Mistä löydän Volvo PV 444.seen mieluiten A - osia ,
-Ohjauspyörä?
-Kynnyslistat?
-Mattosarjan?
-Valojen kromikehykset?
-Joitakin tiivisteitä?
-Jarruosia, kuten rummut?
Kiitos!
Volvo PV 444-H
5
2293
Vastaukset
Kokeile Volvolandia-sivustoa.
Vilkaisin äsken Motonetin sivuja ja sielläkin oli vielä jarruosaa yms. saatavana uutena.
Tietysti voit marssia Volvon merkkiliikkeeseeen ja kysellä sieltäkin.Tietysti hinnat voivat olla korkeanpuoleisia. Ainakin omasta kokemuksesta tiedän että Amazoniin saa kyllä lähes mitä tahansa Volvolta, mutta niistä joutuu maksamaan.
Toisaalta eipä autoharrastus koskaan ole ollut halpaa.- sfshfhf
katselehan Ruotsalaisia alan lehtiä - sieltä löytyy myös NOS-osaa
- k57
Käy katsomassa tällaiselta sivulta olisiko apua:
www.motoroldies.se. - jjk78
mulla on sulle kaikki osat ..... itse asiassa minulla on koko auto mikä on hyvässä kunossa ja kaikki osat löyyy
puh 0442085668 jjk
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303621Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91678Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131493Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241310Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.143981Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34913Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht243905- 60889
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ67872Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98839