kysyisin tietääkö kukaan miten saan pois autoni konepelliltä ja katosta pihkan??(luulen, että paikallaan tiukassa istuvat klöntit ovat pihkaa tai muuta tiukkaa mömmöä, kun aine ei normaalissa pesussa lähtenyt pois) Vahaus jäi tekemättä kun jäin odottelemaan kokeneimpien neuvoja.
pihka pois autosta?
32
26804
Vastaukset
- rockola
Pihkaan kokeile sinolia(löytyy huoltoasemilta).Pikitahroihin tärpättiä,denaturoitua spriitä tai Autoglymin tar removeria.
- Anonyymi
phkatappi kirjoitti:
http://www.nosotuote.fi/24 vieritä paökkia - tulee pihka-liuotin
liuottimet käyttöön
http://www.nosotuote.fi/grojet-erikoispuhdistusaineet/
- lähti
mun autosta.
- ei naarmuja autoon
ai että lähti auton konepellistä pihka pois bensalla. Lähtikö samalla auton maali, eikö ole aika tuhtia ainetta tuo bensa, uskallankohan kokeilla???
- pihkaa niskaan
ei naarmuja autoon kirjoitti:
ai että lähti auton konepellistä pihka pois bensalla. Lähtikö samalla auton maali, eikö ole aika tuhtia ainetta tuo bensa, uskallankohan kokeilla???
Tolla tenulla määkin putsasin tuulilasista kuusenpihkaa.. Autot on parkissa vähän v*tun ison kuusen alla joten pihkaa ja käpyjä sataa päälle joka päivä.. Lakattuun maaliin tulee kyllä inhan näköinen vaalea läiskä tenun jäljiltä mutta vahalla sitä voi yrittää siistiä. nimin: ens viikolla mää kaaran ton stanan kuusen mun pihastani!
- Maron
King Brillant HeavyClean Liuotinpesu aineella ja kangasrätillä lähti kevyesti pihkat pois auton konepelliltä 1.6. 2011. Ostin auton moottorinpesuaine suihkepullon varaosaliikkeestä ja se oli tarjouksessa 5,50€ puteli.
- rasvaa rasvaa
Koita ruokaöljyä tai voita. Voilla sain koiran turkista pihkan, joten luulisi kovasta pinnasta lähtevän vielä helpommin. Pitää antaa vain vaikuttaa hetki.
- 30
Jos et saa kaataa kuusta jostain syystä, hanki suoja peite.
Se auttaa, kun aina levittää suojaksi, kun auto on puun alla...- Anonyymi
Käsidesillä lähtee pihka. Juuri kävin ottamassa autostani paljon pihkaa auton konepelliltä. Käsidesillä ja keittiörätillä liottelin ja hankasin kevyesti. ja kyllä lähtee. Arvelin tänne ilmoittaa kun se on itselleni ollut niin ikävä juttu.
- muudari
Polttoöljy on hyvä aine eikä vahingoita maalipintaa,pehmittää pihkan ja lähtee hyvin pois. Itsellä oli joskus sama ongelma ja sain vinkin ja hyvä toimiva oli.
Iholta pihka lähtee voilla tai ruokaöljyllä kuin leikiten. Öljyä suosittelen autollekin.
- pumpulipuikkodesikäs
Luin jossain toisessa viestiketjussa, että käsidesillä ja pumpulilla.
Kokeilin omaani kun oli täynnä 6 kuukautta vanhoja kuivuneita täpliä ja lähti alta aika yksikön!
En olisi uskonut...Joo täytyy sanoa että kyllä käsidesi poistaa pihkan auton pinnalta..Kokeilin nääs ihan äsken itse..ja hyvin pyyhki..😉
- Pihkatahra
Nyt täytyy oikein kommentoida, että tämä! Enpä olisi uskonut, että täältä löydän oikean vastauksen. Motonetissä myivät mulle jonkun liuotinpesuaineen ja sanoivat lienee sen auttavan. Katin marjat se mitään auttanut. Tahra ei edes yrittänyt lähteä.
Sitten vaan Googleen: miten saan autosta pihkan irti - ja ohjasi tälle sivulle. Täältä sitten viimeisenä keinona koitin tuota käsidesiä, kun olin vaikka millä, fayrista lähtien ensin yrittänyt tahraa konepellistä hinkata - ja kuulkaa kaikki, pihkatahra lähti käsidesillä kuin vettä vain, eikä auton lakkapintaan jäänyt mitään jälkeä!
Eli siis kaikille jatkossakin tiedoksi: pihkatahra autosta lähtee käsidesillä! 👍 - Sairaanhoitaja
Pihkatahra kirjoitti:
Nyt täytyy oikein kommentoida, että tämä! Enpä olisi uskonut, että täältä löydän oikean vastauksen. Motonetissä myivät mulle jonkun liuotinpesuaineen ja sanoivat lienee sen auttavan. Katin marjat se mitään auttanut. Tahra ei edes yrittänyt lähteä.
Sitten vaan Googleen: miten saan autosta pihkan irti - ja ohjasi tälle sivulle. Täältä sitten viimeisenä keinona koitin tuota käsidesiä, kun olin vaikka millä, fayrista lähtien ensin yrittänyt tahraa konepellistä hinkata - ja kuulkaa kaikki, pihkatahra lähti käsidesillä kuin vettä vain, eikä auton lakkapintaan jäänyt mitään jälkeä!
Eli siis kaikille jatkossakin tiedoksi: pihkatahra autosta lähtee käsidesillä! 👍Uskomatonta mutta totta. Ihmeaine, jota en iholle ole juuri suostunut käyttämään poisti pihkan yhdellä pyyhkäisyllä.
Pihkatahra kirjoitti:
Eli siis kaikille jatkossakin tiedoksi: pihkatahra autosta lähtee käsidesillä! 👍kiitos vinkstä nmoinäkilueskentelen näitä juttuja joskusni nytpä tidän etsillä lähtee piitäämennä sairaalaan ja slaaottaa pikku purnukkaan käsodesiä : )
- Anonyymi
Yritin irroittaa pihkaa auton konepelliltä, ruokaöljyllä, kuumalla Fairy-vedellä, kliinerillä, autovahalla, mutta eipä lähtenyt näillä. Ostn siis käsidesiä ja pihka irtosi leikiten. Kiitos hyvistä neuvoista.
- Anonyymi
Pihkatahra kirjoitti:
Eli siis kaikille jatkossakin tiedoksi: pihkatahra autosta lähtee käsidesillä! 👍Kiitos vinkistä! Kyllä käsidesillä lähti!
- Anonyymi
Ei voi olla totta! Ajattelin näin.
Ehdottoman toimiva, hieno idea! Kiitos!
- Fairy putsaa pihkat
Kokeilkaapa ihan tavallista fairya jota tod näk löytyy joka keittiöstä, saatatte yllättyä!
- selottaakaiken
Tervalla lähtee. Levitä tervaa auton pinnoille pensselillä paksu kerros, jätä auto aurinkoon 2-3 päivän ajaksi muhimaan. sitten jääskraballa yritä hangata terva ja pihka pois.
- autotpois
Koskenkorva-ruoka sooda liuoksella lähtee, mukaan kannattaa laittaa vielä kananmuna.
- Kausalan_lottovoittaja
24 tölkkiä Pirkka olutta niin lähtee ainakin mielestä toviksi...
- Juksonen
Lossilla ja bensalla. Sitten maalaamoon
- Bointain
Pihka lähtee Tärpätillä.
Tolulla lähtee, maali jää ennalleen
- Onkokemusta
Jos maali on suhteellisen tuoretta, niin ei ole muuta vaihtoehtoa kuin uudelleen maalaus..
- Anonyymi
Luin täältä googlesta, että käsidesillä lähtee pihka ym sotkut auton pinnalta, ja todella yllätyin miten hyvin irrotti kaikki jäljet. Muista pyyhkiä pelkässä vedessä kastellulla puhtaalla liinalla!
- Anonyymi
Minulle suositeltiin 30-40€:n puhdistusainetta. Mutta ... Kokeilin jo monen kommentoimaa käsidesiä. Toimii!!! Meni vain muutama tippa (alle 0,5 dl) ja poistin helposti kymmeniä pihkaklönttejä. Samalla kokeilin kuivuneisiin ötökkäjälkiin. Toimi siinäkin loistavasti! Kiitos, kiitos, kiitos
- Anonyymi
Samaten korrek vahapesu. Sillä kun liuottaa ja pyyhkii pois, eikä vahingoita maalipintaa. Toimii pihkan lisäksi hyvin tiesuolan, -pien, eri puusta putoavan matkan tms poistamiseen. https://m.motonet.fi/fi/tuote/605845/Korrek-Vahapesu-700-ml?gclid=Cj0KCQjw24qHBhCnARIsAPbdtlJ4LWVFsMAIx9qDpkcugj_4EDp-ao6gGM9DAwVNjxa7KofHxor3VKgaAleyEALw_wcB
- Anonyymi
Tinnerillä lähtee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448139Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432171Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262072- 951698
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811637- 251116
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071071Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 53995
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28860