Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Surkein nettipeli ikinä

Football sucks

Hattrick on mielestäni surkein nettipeli, mitä ikinä on tehty!

46

2903

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aishoki aishoki

      Olipa infantiilein aloitus aikoihin, epäilemättä täysi debiili on kyseessä!

      • Football sucks - and it's t...

        Teille futispissiksille on vaan vaikea myöntää, että HatTrick on surkein ja huonoin ikinä tehty nettipeli.


      • sentenced666
        Football sucks - and it's t... kirjoitti:

        Teille futispissiksille on vaan vaikea myöntää, että HatTrick on surkein ja huonoin ikinä tehty nettipeli.

        pillitä... elli pillitä...

        siis.....

        painu v.....n ruikuttamasta täältä!!


      • Football sucks
        sentenced666 kirjoitti:

        pillitä... elli pillitä...

        siis.....

        painu v.....n ruikuttamasta täältä!!

        Painu ite!!!!


    • ghghbmnb

      gfhhjg

    • Huijarien ilmoittaja

      Taisit jäädä kiinni kahden joukkueen pyörittämisestä tä? Ilmoittelin kahteen kertaan joukkueet FC N.. ja FC K...S..... ja jälkimmäisellä kerralla jäi kiinni, apinanilkki on managerinsa. Eikä varmaan *ituta paljoa eihän?

      • Football sucks

        En valitettavasti ole kyseinen henkilö. Totuus on vain se, että HatTrick on surkein ikinä tehty nettipeli. Ette voi kiistää sitä.


      • jhkjhkjh
        Football sucks kirjoitti:

        En valitettavasti ole kyseinen henkilö. Totuus on vain se, että HatTrick on surkein ikinä tehty nettipeli. Ette voi kiistää sitä.

        Ensimmäisen väitteen esittäjä perustelee väitteensä. Anna palaa, apina.


      • Football sucks
        jhkjhkjh kirjoitti:

        Ensimmäisen väitteen esittäjä perustelee väitteensä. Anna palaa, apina.

        Usko jo että en ole henkilö josta puhut. Ihan oikeasti. Mutta se on totta, että HatTrick on surkein, huonoin ja naurettavin nettipeli mitä on ikinä tehty. Te kusipäiset futispissikset yritätte vain keksiä vaikka mitä valheita, että totuus HatTrickin surkeudesta ei paljastuisi. Painukaa v****** potkimaan sitä paskaista palloanne!!!!


      • hattrick organizer
        Football sucks kirjoitti:

        Usko jo että en ole henkilö josta puhut. Ihan oikeasti. Mutta se on totta, että HatTrick on surkein, huonoin ja naurettavin nettipeli mitä on ikinä tehty. Te kusipäiset futispissikset yritätte vain keksiä vaikka mitä valheita, että totuus HatTrickin surkeudesta ei paljastuisi. Painukaa v****** potkimaan sitä paskaista palloanne!!!!

        Se on sinun tehtäväsi kertoa meille että miksi hton surkein ikinä missään. Kerro ihmeessä lisää, idiootti!


      • Football sucks
        hattrick organizer kirjoitti:

        Se on sinun tehtäväsi kertoa meille että miksi hton surkein ikinä missään. Kerro ihmeessä lisää, idiootti!

        Se vaan on niin surkea. Sen huomaa jo 1-vuotiaskin.


      • htht
        Football sucks kirjoitti:

        Se vaan on niin surkea. Sen huomaa jo 1-vuotiaskin.

        Et osaa perustella väitettäsi.Mikä hitto on futispissis?

        Tosta sun nimestä huomaa että et pidä edes koko jalkapallosta ja oot ottanu jostain vaan jonkun jalkapallo aiheisen pelin ja alkanut haukkua sitä.


      • Football sucks
        htht kirjoitti:

        Et osaa perustella väitettäsi.Mikä hitto on futispissis?

        Tosta sun nimestä huomaa että et pidä edes koko jalkapallosta ja oot ottanu jostain vaan jonkun jalkapallo aiheisen pelin ja alkanut haukkua sitä.

        "Et osaa perustella väitettäsi."

        Kaikkea, etenkään sellaista, jonka huomaa sokea ja idioottikin ei tarvitse perustella.

        "Mikä hitto on futispissis?"

        Sellainen, joka tulee itkemään ja valittamaan heti, kun joku pikkaisen arvostelee omaa rakasta lajiaan tai suosikkinettipeliä (HatTrick). Sinä ja muut tämän ketjun kirjoituksistani suuttuvat olette hyvä esimerkki sellaisesta. Suomessa on demokratia ja sananvapaus (jos nyt ylipäätään tiedätte mitä ne tarkoittaa), joten täällä on jokaisella oikeus kritisoida surkeita pelejä.


      • htht
        Football sucks kirjoitti:

        "Et osaa perustella väitettäsi."

        Kaikkea, etenkään sellaista, jonka huomaa sokea ja idioottikin ei tarvitse perustella.

        "Mikä hitto on futispissis?"

        Sellainen, joka tulee itkemään ja valittamaan heti, kun joku pikkaisen arvostelee omaa rakasta lajiaan tai suosikkinettipeliä (HatTrick). Sinä ja muut tämän ketjun kirjoituksistani suuttuvat olette hyvä esimerkki sellaisesta. Suomessa on demokratia ja sananvapaus (jos nyt ylipäätään tiedätte mitä ne tarkoittaa), joten täällä on jokaisella oikeus kritisoida surkeita pelejä.

        kai sitä tullaan valittaa kun tollasia perättömiä juttuja lähetellään.

        muuten pistä toi futispissis sitten wikipediaan kanssa


      • käsittää sellaisia hemmoja
        htht kirjoitti:

        kai sitä tullaan valittaa kun tollasia perättömiä juttuja lähetellään.

        muuten pistä toi futispissis sitten wikipediaan kanssa

        jotka tulee tänne haukkumaan hattrick peliä maailman surkeimmaksi futisnetti peliksi.
        1. Naurettaavaa edes paskaa puhua pelistä jota et ole pelannu.
        2. Se vasta on 1-vuotiaan tasoista että tulee tänne haukkumaan peliä, koska hattrick peliä ei muistaakseni ole pakko pelata.
        3. Yleensä ne haukkuu jotka ei osaa pelata ja ei ole älliä pelata peliä.
        4. Hattrick linkin voit poistaa ja kyseisen linkin koneeltasi, niitä ei ole pakko säilyttää ja kattellaa vierestä ku muut pärjää. Mä ymmärrän että ku joku pärjää niin se ottaa kupoliin.


      • sitä ihmettelen
        käsittää sellaisia hemmoja kirjoitti:

        jotka tulee tänne haukkumaan hattrick peliä maailman surkeimmaksi futisnetti peliksi.
        1. Naurettaavaa edes paskaa puhua pelistä jota et ole pelannu.
        2. Se vasta on 1-vuotiaan tasoista että tulee tänne haukkumaan peliä, koska hattrick peliä ei muistaakseni ole pakko pelata.
        3. Yleensä ne haukkuu jotka ei osaa pelata ja ei ole älliä pelata peliä.
        4. Hattrick linkin voit poistaa ja kyseisen linkin koneeltasi, niitä ei ole pakko säilyttää ja kattellaa vierestä ku muut pärjää. Mä ymmärrän että ku joku pärjää niin se ottaa kupoliin.

        että joku jaksaa tulla tänne valittamaan, kun peliä ei todellakaan ole pakko pelata. Siis ihmisellä ei todellakaan hissi mene ihan ylimpiin kerroksiin ,jos pelistä yleensäkki jaksaa valittaa. Taitaa sittenkin olla ykkös futis peli, kun se jopa kiinnostaa pelaajia jotka ei edes halua pelata peliä.


      • Football sucks
        htht kirjoitti:

        kai sitä tullaan valittaa kun tollasia perättömiä juttuja lähetellään.

        muuten pistä toi futispissis sitten wikipediaan kanssa

        "kai sitä tullaan valittaa kun tollasia perättömiä juttuja lähetellään."

        Mitä perätöntä kirjoituksissani oikein on?? Ne eivät riko Suomi24:n sääntöjä, eivätkä Suomen lakia. Minun mielipiteeni on, että HatTrick on surkein ikinä tehty nettipeli (kaikenlaiset pelit mukaanlukien) ja jalkapallo järjetöntä pelleilyä. Mutta te ette hyväksy, kuin oman, HatTrickia ja jalkapalloa ylistävän mielipiteenne. Tunnutte pelkäävän, että totuus HatTrickin huonodesta ja jalkapallon lapsellisuudesta paljastuisi.

        Tässä teille ystävällinen neuvo: lopettakaa sen paskaisen pallon potkiminen ja hankkikaa elämä!


      • Football sucks
        käsittää sellaisia hemmoja kirjoitti:

        jotka tulee tänne haukkumaan hattrick peliä maailman surkeimmaksi futisnetti peliksi.
        1. Naurettaavaa edes paskaa puhua pelistä jota et ole pelannu.
        2. Se vasta on 1-vuotiaan tasoista että tulee tänne haukkumaan peliä, koska hattrick peliä ei muistaakseni ole pakko pelata.
        3. Yleensä ne haukkuu jotka ei osaa pelata ja ei ole älliä pelata peliä.
        4. Hattrick linkin voit poistaa ja kyseisen linkin koneeltasi, niitä ei ole pakko säilyttää ja kattellaa vierestä ku muut pärjää. Mä ymmärrän että ku joku pärjää niin se ottaa kupoliin.

        "Mä en voi
        käsittää sellaisia hemmoja, jotka tulee tänne haukkumaan hattrick peliä maailman surkeimmaksi futisnetti peliksi."

        En minä ole sitä haukkunut, ainoastaan sanonut siitä oman mielipiteeni, joka on täysin sallittua. Enkä minä ole sanonut sitä maailman surkeimmaksi nettifutispeliksi, vaan maailman surkeimmaksi nettipeliksi (kaikki pelit mukaanlukien).

        "1. Naurettaavaa edes paskaa puhua pelistä jota et ole pelannu."

        Olen kerran pelannut, enkä ollut uskoa silmiäni, miten surkea peli se on. Minulla on täysi oikeus sanoa siitä mielipiteeni, jos se ei ylitä hyvän maun rajoja. Ei terve kritiikki ole mitään paskanpuhumista.

        "2. Se vasta on 1-vuotiaan tasoista että tulee tänne haukkumaan peliä, koska hattrick peliä ei muistaakseni ole pakko pelata."

        Edelleenkin minulla on oikeus kertoa mielipiteeni.
        Voihan esim. tupakkaa arvostella, vaikka ei enää polttaisikaan.

        "3. Yleensä ne haukkuu jotka ei osaa pelata ja ei ole älliä pelata peliä."

        Yleensä ne, jotka ei hyväksy kritiikkiä ovat todella yksiulotteisia ihmisiä.

        "4. Hattrick linkin voit poistaa ja kyseisen linkin koneeltasi, niitä ei ole pakko säilyttää ja kattellaa vierestä ku muut pärjää. Mä ymmärrän että ku joku pärjää niin se ottaa kupoliin."

        Minulla ei ole sitä ikinä ollutkaan, eikä tule olemaan.


      • Football sucks
        sitä ihmettelen kirjoitti:

        että joku jaksaa tulla tänne valittamaan, kun peliä ei todellakaan ole pakko pelata. Siis ihmisellä ei todellakaan hissi mene ihan ylimpiin kerroksiin ,jos pelistä yleensäkki jaksaa valittaa. Taitaa sittenkin olla ykkös futis peli, kun se jopa kiinnostaa pelaajia jotka ei edes halua pelata peliä.

        "että joku jaksaa tulla tänne valittamaan, kun peliä ei todellakaan ole pakko pelata. Siis ihmisellä ei todellakaan hissi mene ihan ylimpiin kerroksiin ,jos pelistä yleensäkki jaksaa valittaa. Taitaa sittenkin olla ykkös futis peli, kun se jopa kiinnostaa pelaajia jotka ei edes halua pelata peliä."

        Koittakaa jo uskoa, että minulla on täysi oikeus sanoa mielipiteeni HatTrickistä. Koittakaa myös uskoa se, että kaikki eivät ajattele niinkuin te. En ole ainut, joka ei voi sietää HatTrickiä.


      • -treenari-
        Football sucks kirjoitti:

        "kai sitä tullaan valittaa kun tollasia perättömiä juttuja lähetellään."

        Mitä perätöntä kirjoituksissani oikein on?? Ne eivät riko Suomi24:n sääntöjä, eivätkä Suomen lakia. Minun mielipiteeni on, että HatTrick on surkein ikinä tehty nettipeli (kaikenlaiset pelit mukaanlukien) ja jalkapallo järjetöntä pelleilyä. Mutta te ette hyväksy, kuin oman, HatTrickia ja jalkapalloa ylistävän mielipiteenne. Tunnutte pelkäävän, että totuus HatTrickin huonodesta ja jalkapallon lapsellisuudesta paljastuisi.

        Tässä teille ystävällinen neuvo: lopettakaa sen paskaisen pallon potkiminen ja hankkikaa elämä!

        Mitenkäs sitä tuota neuvoasi noudattaisin, kun en potki palloa, omaan jonkinlaisen elämän ja silti pelaan Hattrickia? Olenkos nyt täysin turmeltunut? Tai peruuttamattomasti pilalla?

        No anyway, se siitä. Itse asiaan: Valitat, etteivät tänne kirjoitukseesi vastanneet hyväky kuin "oman, hattrickia ja jalkapalloa ylistävän mielipiteensä". Samalla kuitenkin julistat totuutena hattrickin huonoutta ja jalkapallon lapsellisuutta. Kirjoitit oikeudestasi omaan mielipiteeseesi ja sananvapauteen, mutta et tunnu sen sijaan hyväksyvän, saati arvostavan muiden, omastasi poikkeavia mielipiteitä.

        Mielipiteitä on jokaisella ja makuasioista ei voi kiistellä. Tai voi, muttei päästä yhteisymmärrykseen kuitenkaan. Sananvapaus on sananvapautta ja jokaisella on oikeus mielipiteeseensä, mutta se, että tulee mollaamaan jotakin aisiaa tälle asialle omistetulle foorumialueelle kertonee kyllä mielestäni jotakin kirjoittajan sielunelämästä ja päänupin sisällöstä, oli sitten kyseessä aivan aito mielipide tai pelkkä provo.


      • Football sucks
        -treenari- kirjoitti:

        Mitenkäs sitä tuota neuvoasi noudattaisin, kun en potki palloa, omaan jonkinlaisen elämän ja silti pelaan Hattrickia? Olenkos nyt täysin turmeltunut? Tai peruuttamattomasti pilalla?

        No anyway, se siitä. Itse asiaan: Valitat, etteivät tänne kirjoitukseesi vastanneet hyväky kuin "oman, hattrickia ja jalkapalloa ylistävän mielipiteensä". Samalla kuitenkin julistat totuutena hattrickin huonoutta ja jalkapallon lapsellisuutta. Kirjoitit oikeudestasi omaan mielipiteeseesi ja sananvapauteen, mutta et tunnu sen sijaan hyväksyvän, saati arvostavan muiden, omastasi poikkeavia mielipiteitä.

        Mielipiteitä on jokaisella ja makuasioista ei voi kiistellä. Tai voi, muttei päästä yhteisymmärrykseen kuitenkaan. Sananvapaus on sananvapautta ja jokaisella on oikeus mielipiteeseensä, mutta se, että tulee mollaamaan jotakin aisiaa tälle asialle omistetulle foorumialueelle kertonee kyllä mielestäni jotakin kirjoittajan sielunelämästä ja päänupin sisällöstä, oli sitten kyseessä aivan aito mielipide tai pelkkä provo.

        "No anyway, se siitä. Itse asiaan: Valitat, etteivät tänne kirjoitukseesi vastanneet hyväky kuin "oman, hattrickia ja jalkapalloa ylistävän mielipiteensä". Samalla kuitenkin julistat totuutena hattrickin huonoutta ja jalkapallon lapsellisuutta. Kirjoitit oikeudestasi omaan mielipiteeseesi ja sananvapauteen, mutta et tunnu sen sijaan hyväksyvän, saati arvostavan muiden, omastasi poikkeavia mielipiteitä."

        Kyllä minä hyväksyn sen, jos joku pitää HatTrickistä tai jalkapallosta. Eikä se minua edes kiinnosta. Eikä minun olisi tarvinnut vastata tämän ketjun tyypeille, jos he olisivat hyväksyneet kritiikkini, mutta he suuttuivat siitä ja alkoivat haukkua minua idiootiksi ja paskanpuhujaksi. En minäkään hauku heitä idiooteiksi tai paskanpuhujiksi. Sinulta on unohtunut se, että minä aloitin tämän ketjun kritisoimalla HatTrickiä ilman muiden mielipiteiden haukkumista tai itseni tai oman mielipiteeni ylistämistä, mutta kritiikkiini vastattiin sen sijaan aggressiivisesti ja ylimielisesti. Ja miksi? Sen vuoksi, että muita mielipiteitä, kuin HatTrickista ja jalkapallosta pitäminen, ei HatTrickin pelaajien keskuudessa hyväksytä, vaan niiden lausujaa pidetään idioottina ja paskanpuhujana ja vaikka minä. Minulla on täysi oikeus sanoa oma mielipiteeni, puolustaa itseäni ja omaa mielipidettäni. Enkä minä ole ainoa, joka ei pidä HatTrickistä, lue vaikka tuo http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=105&conference=4500000000001289&posting=22000000037639329 Minä en ole tuota kirjoittanut, jos sitä epäilette.

        "mutta se, että tulee mollaamaan jotakin aisiaa tälle asialle omistetulle foorumialueelle kertonee kyllä mielestäni jotakin kirjoittajan sielunelämästä ja päänupin sisällöstä, oli sitten kyseessä aivan aito mielipide tai pelkkä provo."

        Kyseessä ei ole provo, vaan minun mielipiteeni HatTrick-pelistä. Vaikka kyseessä olisikin foorumi, joka on täynnä tietyn asian "die hard"-faneja, niin siellä on silti oikeus esittää aiheesta kritiikkiä ja toisenlaisen näkökulman. Usko jo, että viestini eivät ole mollaamista, vaan tervettä kritiikkiä, joka ei mollaa ketään. Kritiikki rakastamaanne asiaa kohtaan on asia, jota teidän HatTrickin pelaajien on vaikea hyväksyä. Enemmän sinun tapasi haukkua minua vinkahtaneeksi kritiikin esittämisen perusteella kertoo sinun sielunelämästä ja päänuppisi sisällöstä.


      • jaska jokunen
        Football sucks kirjoitti:

        "No anyway, se siitä. Itse asiaan: Valitat, etteivät tänne kirjoitukseesi vastanneet hyväky kuin "oman, hattrickia ja jalkapalloa ylistävän mielipiteensä". Samalla kuitenkin julistat totuutena hattrickin huonoutta ja jalkapallon lapsellisuutta. Kirjoitit oikeudestasi omaan mielipiteeseesi ja sananvapauteen, mutta et tunnu sen sijaan hyväksyvän, saati arvostavan muiden, omastasi poikkeavia mielipiteitä."

        Kyllä minä hyväksyn sen, jos joku pitää HatTrickistä tai jalkapallosta. Eikä se minua edes kiinnosta. Eikä minun olisi tarvinnut vastata tämän ketjun tyypeille, jos he olisivat hyväksyneet kritiikkini, mutta he suuttuivat siitä ja alkoivat haukkua minua idiootiksi ja paskanpuhujaksi. En minäkään hauku heitä idiooteiksi tai paskanpuhujiksi. Sinulta on unohtunut se, että minä aloitin tämän ketjun kritisoimalla HatTrickiä ilman muiden mielipiteiden haukkumista tai itseni tai oman mielipiteeni ylistämistä, mutta kritiikkiini vastattiin sen sijaan aggressiivisesti ja ylimielisesti. Ja miksi? Sen vuoksi, että muita mielipiteitä, kuin HatTrickista ja jalkapallosta pitäminen, ei HatTrickin pelaajien keskuudessa hyväksytä, vaan niiden lausujaa pidetään idioottina ja paskanpuhujana ja vaikka minä. Minulla on täysi oikeus sanoa oma mielipiteeni, puolustaa itseäni ja omaa mielipidettäni. Enkä minä ole ainoa, joka ei pidä HatTrickistä, lue vaikka tuo http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=105&conference=4500000000001289&posting=22000000037639329 Minä en ole tuota kirjoittanut, jos sitä epäilette.

        "mutta se, että tulee mollaamaan jotakin aisiaa tälle asialle omistetulle foorumialueelle kertonee kyllä mielestäni jotakin kirjoittajan sielunelämästä ja päänupin sisällöstä, oli sitten kyseessä aivan aito mielipide tai pelkkä provo."

        Kyseessä ei ole provo, vaan minun mielipiteeni HatTrick-pelistä. Vaikka kyseessä olisikin foorumi, joka on täynnä tietyn asian "die hard"-faneja, niin siellä on silti oikeus esittää aiheesta kritiikkiä ja toisenlaisen näkökulman. Usko jo, että viestini eivät ole mollaamista, vaan tervettä kritiikkiä, joka ei mollaa ketään. Kritiikki rakastamaanne asiaa kohtaan on asia, jota teidän HatTrickin pelaajien on vaikea hyväksyä. Enemmän sinun tapasi haukkua minua vinkahtaneeksi kritiikin esittämisen perusteella kertoo sinun sielunelämästä ja päänuppisi sisällöstä.

        alkuunkaan aloitukseltasi:

        "Hattrick on mielestäni surkein nettipeli, mitä ikinä on tehty! "

        eihän toho voi kun ruveta dissaamaan sua!

        olisit alkuun perustellut edes jollain tavoin rakentavasti, mutta ei kun sun mielestä se on paska niin silloin sen täytyy olla paska.

        aivan oikein että sait ns kuraa silmille!
        ....pelle!   


      • Football sucks
        jaska jokunen kirjoitti:

        alkuunkaan aloitukseltasi:

        "Hattrick on mielestäni surkein nettipeli, mitä ikinä on tehty! "

        eihän toho voi kun ruveta dissaamaan sua!

        olisit alkuun perustellut edes jollain tavoin rakentavasti, mutta ei kun sun mielestä se on paska niin silloin sen täytyy olla paska.

        aivan oikein että sait ns kuraa silmille!
        ....pelle!   

        Hanki poika elämä! Palloa potkimalla ei rikastu.


      • Football sucks
        jaska jokunen kirjoitti:

        alkuunkaan aloitukseltasi:

        "Hattrick on mielestäni surkein nettipeli, mitä ikinä on tehty! "

        eihän toho voi kun ruveta dissaamaan sua!

        olisit alkuun perustellut edes jollain tavoin rakentavasti, mutta ei kun sun mielestä se on paska niin silloin sen täytyy olla paska.

        aivan oikein että sait ns kuraa silmille!
        ....pelle!   

        Opettele kirjoittamaan, ennen kuin alat haukkua muita pelleiksi! Taitaa olla äidinkielin tunnit lintsattu. Sitä se liika HatTrickin ja jalkapallon pelaaminen tekee =D.


      • sentenced666
        Football sucks kirjoitti:

        Opettele kirjoittamaan, ennen kuin alat haukkua muita pelleiksi! Taitaa olla äidinkielin tunnit lintsattu. Sitä se liika HatTrickin ja jalkapallon pelaaminen tekee =D.

        etköhän PELLE lopeta tuon sinun tyttö/akkamaisen nalkutuksen....
        JA OPETTELE KIRJOITTAMAAN!

        äidinkielin..... he he heeee

        -pöllö-


      • Football sucks
        sentenced666 kirjoitti:

        etköhän PELLE lopeta tuon sinun tyttö/akkamaisen nalkutuksen....
        JA OPETTELE KIRJOITTAMAAN!

        äidinkielin..... he he heeee

        -pöllö-

        Lopeta sen paskaisen jalkapallon potkiminen ja hanki elämä! Te ette tajua, miten lapsellista ja naurettavaa on pelata jotain jalkapalloa. Sitten vanhempana tajuatte, miten lapsellista ja naurettavaa se on.


      • aikuinen emakko
        Football sucks kirjoitti:

        Lopeta sen paskaisen jalkapallon potkiminen ja hanki elämä! Te ette tajua, miten lapsellista ja naurettavaa on pelata jotain jalkapalloa. Sitten vanhempana tajuatte, miten lapsellista ja naurettavaa se on.

        joka täälä kirjoittelee että kuka saa pelata peliä tai että sinun mielestä on väärin jos joku pelaa? Puhu pelistä ja mieli piteistä , äläkä täälä ala ketään arvostella että jos joku sun mielestä pilaa elämänsä tämän pelin takia niin mitä se sulle kuuluu? Mikset mee torille naukumaan että jos joku syö liikaa jätskiä, mee huutaan sille että hanki elämä, lihot ku porsas. Ja keskustelun alussa kävi selkeesti ilmi että sulla ei edes ole tarkoitus puhua pelistä vaan saada negatiivinen keskustelu aikaiseksi. Mä en ole yhtää kirjoitusta nähny missä sä puhut pelistä vaan jokaisessa vierstissä yrität jeesustella mikä on sun mielestä oikeen ja peli arvostelu on periaatteessa sivu seikka.


      • hemmon
        Football sucks kirjoitti:

        Usko jo että en ole henkilö josta puhut. Ihan oikeasti. Mutta se on totta, että HatTrick on surkein, huonoin ja naurettavin nettipeli mitä on ikinä tehty. Te kusipäiset futispissikset yritätte vain keksiä vaikka mitä valheita, että totuus HatTrickin surkeudesta ei paljastuisi. Painukaa v****** potkimaan sitä paskaista palloanne!!!!

        mieli pide pelistä on että

        Te kusipäiset futispissikset yritätte vain keksiä vaikka mitä valheita, että totuus HatTrickin surkeudesta ei paljastuisi. Painukaa v****** potkimaan sitä paskaista palloanne!!!!



        Nii no täshän tuli aika selkee peliarvostelu ja mieli pide. Onkohan jätkä lukenu yhtään peli arvostelua ja millä tavalla jotain peliä arvostellaan?


      • ja sanan
        Football sucks kirjoitti:

        "Et osaa perustella väitettäsi."

        Kaikkea, etenkään sellaista, jonka huomaa sokea ja idioottikin ei tarvitse perustella.

        "Mikä hitto on futispissis?"

        Sellainen, joka tulee itkemään ja valittamaan heti, kun joku pikkaisen arvostelee omaa rakasta lajiaan tai suosikkinettipeliä (HatTrick). Sinä ja muut tämän ketjun kirjoituksistani suuttuvat olette hyvä esimerkki sellaisesta. Suomessa on demokratia ja sananvapaus (jos nyt ylipäätään tiedätte mitä ne tarkoittaa), joten täällä on jokaisella oikeus kritisoida surkeita pelejä.

        vapaus ei tarkoita sitä että saa huudella mitä sattuu ja mitä vaan ,kun kerran asia ei pysy keskustelun ytimes.
        Ja se että sinä et tiedä edes mikä on demokratia ja sanan vapaus. Koska jos ite oot sitä mieltä että me jotka tykätään pelistä ollaan elämän hukkaajia, no jos tarkemmin asia katsotaan niin itsekkö olet täydellisyyden peri kuva ja me taas voidaan olla sun tekemisistä eri mieltä ja siitä mistä pelistä/asiosta tykkäät.

        Tasa arvo ja sanan vapaus ei tarkoita sitä että sä alat täälä huutamaan että me ollaan elämän hukkaajia. Silloin sä riistät meiltä mahdollisuuden nauttia jostain mistä tykätään. Ja sitä että sun ei tarvi pelistä tykätä. Vai onko joku pakottanu pelaamaan peliä?


      • ironista on
        Football sucks kirjoitti:

        Usko jo että en ole henkilö josta puhut. Ihan oikeasti. Mutta se on totta, että HatTrick on surkein, huonoin ja naurettavin nettipeli mitä on ikinä tehty. Te kusipäiset futispissikset yritätte vain keksiä vaikka mitä valheita, että totuus HatTrickin surkeudesta ei paljastuisi. Painukaa v****** potkimaan sitä paskaista palloanne!!!!

        se että Football sucks käskee meidän painua v****** potkimaan sitä paskaista palloanne!!!! Onpa kumma, ku hänen pitäis painua v******. Sehän tänne ittensä tukkii. Nyt ei taida hermmolla hissi ihan ylimpiin kerroksiin mennä.


      • asasasasasaasasa
        Football sucks kirjoitti:

        "Mä en voi
        käsittää sellaisia hemmoja, jotka tulee tänne haukkumaan hattrick peliä maailman surkeimmaksi futisnetti peliksi."

        En minä ole sitä haukkunut, ainoastaan sanonut siitä oman mielipiteeni, joka on täysin sallittua. Enkä minä ole sanonut sitä maailman surkeimmaksi nettifutispeliksi, vaan maailman surkeimmaksi nettipeliksi (kaikki pelit mukaanlukien).

        "1. Naurettaavaa edes paskaa puhua pelistä jota et ole pelannu."

        Olen kerran pelannut, enkä ollut uskoa silmiäni, miten surkea peli se on. Minulla on täysi oikeus sanoa siitä mielipiteeni, jos se ei ylitä hyvän maun rajoja. Ei terve kritiikki ole mitään paskanpuhumista.

        "2. Se vasta on 1-vuotiaan tasoista että tulee tänne haukkumaan peliä, koska hattrick peliä ei muistaakseni ole pakko pelata."

        Edelleenkin minulla on oikeus kertoa mielipiteeni.
        Voihan esim. tupakkaa arvostella, vaikka ei enää polttaisikaan.

        "3. Yleensä ne haukkuu jotka ei osaa pelata ja ei ole älliä pelata peliä."

        Yleensä ne, jotka ei hyväksy kritiikkiä ovat todella yksiulotteisia ihmisiä.

        "4. Hattrick linkin voit poistaa ja kyseisen linkin koneeltasi, niitä ei ole pakko säilyttää ja kattellaa vierestä ku muut pärjää. Mä ymmärrän että ku joku pärjää niin se ottaa kupoliin."

        Minulla ei ole sitä ikinä ollutkaan, eikä tule olemaan.

        "En minä ole sitä haukkunut, ainoastaan sanonut siitä oman mielipiteeni, joka on täysin sallittua. Enkä minä ole sanonut sitä maailman surkeimmaksi nettifutispeliksi, vaan maailman surkeimmaksi nettipeliksi (kaikki pelit mukaanlukien). "

        Yleensä haukkumiseksi koetaan kun sanotaan jostain asiasta negatiivisesti ilman perusteiluita, kuten "jääkiekko on aivan surkea laji". Eli kyllä tämä oli ehdottomasti haukkumista, vaikka se sinun mielipiteesi olikin. Varsinkaan kun et ole kaikki maailman nettipelejä pelannut, niin et voi sanoa että se olisi huonoin, jos olet pelannut hattrickia niin se ei tarkoita että voisit sanoa sitä maailman surkeimmaksi. ja turha väittää että olet pelannut, voin linkata vaikka 1 000 peliä mistä et ole ikinä kuullutkaan.

        "Olen kerran pelannut, enkä ollut uskoa silmiäni, miten surkea peli se on. Minulla on täysi oikeus sanoa siitä mielipiteeni, jos se ei ylitä hyvän maun rajoja. Ei terve kritiikki ole mitään paskanpuhumista."

        Oikeus on sanoa mielipiteesi tottakai, mutta se että miten sen sanot voi ärsyttää monia ihmisiä, odotitko että tuommoisella avauksella ilman perusteluja jotain selkääntaputuksia. Hattricki on semmoinen peli mistä et voi kerran jälkeen sanoa oikeastaan mitään, pitää pelata vähintään muutama kuukausi että voit edes sisäistää koko pelin jollain tavalla.

        Jos et itse pysty vastaanottamaan kritiikkiä niin älä odota sitä muiltakaan.


    • j4kk3

      mä oon samaa mielt football sucksin kanssa hattrickist. se on iha paska wannabe-kovisten peli. hyvä et ees joku on samaa mielt ku mä.

      • ei ole siitä

        että peliä ei sais arvostella ja olla oma mieli pide. Mutta kun aletaan kitiseen että

        Teille futispissiksille on vaan vaikea myöntää, että HatTrick on surkein ja huonoin ikinä tehty nettipeli.

        Ja kun itse aloittaa tälläsellä negatiivisella paskan jauhamisella.
        Mitä sen on väliä mitä me muut ollaan mieltä. Ja kun aletaan paskaa jauhaan toisista niin se on se juttu. Kuka tahansa saa olla pelistä mitä mieltä tahansa, mut keskustelu pitää pysyä pelin arvostelussa eikä missään henkilökohtaisis jutuis. Ja sitä paitsi kenellekkään ei kuulu se että jonku mielestä pilaan oman elämäni hatrick pelissä. Hoitakaa te omat asiat ja puhukaan pelistä.


      • manaaja

        Minkälaista vastausta te odotitte täältä?jos täällä
        keskustelee suomalaiset hattrickin pelaajat ja tulette haukkumaan peliä,millä perusteella täältä kolmea enempää samankaltaisia ajattelijoita löytyy?Tuo on suunnilleen sama kuin että menisit turkuun kertomaan turkulaisvitsejä(ei siis mulla mitään turkua vastaan,tuli vaan ekana mieleen).


    • tietysti.

      kas kummaa kun ei ole lailla kielletty.

    • hattrick

      Painu sinä sitten pelaamaan sitä runescapea.

    • Purzz

      yksi turhimmista keskusteluista ikinä!-.-

      • cbc on sukka

        surkein peli on arcades crash bandi coot iha surkee!!!!!!


      • -Rosvo-
        cbc on sukka kirjoitti:

        surkein peli on arcades crash bandi coot iha surkee!!!!!!

        Tän koko ketjun kun lukasin läpi, ei voi olla miettimättä miten tyhjä on koko ketjun aloittajan elämä. yhtään perustelua ei kaveri pystynyt sanomisilleen antamaan... On se "hyvä" et kaikki saa sanoa mitä haluaa niin saatiin yksi tyytyväinen vajaa lisää! heh heh...


    • laskutoimituksen
    • gftgfg

      world cup penalty on ihan kiva futis peli

    • gftgfg

      champion s field on myös ihan ok peli mutta yhessä jutussa huono jos vastustajasi saa maalin niin häviän (peli vaikenee maali maalilta)

    • oihrtjh

      kertokaa joku hyvä jalkkis peli eikä mikään scare maze!

      • rtj

        pets soccer on hyvä peli


    • Hokimies

      Ht on homojen keksimä peli, jolla muutama päähomo on tehny melkoiset rahat. Jalkapallofanit on aika säälittäviä neitejä muutenkin, katotaan peliä 90 min jossa näyttelijät kieriskelee kentällä hipaisujen takia ja äijät pussailee toisiaan, maaleja tai mielenkiintoisia tilanteita peliaikaan nähden aivan mitättömän vähän. Onneks Suomessa on paljon vähemmän potkupallofaneja kuin muuaalla euroopassa. Tuntenu pari hattrickin pelaajaa (ei olla enä yhteyksissä) ja toinen oli umpihomo ja toinen pitkälettinen sivari, jota tyttöystäväkin häpes ja petti (jätti myöhemmin) Että sellaisia te ootte Ht:n pelaajat, kaikki teille nauraa.
      PS: pakko oli kirjottaa tää viesti kun muijakin tässä olan takana nauraa katketakseen kun te itkette jotain ketjun alottanutta trollia. Get a Life suckers!!

      • Hauska heppu ja mielikuvitus pelaa :D Taitaa olla lätkämaila pepussa kun noin hiertää :D Tää on internetin kulta-aikaa, täällä voitte keksiä ja sanoa mitä haluetta. Mitäs sitten jos joku peli on huono, ei kait se pelaajista tee homo ja idiootteja. Eiköhän lähde tästä, että jos nyt niin ottaa päähän kun muut pelaa jotain niitten mielestä hienoa peliä, ei niitä tartte haukkua. Voitte sanoa, että peli on huono ja senkin vasta jos sitä on kokeillut. Mutta jos aletaan toisia suoraan haukkumaan niin silloin on itellä iso ongelma. Tämäkin teksti on aika moinen. Ettei siellä vaan yritetä piilotella omaa mielinkiintoa miehiä kohtaa ja ettei koskaan ole ollut tyttöystävää. Voisin kuvitella Hokimiehen, pelaavan lätkä pelejä ja vihaahan kaikkea jalkapalloon liittyvää ja täällä yrittää tuoda sen esille. Että eikö nyt anneta muitten pelailla omia pelejään ja toisten homoilla jos haluaa, ei se pelistä ole kiinni tai tykkäsit siitä tai et!


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2344
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      52
      2029
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1863
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1638
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1572
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      26
      1437
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1410
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1392
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1370
    Aihe