Paljon haluaisit?

Eddie the Head

Paljon haluaisit vanhemmiltasi viikkorahaa?
Itse saan nyt jo 60e/vko.Silti parin kympin korotus vois olla paikallaan.

23

3234

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eipäookauheenreiluu

      Huoh, taas näit rikkaist perheist olevii nuorii. :/
      Saan 8 euroo viikkorahaa ja oon 16v.
      Ois iha kiva saada ees 20e.

      • joooojgjgj

        just joo, mä saan 0 euroa vanhemmilta kuukaudessa!!! En saa ikinä rahaa vaatteisiin, meikkeihin, ruokaan, en mihihinkään!!! eli mulla ei ole mitään omia juttuja, en voi käytt'' kivoja vaatteita tai käyttää meikkejä, käydä syömässä ulkona koska meillä ei ole rahaa, olemme rutiköyhiä. olen 16-vuotias.


    • ritch bitch

      saan 100e/päivä mut vois semmossen 50e enemmän saada ku ei tahdo oikee riittää ees vaatteisii ku en käytä samaa paitaa kahta kertaa vaan pitää olla aina uus oon 10v

      • Nimetön

        Tuo on nyt jo kuule kaveri aika selekiä valhe, tai jos ei oo niin mää oon äimistyny. läheskään kaikki AIKUISETKAAN ei saa 100E/päivä!


      • plööh

        tuo nyt oli typerä valhe jos saisit noin paljon päivässä saisit sen verran kk että joutuisit maksamaan veroa


    • Nimetön

      kesällä 2E per tunti pihatöissä, muulloin 20E/kuukausi. Muuten se kyllä riittäis aika helposti, mutta ku mulla on surkia tapa rikkua paikkoja vahingossa. Jos olis kaksinkertainen niin ei olis hätäpäivää mut kyl mää luulen et se oon minä jonka pittää rahankäyttyä miettiä.

    • TOIVOISIN..

      että saisin säännöllisesti (vko/kk) edes 10e. En saa nyt mitään, ja ainoat rahani (n.50e) tulevat sukulaisilta kerran vuodessa;syntymäpäivänä.

    • Azzu

      Otin tästä jonkun viestin ja vertaan vähän:


      Paljon haluaisit vanhemmiltasi viikkorahaa?
      Itse saan nyt jo 60e/vko.Silti parin kympin korotus vois olla paikallaan.

      Jos tuo on totta/tai teet jotain hommaa niin mitäpäs jos miettisit oikeita arvoja? Läheisyys? Rakkaus?

      Toivoisin että saisin säännöllisesti (vko/kk) edes 10e. En saa nyt mitään, ja ainoat rahani (n.50e) tulevat sukulaisilta kerran vuodessa;syntymäpäivänä.
      Sinusta voisin uskoa että olisit todella vaatimaton ihminen; tästä aiheesta kirjoitetaan aina, eivätkä ne aina sitten ole totta että 100e...ellei sitten tee työtä.

      saan 100e/päivä mut vois semmossen 50e enemmän saada ku ei tahdo oikee riittää ees vaatteisii ku en käytä samaa paitaa kahta kertaa vaan pitää olla aina uus oon 10v    
      En ole varman onko tämä totta, mutta 10 vuotiaalle kova raha, olet jo Suomen rikkaimpia kymmenen vuotiaita, luulisin

      just joo, mä saan 0 euroa vanhemmilta kuukaudessa!!! En saa ikinä rahaa vaatteisiin, meikkeihin, ruokaan, en mihihinkään!!! eli mulla ei ole mitään omia juttuja, en voi käytt'' kivoja vaatteita tai käyttää meikkejä, käydä syömässä ulkona koska meillä ei ole rahaa, olemme rutiköyhiä. olen 16-vuotias.
      Asiat eivät aina ole siltä mitä näyttää, kuten sanoin, uskon että sinä myös olet hyvin vaatimaton ja avulias persoona. Raha ei ole aina kaikki kaikessa! Ystävyys, tunteet ja sen sellainen.

    • minä vaan

      kyllä oot aika tyhjän päällä kun porukkas ei enää annakkaan sulle viikkorahaa :D
      itse en ole ikinä saanu viikkorahaa ja oon kyllä ihan tyytyväinen siihen, oppii hankkimaan omat rahansa ja tekemään työtä sen eteen mitä haluaa.

      • mä teen mit mä haluun

        Mä saan 2e/vk Aika mut ois hyvä jos saisin enemmän.


    • jaa-a95

      itse saan 100e/viikko joskus90e

    • paljon...

      Eli 240e kuussa. On kyllä todella paljon, ja vielä lisääkin haluaisit. Eikö teille kakaroille mikään riitä? Toivottavasti sentään joudut tekemäänkin jotain sen rahan eteen ja maksamaan vaatteitasi, puhelinlaskuasi ja harrastuksiasi. Jos et, vanhempasi ovat kyllä tehneet ison virheen ja kasvattamassa pojastaan sellaista aikuista, joka luulee, että kaiken saa ilmaiseksi.

      • Kateeks käy!

        Joo Eli.. Mä Saisin 5 e viikossa! jos siivoon jne.. just puhuin iskän kaa että 10 e viikossa ni kuukaudessa ollis jo 40 ni olis aika paljon mulle!


      • haista paska 60e/vko
        Kateeks käy! kirjoitti:

        Joo Eli.. Mä Saisin 5 e viikossa! jos siivoon jne.. just puhuin iskän kaa että 10 e viikossa ni kuukaudessa ollis jo 40 ni olis aika paljon mulle!

        Oisin tyytyväinen jos saisin 5e viikos....


      • 436
        haista paska 60e/vko kirjoitti:

        Oisin tyytyväinen jos saisin 5e viikos....

        0 Euroa saan, mutta sitten jouluna tulee jopa 300 euroa. Syntymäpäivinä myös. Mutta laskekaapa 60 * 12? hmm 740 euroa vuodessa.


    • pitgbull

      Ei jumalauta, kyl huomaa että parilla menee liiottelun puolelle. Kuka mukamas antais 10-vuotiaalle kakarallee 100 euroo viikossa?? joo ehkä jos vanhemmat tekee työtä ulkomailla, missä tienaakin kunnolla.. Itse saan 12€/vko ja näillä rahoilla ostan itse suurimman osan vaatteistani ja myös maksan itselleni e-pillerit. nomuttajoo, kyl on tyhmiä vanhempia jos antaa lapselleen noin paljon rahaa, koska tuskin niin nuori edes osaa käyttää sitä ns. " oikein"

    • 456ujnn

      Saan 20 euroa viikossa, teen töitä sen eteen, riittää ihan hyvin mulle, jääkin vielä ylimäärästä. vituttaa nuo tuommoset jotka kehuu kuinka ne saa 100 euroo päivässä eikä ne ees tee mitään niitten eteen.

    • Minute? Or..?

      Voisin tässä sanoa: Viikkoraha?! Siis mikä?!
      Sillä 60e/vko ja haluat korotusta!
      Haloo, joku saa 2e, toinen 10e, kolmas 15e.
      Mutta 60e ! En ole kuullutkaan.(Asutko kotona? Vai omassa kerrostaloasunnossa? Oletko juuri muuttanut? Saatko rahaa noin paljon, koska tarvitset sen ruokaan ja vaatteisiin, sillä asunnon oston myötä kukkarosi on tyhjä?!)
      Itse saan rahaa, jos apesen vanhempieni autot, siitäkin n. 10e.
      Tai jos poimin marjoja lukuisista pensaistamme.
      Muuten saan rahaa jos menen kavereiden kanssa kaupunkiin, discoon, tai muuta.
      Tuo varmaan onkin syy etten saa viikko-/kuukausi-/vuosirahaa. Ja olen tyytyväinen!
      Sitäpaitsi, mitä minä ylimääräisellä rahalla teen? Kotonakin voi olla, ei tarvitse notkua kaupungissa.

    • mietisitä

      On kyllä elämä surkeeks menny, jotain viikkorahaa lapsille joille ei riitä mikään. onhan se varmasti mukavaa saada rahaa tekemättä mitään. mutta se että jos saat 90-100 eur/viikko niin sinusta ei voi tulla muuta kuin ihminen joka saa elämästä sellaisen kuvan että mitään ei tarvitse tehdä rahan eteen ja rahan arvo on ihan sumussa!

    • artist life

      Joo itte en oo saanu enään vuoteen viikkorahaa enkä muutenkaan rahaa porukoilta, mutta nykyään oon alkanu tekeen tauluja sun muuta joita sit myyn niin saan niillä rahat ja sit aina jos pääsee töihin johonkin.

    • jupajdufjguieg

      meen kattoon simpsoneita.

    • :O

      epätoivosia vanhempia teillä jos pitää omat lapsetki lahjoa tekemään jotain . . .

      • joku vaan

        olisi hyvä jos äiti maksaisi edes MINULTA lainatut rahat joita säästin 13 vuotta (eli noin 100€)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      281
      19199
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      Kaksisuuntainen mielialahäiriö
      86
      3612
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      124
      2255
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      196
      1956
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1860
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      293
      1610
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1362
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      86
      1308
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      149
      1162
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      242
      1069
    Aihe