Mistä löydän Volvo PV 444.seen mieluiten A - osia ,
-Ohjauspyörä?
-Kynnyslistat?
-Mattosarjan?
-Valojen kromikehykset?
-Joitakin tiivisteitä?
-Jarruosia, kuten rummut?
Kiitos!
Volvo PV 444-H
7
2605
Vastaukset 7
Kokeile Volvolandia-sivustoa.
Vilkaisin äsken Motonetin sivuja ja sielläkin oli vielä jarruosaa yms. saatavana uutena.
Tietysti voit marssia Volvon merkkiliikkeeseeen ja kysellä sieltäkin.Tietysti hinnat voivat olla korkeanpuoleisia. Ainakin omasta kokemuksesta tiedän että Amazoniin saa kyllä lähes mitä tahansa Volvolta, mutta niistä joutuu maksamaan.
Toisaalta eipä autoharrastus koskaan ole ollut halpaa.- sfshfhf
katselehan Ruotsalaisia alan lehtiä - sieltä löytyy myös NOS-osaa
- k57
Käy katsomassa tällaiselta sivulta olisiko apua:
www.motoroldies.se. - jjk78
mulla on sulle kaikki osat ..... itse asiassa minulla on koko auto mikä on hyvässä kunossa ja kaikki osat löyyy
puh 0442085668 jjk- Anonyymi00008
Missäpäin nää oli?
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Missäpäin nää oli?
"Missäpäin nää oli?"
Nimenomaan, oli. Tuskin 15v jälkeen enää "ovat".
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va641750Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661189- 138963
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu15841Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63632- 41618
- 81616
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa92585- 45518
- 47505