Ostin kangaspäällysteisen sohvan, ja myyjä suositteli suojaamaan verhoilukankaan teflon-suihkeella, jotta lika ei tarttuisi kankaaseen ja se olisi helppo pyyhkiä pois.
Onko kenelläkään tiedossa, löytyykö tällaista suihketta esim. tavarataloista, vai mistä olette sellaista löytäneet? Onko esim. jotain tiettyä suihkemerkkiä, jota suosittelette?
Asun Helsingissä.
Kiitos!
Teflon-suihke sohvan verhoilulle?
2
3008
Vastaukset
- huonekaluliikkeistä ainakin
Soft care teflon suihke n.15 euroa. Haisee voimakkaasti n.2 tuntia. Leatermaster hajuton saman hintainen kestää viikon ennenkuin on suojaava. Kannattaa laittaa reilusti esim. käsinojiin ja istuinosiin ei paljon muihin pintoihin, ei merkitystä. Muutamalla vesitipalla voi kokeilla myöhemmin onko tehot tallella muuten ei kaipaa uusimista jos vesi jää pisaralle.
- muska-marjatta
Kerrankin voi varmuudella neuvoa hyvän vinkin.... Osta Softcaren Textile Care kit hoitopakkaus tekstiilihuonekaluille, sitä myyvät huonekaluliikkeetkin, ainakin itse ostin samal kun ostin uudet sohvat. Kumma kun ei sulle jo sitä myyjä osannut tarjota. Maksoi viime kesänä 29E ja siin on suoja-aine ja pesuaine,500ml pullot, eli ei kallista, koska on hyvin riittoisaa. Käsittele suoja-aineella kauttaaltaan heti uutena, estää lian tarttumista(tuuleta hyvin, kauhea katku!)Jos likaantuu, voit pestä pesuaineella,kyllä lähtee!Jopa mustekynän jälkikin. Hyvä pakkaus, suosittelen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001723- 551123
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4381104- 1701023
- 58811
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126782- 83730
- 51708
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671