Käyttäisin kovasti mielelläni Sonar 6.0 ohjelmistoa, mutta
Koneesta ei kuulu pihahdustakaan kun yritän kuunnella audioraitaa.
Olen täysi aloittelija, joten jos osaat arvata mistä moinen ongelma johtuu, mikä asetus on pielessä, olisin kovin onnellinen.
Koneessa muuten äänet pelaa moitteettomasti esim. media playeria käyttäessä.
Cakewalk Sonar 6.0
3
419
Vastaukset
Hmmm....Ei kai raita ole mutattuna, eli katso raidan mute-nappi. Kun klikkaat hiiren oikealla raitaa, pitäisi tulla näkyviin (varmaan ne jostain muualtakin tulee) raidan äänitys- ja playreitit. Tuossa toisto (play) valinnassa pitää olla valittuna jokin sun (et kerro käyttöjärjestelmää...once again) koneen audiolähdöistä. Katso vielä sieltä ohjeesta vaikka hakusanalla "play audio" jne. Niin ja raidan volyymi tietenkin kanssa vaikuttaa. Se liuku on siinä missä muutkin raitakohtaiset säädöt. LYCKA TILL !
- Ongelmallinen
Joo kaikki tällaiset perusasiat on tsekattu. Olen aiemmin onnistuneesti käyttänyt ohjelmaa XP:llä, mutta nyt uudessa koneessa on Vista.
Tekeekös se siis jonkun tepposen? Ongelmallinen kirjoitti:
Joo kaikki tällaiset perusasiat on tsekattu. Olen aiemmin onnistuneesti käyttänyt ohjelmaa XP:llä, mutta nyt uudessa koneessa on Vista.
Tekeekös se siis jonkun tepposen?tuo versiosi Vistaa? Minä en sitä tiedä, mutta tsekkaapa se vaikka sieltä CW:n sivuilta. Se voi olla juuri siinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1342724Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2612307Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?221413- 1151082
- 971040
Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041013Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee13932Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla
Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La55828Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.50771Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.277752