Terve! Tiedustelisin, josko joku ois varannu Balilta hotellin kyseisen nettisivun välityksellä? Itse yritin varausta, joka meni läpi, mutta vahvistusta varauksesta en ole saanut, eikä luottokorttia ole veloitettu, vaikka tein varauspyynnön jo 2 kk sitten...
Bali-travelnet.com
4
1197
Vastaukset
- jjek
Ei ole tullut tuota kaytettya, mutta www.balihotels.com on toiminut hyvin muutaman tunnin varoitusajalla.
- Balilla2008
Täällä on kattava lista hotelleista:
http://www.asia-hotel.net/
Meillä homma toimi kaikin puolin OK. Me varasimme ensimmäisten öiden hotellimajoituksen lähettämällä sähköpostia suoraan hotelliin. Muut majoitukset varasimmekin vasta reissun päällä.
- matkamies
Varasin elokuussa 2007 kaksi hotellihuonetta Kuta Paradiso hotellista Bali-travelnet.comin kautta. Varaus piti maksaa samantien visalla.Vahvistus tuli heti seuraavana päivänä, jossa käytiin läpi varatut huoneet ym. Sitten kahden päivän kuluttua tuli uusi meili,jossa ilmoitettiin, että visakortiltani on veloitettu sovittu summa rahaa. Sitten seuraavassa visalaskussani oli tuo matkalasku jonka sitten maksoin pikkuhiljaa pois.Muuta infoa ei tullut.Hotellissa kaikki oli kuten oli sovittu, joten ainakin minä voin suositella kyseistä firmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100851
- 75660
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11491ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m151427Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368