelee on poistanut hikoilun ja yöllä saanut nukuttua.
      Kokeillut olen muitakin luontaistuotteita mutta tämä tehokkain mielestäni.
      Haittavaikutuksia en ole huomannut vielä, onko muilla kokemuksia tästä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6123
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3886
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2254
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1880
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1333
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      959
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      36
      901
    Aihe