pistooli haussa?

punajaffa

eli olis 22lr pistooli hakuses..ulkonäkö samaa luokkaa kuin CZ 75 tai Glock 17 esim!!mutta tarviis saada äänenvaimennin kiinni..ei tahdo sopivaa löytyä ku pitäs olla metallinen eikä esim. sig sauer mosquito joka on vinyyli runkonen!!

8

850

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kävellä

      lähimpää ase liikkeeseen missä on monta edustusta juttelemaan pitäjälle ihan varmasti etsii sellaisen aseen kuin haluat ja tietää varmasti tuplasti enemmän aseista kuin täällä foorumilla.. ulko näkö on noissa aseissa ok mutta ihan paskoja tarkuudessa osta browning buck mark pitemmällä ja leveämmällä piipulla on aika hieno ja tarkka eikä maksa hirveesti!

      • Hedvigt Herzegovina

        Onnii valamiina vaemenikierteet ja suat vaementime, punapistee tae kiikarinnii. Muovia tietennee, mutta turhoo ronkloot. Kyllähä se kuminnii kestää mokomat .22LR-napsaakset.


    • Pekka Auvinen

      Jos haluat .22 pistoolin joka on cz 75 näköinen osta silloin cz 75 kadet. Äänenvaimentimen siihen kiinnittää aseseppä.

      • Hedvig Hetzegovina

        sotkeevu aena CZ:n surkeutee. Ee pelloo takkuutkaa. On kuule semmone muahantuojaruoja.
        Waltherii ee tarvita mittää aseseppee vua ite ruuvvoot iänenvaementajan, punapisteen tahi kiikarinnii paekoellee. Ostoo rummaata koko paketti. Tulloo mukavasti laakussa koko satsi.


      • Jukka-Pekka Kukka
        Hedvig Hetzegovina kirjoitti:

        sotkeevu aena CZ:n surkeutee. Ee pelloo takkuutkaa. On kuule semmone muahantuojaruoja.
        Waltherii ee tarvita mittää aseseppee vua ite ruuvvoot iänenvaementajan, punapisteen tahi kiikarinnii paekoellee. Ostoo rummaata koko paketti. Tulloo mukavasti laakussa koko satsi.

        Ääni waltherille. Tässä kuva pari tuhatta ammutusta ja ei uudesta eroa. http://img483.imageshack.us/img483/5671/dsc01084oc6.jpg


      • tuttu näky
        Jukka-Pekka Kukka kirjoitti:

        Ääni waltherille. Tässä kuva pari tuhatta ammutusta ja ei uudesta eroa. http://img483.imageshack.us/img483/5671/dsc01084oc6.jpg

        Tuollainen Walther on liiankin tuttu näky. Noita olen useita nähnyt ampumaradalla tuossa kunnossa. En ikimaailmassa sekoaisi tuollaiseen.

        Ketjun aloittajalle: Aseen ulkonäkö on ehkä huonoin hankintakriteeri...kuten Walther ja esim. Sig Sauer Mosquito todistavat.
        Ase ei ole näyttelyesine vaan sillä ammutaan. Lopun aikaa se on lukitussa tilassa piilossa. Näin ainakin tulisi olla. Siksi ne ampumaominaisuudet ovat kaikkein tärkeimmät. Ei Ruger MkII suotta ole maailman suosituin pienoispistooli vaikka onkin ruma kuin mikä.


      • Juhan-i
        tuttu näky kirjoitti:

        Tuollainen Walther on liiankin tuttu näky. Noita olen useita nähnyt ampumaradalla tuossa kunnossa. En ikimaailmassa sekoaisi tuollaiseen.

        Ketjun aloittajalle: Aseen ulkonäkö on ehkä huonoin hankintakriteeri...kuten Walther ja esim. Sig Sauer Mosquito todistavat.
        Ase ei ole näyttelyesine vaan sillä ammutaan. Lopun aikaa se on lukitussa tilassa piilossa. Näin ainakin tulisi olla. Siksi ne ampumaominaisuudet ovat kaikkein tärkeimmät. Ei Ruger MkII suotta ole maailman suosituin pienoispistooli vaikka onkin ruma kuin mikä.

        ...Ostetaan se tietty Beretta, ja käytetään vielä liipasimen puolesta sepällä. Sitten on komea pyssy jolla vielä osuukin. Ja itseasiassa osuu paremmin kuin monella muulla.


      • tuttu näky
        Juhan-i kirjoitti:

        ...Ostetaan se tietty Beretta, ja käytetään vielä liipasimen puolesta sepällä. Sitten on komea pyssy jolla vielä osuukin. Ja itseasiassa osuu paremmin kuin monella muulla.

        Beretta 87 target sulla ilmeisesti mielessä? Se on tosiaankin huippuase, mutta kalliinpuoleinen, joten ihan kaikilla suomi24-kyselijöillä ei ole varaa siihen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      136
      1240
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      791
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      23
      512
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      506
    7. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      21
      465
    8. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    9. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      461
    10. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      21
      447
    Aihe