Niin miten voi tulla noidaksi? ohjeissa lukee että pitäisi tutustua noitaan, mutta olen pelannut jo monta tuntia,enkä ole sellaiseen mielestäni törmännyt. Miten ne eroaa tavan simeistä?
Miten noidaksi?
6
2258
Vastaukset
- kyllä se siitä
Itse vahtasin silmä kovana noitia. Kävin ahkerasti kaupungilla, mutta aluksi tuntui olevan kiven takana. Sitten laitoin hahmot treffeille puistoon ilta-aikaan ja paikalle ilmestyi jopa kaksi pahaa noitaa!
Heidän kanssa pitää tulla tutuksi ennenkuin opettavat taikuutta. - Iso-Heidi
Ne eroavat tavan simeistä siten, että niiden ympärillä on sellainen vähän sädekehän tapainen juttu, ovat pukeutuneet noidan asuihin.
Itse olen omat noitani löytänyt lisäosan mukana tullesta naapurustosta ihan vain vierailemalla paikallisessa kirjastossa :) - valmisperheellä
siellä uudessa naapurustossa. Siel sillä yhellä oli kaverinaan semmonen vihree noita. (ihon väri vihree) Soitin hänet kylään. tämä saapui luudalla. hänellä oli semmmonen musta noitahattu ja musta noitapuku. ilmeisesti pitää olla pitemmän aikaa noidan kaveri jotta tämä opettaa sinua noidaksi. eli se oli paha noita. hyvällä noidalla on hieman vaaleampi asu. toivottavasti autto. :--)
- Anonyymi
Miten voin lentää luudalla?
- Anonyymi
"Miten voin lentää luudalla?"
Hanki luuta ja kokeile. Sitten tiedät kuinka se sulta käy. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Miten voin lentää luudalla?"
Hanki luuta ja kokeile. Sitten tiedät kuinka se sulta käy.Mutta mistä saa luudan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855040- 473482
- 1053335
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342521- 1992503
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️252109- 1332059
- 201799
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51689- 1821668