vanha kantapaikka
on iltapäivä
tyhjä sali
katseeni etsii
jo jokin aikaa
olen nojaillut baaritiskiin
ilkkuvatko nuo autiot pöydät
minulle
ei hän tule
olet jo muukalainen
entinen kantapöytäni puoliksi pylvään takana
pöydällä himmeä kimallus
hento käsi ojentuu tarttuu pikarin jalkaan
katoaa
siirryn
näen sinut jälleen orvokkisilmä
niin kuin ennen
etsin tuloni tuomaa valoa
kuitenkin niissä kohtaan nyt
vain surun tumman leiman
hiljaiset sanat
sinä kuitenkin tulit
vaikka tiesit
että olen ollut susien saalis
raadeltu
kuollut monta kertaa
käsi etsii käden
kaksi ihmistä
sydäten sykkeen melkein kuulee
tule
vien sinut pois
vien sinut pois
peres
5
176
Vastaukset
Peres..
Tunnelma oli niin särkyvä, että...
ehkä et loukkaannu jos sanon,
että runosi oli huikealukukokemus =)- KuunKeiju
pudottamillasi sanoilla loit eteeni elävän mielikuvan tilanteesta. Hieno! Kadehdin kykyäsi sellaiseen, toteaa jaaritteleva KuunKeiju.
- lindalinda1
taattua laatua Sinulta.
Yksi niin lohdullinen lause ' vien Sinut pois '
Kiitos jälleen lukunautinnosta. - Minänoita
Huoks... todella kaunis!
- peres
Kiitos
Viestini kaikille on lyhyt ja vilpitön
koska vain huonompi käteni toimii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark1465445Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p1363558"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1263319Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m363203Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi432704Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.372265- 222208
Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon
Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon2292136prööt prööt nyt ottaa vihervassaria pattiin!
Korvatkaa R kirjaimet L kirjaimilla ja sanokaa ääneen "Jari Kurri etsii pakoputkiautossaan jarruja".111894Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk921804