Lapua

Lapua

Millainen paikka Lapua on mielestäsi? Onko siellä kivoja,mukavia ja luotettavia miehiä? Ei mitään poikia vaan 50-55 vuotiaita vapaita!!.

31

4078

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eskopasko

      Elä nyt hyvä ihminen vaan sinne mene!
      Ei siellä oo yhtään mittään!
      Ämmät huoria ja äijät pukkeja!
      En suosittele...

      • ...............

        älä puhu paskaa!!!!!!!!!!!!!!!


      • ÄLÄ PUHU OMIAS

        NÄET ISON VÄSYNEEN KYRVÄN!


      • anniina

        ikinä en oo rahasta antanu eli en voi olla huora joten älä pikkupoika yleistä. Vaan kasva aikuiseksi ja hauku huoraksi sitten kun tiedät että ollaan otettu rahaa.


      • eskopasko
        anniina kirjoitti:

        ikinä en oo rahasta antanu eli en voi olla huora joten älä pikkupoika yleistä. Vaan kasva aikuiseksi ja hauku huoraksi sitten kun tiedät että ollaan otettu rahaa.

        Huora antaa rahasta, lutka antaa ilmaiseksi...


      • Anniina
        eskopasko kirjoitti:

        Huora antaa rahasta, lutka antaa ilmaiseksi...

        Ikinä sullekaan raukalle antanu. Taidat haukkua sen takia kunet oo ikinä Lapualaaselta muijalta saanu ku turpahan. :)
        Ja Lapualaasista miehistä en tiedä ku en oo yhyrenkää kans ikinä seurustellu.


    • emppu

      olin siellä koripalloturnauksessa 10 vuotta sitten. se on ainoa käyntini kyseisellä paikkakunnalla. ainoa mitä jäi mieleen, olivat ne keltaiset tennispallot, jotka aina joskus livistivät naapurikentältä meidän kentällemme. niihin kaikkiin oli piirretty mustalla tussilla hakaristi. ne perinteet, ne perinteet.

      • MITÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

        MITÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ


      • Vieläkö tämä perinne elää Lapualla?


    • lapua

      Kasvaa kun pullataikina,töitä on kirvesmiehille ainakin työvoimapula tulossa .LiiKkeitä tulee lisää koko ajan.Uskon että olisi tilaa hyvälle rautakaupalle.Koko keskustan alue uudisrakennetaan tai peruskorjataan !!!!!!!!!

      • rahaa-palaa

        Joo, rautakauppa tuli jo, kouluja aletaan vasta purkamaan. No joo, yhtä repataan. Liikkeet lopettaa toisen pään kautta, väki pakenee kun valmista tulee liian hitaasti ja kaikesta maksetaan kalleimman jälkeen, kun joka naksahduksesta valitetaan kaikki instanssit läpi.


    • oho..

      No kyllä sitä nyt ollaan äkäsiä siellä päin...;)
      Ku tuolla tavalla tulee textiä ja vielä huutamalla!
      Toivottavasti kaikki ei ole tuonlaisia Lapualla!?

    • kysyvä

      Lapua taitaa ollakin mielenkiintoinen paikka,kun noin monella lailla vastaillaan Kiinnostus herää !

      • neg.

        Onhan se mielenkiintoinen paikka!
        Mutta onko se negatiivisella vai positiivisella tavalla?


      • lapua
        neg. kirjoitti:

        Onhan se mielenkiintoinen paikka!
        Mutta onko se negatiivisella vai positiivisella tavalla?

        Kyllä minä tarkoitan positiivisessa merkityksessä kysellä ko.kaupungin oloista.


      • vastaus
        lapua kirjoitti:

        Kyllä minä tarkoitan positiivisessa merkityksessä kysellä ko.kaupungin oloista.

        Minä olen käynyt Lapualla ja se on oikein mukava paikka. Minulla on sieltä napattu mies. Nami nami!!!!


      • minäkin
        vastaus kirjoitti:

        Minä olen käynyt Lapualla ja se on oikein mukava paikka. Minulla on sieltä napattu mies. Nami nami!!!!

        Olen minäkin käynyt Lapualla ja ihan kiva paikkana. Toiset akat vaan kyttäävät ettei "heidän miehiä" vaan vokoteltaisi vaikka toinen olisi melkein tositarkoituksella. Mukavan tuntuisia miehiä siellä onkin. Oikein kunnon lapualaasia.m Naiset jotenkin tiukkapipoisia, ehkä vaihdevuosilääkitys ei ole ihan kohdallaan.


    • tietävä

      Lapualaiset miehet ovat joko karanneita tai eronneita pukkeja. Vieraat naiset jahtaavat niitä. Entiset muijat ruikuttaa niiden perään.

      • exä

        Tuota ei olis paremmin voinu sanoa! Koska tuo on niin totta!!


    • väärin

      Ei pidä paikkaansa. Olen eronnut lapualaisesta miehestä, jäi kaksi likkaa liitosta. En ole perään ruikuttanut. Eikä mies ollut pukki.

      • ihmattelevä

        Onko lapualaisissa miehissä jotain erikoista mitä muualla ei ole kun niitä aina haukutaan ja moititaan näissä keskusteluissa. Kuka osaa selittää ????


      • . . .
        ihmattelevä kirjoitti:

        Onko lapualaisissa miehissä jotain erikoista mitä muualla ei ole kun niitä aina haukutaan ja moititaan näissä keskusteluissa. Kuka osaa selittää ????

        hmmm... Onpahan täs mun elämän aikana tullu seurusteltua 2 kertaa Lapualaisen miehen kanssa..
        Kyllä niissä vaan jotain erikoisen hyvää on..
        Niin suloisia, rehellisiä..Oikeen Herras Miehiä..
        Tai niin sitä luulee...
        Kunnes paljastuu että ovat täys pukkeja.
        Käyvät vieraissa aina mahdollisuuden tullen tai entinen muija palaa takaisin kuvioihin.
        Poikkeuksia löytyy varmaan...ainakin toivon niin..?


      • onnellinen
        . . . kirjoitti:

        hmmm... Onpahan täs mun elämän aikana tullu seurusteltua 2 kertaa Lapualaisen miehen kanssa..
        Kyllä niissä vaan jotain erikoisen hyvää on..
        Niin suloisia, rehellisiä..Oikeen Herras Miehiä..
        Tai niin sitä luulee...
        Kunnes paljastuu että ovat täys pukkeja.
        Käyvät vieraissa aina mahdollisuuden tullen tai entinen muija palaa takaisin kuvioihin.
        Poikkeuksia löytyy varmaan...ainakin toivon niin..?

        Minäkin seurustelin lapualaisen aivan ihanan ja kultaisen miehen kanssa. Aika pian seurustelun myötä huomasimme haluavamme mennä vihille. Niinpä menimme ja olemme edelleenkin onnellisia. Ei mies ole muuttunut huonommaksi lapualaiseksi kuin alussa oli. Päinvastoin. Joten lapualaaset miehet ovat ihania. Sanokaa mikä haluatte.


      • ai ai..
        onnellinen kirjoitti:

        Minäkin seurustelin lapualaisen aivan ihanan ja kultaisen miehen kanssa. Aika pian seurustelun myötä huomasimme haluavamme mennä vihille. Niinpä menimme ja olemme edelleenkin onnellisia. Ei mies ole muuttunut huonommaksi lapualaiseksi kuin alussa oli. Päinvastoin. Joten lapualaaset miehet ovat ihania. Sanokaa mikä haluatte.

        On niitä poikkeuksia ja sulla sattu olemaan tuuria...


      • minä
        ai ai.. kirjoitti:

        On niitä poikkeuksia ja sulla sattu olemaan tuuria...

        olisipa mullakin yhtä hyvä mäihä lapualaisten miesten suhteen. Olen käynyt usein Lapualla ja nähnyt nättejä lap. miehiä, mutta vielä ei ole onnistunut.


      • lukia
        minä kirjoitti:

        olisipa mullakin yhtä hyvä mäihä lapualaisten miesten suhteen. Olen käynyt usein Lapualla ja nähnyt nättejä lap. miehiä, mutta vielä ei ole onnistunut.

        kyllä jotain ottaa päähän lapuan miehet ja naiset olen ollut monen naisen kanssa mutta kyllä lapualaanen on paras olkaa tytöt ylpeitä ja pää pystyyn jos jotain ottaa nuppiin niin siitä vaan


    • iiiiiiiiiiiiiiiii

      lapualaiset miehet on aivan jumalaisia mutta kun ne aloittaa seurustelun jo nuorena. ämmät on lapualla niin omistushaluisia et ne sit omistaa miehen sen loppu elämän vaik ei yhes enää ollakkaa. siinä sitten saa ihmetellä ku baarissa tuloo kyynärpäästä oikeen kunnolla et kenen entisen kanssa sä nyt tanssit. ämmät on lapualla väkivaltaisia ja niin hävyttömiä suustaan että korvia kuumottaa. lapualainen mies on kaiken ton arvoinen kuhan et jää asuun lapualle sen kaas.

    • Anonyymi

      Täällä olisi 58 vapaa ja varakas komeaksikin haukuttu mies, jos vielä ei ole löytynyt.

    • Anonyymi

      Masentunut jo 20vuotta kun vaimo lähti ikkunasta maailmalle ja nyt elään äitin pottumuusilla.

    • Anonyymi00029

      Täällä olisi isokaluinen kova kuntoinen raamikas mies tarjolla jos haluat alistua.

      • Anonyymi00030

        Juuri sellaista haluan! Anna osoitteesi ja puhelinnumerosi, niin tulen sinne!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      761
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      550
    Aihe