Lapua

Lapua

Millainen paikka Lapua on mielestäsi? Onko siellä kivoja,mukavia ja luotettavia miehiä? Ei mitään poikia vaan 50-55 vuotiaita vapaita!!.

29

3757

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eskopasko

Elä nyt hyvä ihminen vaan sinne mene!
      Ei siellä oo yhtään mittään!
      Ämmät huoria ja äijät pukkeja!
      En suosittele...

• ...............

älä puhu paskaa!!!!!!!!!!!!!!!

• ÄLÄ PUHU OMIAS

NÄET ISON VÄSYNEEN KYRVÄN!

• anniina

ikinä en oo rahasta antanu eli en voi olla huora joten älä pikkupoika yleistä. Vaan kasva aikuiseksi ja hauku huoraksi sitten kun tiedät että ollaan otettu rahaa.

• eskopasko
        anniina kirjoitti:

ikinä en oo rahasta antanu eli en voi olla huora joten älä pikkupoika yleistä. Vaan kasva aikuiseksi ja hauku huoraksi sitten kun tiedät että ollaan otettu rahaa.

Huora antaa rahasta, lutka antaa ilmaiseksi...

• Anniina
        eskopasko kirjoitti:

Huora antaa rahasta, lutka antaa ilmaiseksi...

Ikinä sullekaan raukalle antanu. Taidat haukkua sen takia kunet oo ikinä Lapualaaselta muijalta saanu ku turpahan. :)
        Ja Lapualaasista miehistä en tiedä ku en oo yhyrenkää kans ikinä seurustellu.

• emppu

olin siellä koripalloturnauksessa 10 vuotta sitten. se on ainoa käyntini kyseisellä paikkakunnalla. ainoa mitä jäi mieleen, olivat ne keltaiset tennispallot, jotka aina joskus livistivät naapurikentältä meidän kentällemme. niihin kaikkiin oli piirretty mustalla tussilla hakaristi. ne perinteet, ne perinteet.

• MITÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

MITÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

• Vieläkö tämä perinne elää Lapualla?

• lapua

Kasvaa kun pullataikina,töitä on kirvesmiehille ainakin työvoimapula tulossa .LiiKkeitä tulee lisää koko ajan.Uskon että olisi tilaa hyvälle rautakaupalle.Koko keskustan alue uudisrakennetaan tai peruskorjataan !!!!!!!!!

• rahaa-palaa

Joo, rautakauppa tuli jo, kouluja aletaan vasta purkamaan. No joo, yhtä repataan. Liikkeet lopettaa toisen pään kautta, väki pakenee kun valmista tulee liian hitaasti ja kaikesta maksetaan kalleimman jälkeen, kun joka naksahduksesta valitetaan kaikki instanssit läpi.

• oho..

No kyllä sitä nyt ollaan äkäsiä siellä päin...;)
      Ku tuolla tavalla tulee textiä ja vielä huutamalla!
      Toivottavasti kaikki ei ole tuonlaisia Lapualla!?

• kysyvä

Lapua taitaa ollakin mielenkiintoinen paikka,kun noin monella lailla vastaillaan Kiinnostus herää !

• neg.

Onhan se mielenkiintoinen paikka!
        Mutta onko se negatiivisella vai positiivisella tavalla?

• lapua
        neg. kirjoitti:

Onhan se mielenkiintoinen paikka!
        Mutta onko se negatiivisella vai positiivisella tavalla?

Kyllä minä tarkoitan positiivisessa merkityksessä kysellä ko.kaupungin oloista.

• vastaus
        lapua kirjoitti:

Kyllä minä tarkoitan positiivisessa merkityksessä kysellä ko.kaupungin oloista.

Minä olen käynyt Lapualla ja se on oikein mukava paikka. Minulla on sieltä napattu mies. Nami nami!!!!

• minäkin
        vastaus kirjoitti:

Minä olen käynyt Lapualla ja se on oikein mukava paikka. Minulla on sieltä napattu mies. Nami nami!!!!

Olen minäkin käynyt Lapualla ja ihan kiva paikkana. Toiset akat vaan kyttäävät ettei "heidän miehiä" vaan vokoteltaisi vaikka toinen olisi melkein tositarkoituksella. Mukavan tuntuisia miehiä siellä onkin. Oikein kunnon lapualaasia.m Naiset jotenkin tiukkapipoisia, ehkä vaihdevuosilääkitys ei ole ihan kohdallaan.

• tietävä

Lapualaiset miehet ovat joko karanneita tai eronneita pukkeja. Vieraat naiset jahtaavat niitä. Entiset muijat ruikuttaa niiden perään.

• exä

Tuota ei olis paremmin voinu sanoa! Koska tuo on niin totta!!

• väärin

Ei pidä paikkaansa. Olen eronnut lapualaisesta miehestä, jäi kaksi likkaa liitosta. En ole perään ruikuttanut. Eikä mies ollut pukki.

• ihmattelevä

Onko lapualaisissa miehissä jotain erikoista mitä muualla ei ole kun niitä aina haukutaan ja moititaan näissä keskusteluissa. Kuka osaa selittää ????

• . . .
        ihmattelevä kirjoitti:

Onko lapualaisissa miehissä jotain erikoista mitä muualla ei ole kun niitä aina haukutaan ja moititaan näissä keskusteluissa. Kuka osaa selittää ????

hmmm... Onpahan täs mun elämän aikana tullu seurusteltua 2 kertaa Lapualaisen miehen kanssa..
        Kyllä niissä vaan jotain erikoisen hyvää on..
        Niin suloisia, rehellisiä..Oikeen Herras Miehiä..
        Tai niin sitä luulee...
        Kunnes paljastuu että ovat täys pukkeja.
        Käyvät vieraissa aina mahdollisuuden tullen tai entinen muija palaa takaisin kuvioihin.
        Poikkeuksia löytyy varmaan...ainakin toivon niin..?

• onnellinen
        . . . kirjoitti:

hmmm... Onpahan täs mun elämän aikana tullu seurusteltua 2 kertaa Lapualaisen miehen kanssa..
        Kyllä niissä vaan jotain erikoisen hyvää on..
        Niin suloisia, rehellisiä..Oikeen Herras Miehiä..
        Tai niin sitä luulee...
        Kunnes paljastuu että ovat täys pukkeja.
        Käyvät vieraissa aina mahdollisuuden tullen tai entinen muija palaa takaisin kuvioihin.
        Poikkeuksia löytyy varmaan...ainakin toivon niin..?

Minäkin seurustelin lapualaisen aivan ihanan ja kultaisen miehen kanssa. Aika pian seurustelun myötä huomasimme haluavamme mennä vihille. Niinpä menimme ja olemme edelleenkin onnellisia. Ei mies ole muuttunut huonommaksi lapualaiseksi kuin alussa oli. Päinvastoin. Joten lapualaaset miehet ovat ihania. Sanokaa mikä haluatte.

• ai ai..
        onnellinen kirjoitti:

Minäkin seurustelin lapualaisen aivan ihanan ja kultaisen miehen kanssa. Aika pian seurustelun myötä huomasimme haluavamme mennä vihille. Niinpä menimme ja olemme edelleenkin onnellisia. Ei mies ole muuttunut huonommaksi lapualaiseksi kuin alussa oli. Päinvastoin. Joten lapualaaset miehet ovat ihania. Sanokaa mikä haluatte.

On niitä poikkeuksia ja sulla sattu olemaan tuuria...

• minä
        ai ai.. kirjoitti:

On niitä poikkeuksia ja sulla sattu olemaan tuuria...

olisipa mullakin yhtä hyvä mäihä lapualaisten miesten suhteen. Olen käynyt usein Lapualla ja nähnyt nättejä lap. miehiä, mutta vielä ei ole onnistunut.

• lukia
        minä kirjoitti:

olisipa mullakin yhtä hyvä mäihä lapualaisten miesten suhteen. Olen käynyt usein Lapualla ja nähnyt nättejä lap. miehiä, mutta vielä ei ole onnistunut.

kyllä jotain ottaa päähän lapuan miehet ja naiset olen ollut monen naisen kanssa mutta kyllä lapualaanen on paras olkaa tytöt ylpeitä ja pää pystyyn jos jotain ottaa nuppiin niin siitä vaan

• iiiiiiiiiiiiiiiii

lapualaiset miehet on aivan jumalaisia mutta kun ne aloittaa seurustelun jo nuorena. ämmät on lapualla niin omistushaluisia et ne sit omistaa miehen sen loppu elämän vaik ei yhes enää ollakkaa. siinä sitten saa ihmetellä ku baarissa tuloo kyynärpäästä oikeen kunnolla et kenen entisen kanssa sä nyt tanssit. ämmät on lapualla väkivaltaisia ja niin hävyttömiä suustaan että korvia kuumottaa. lapualainen mies on kaiken ton arvoinen kuhan et jää asuun lapualle sen kaas.

• Anonyymi

Täällä olisi 58 vapaa ja varakas komeaksikin haukuttu mies, jos vielä ei ole löytynyt.

• Anonyymi

Masentunut jo 20vuotta kun vaimo lähti ikkunasta maailmalle ja nyt elään äitin pottumuusilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      129
      3537
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      85
      1835
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1611
    4. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1352
    5. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      90
      1194
    6. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      108
      1162
    7. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      68
      1069
    8. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      65
      954
    9. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      80
      915
    10. Oli pakko saada sut suuttumaan

Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä
      Ikävä
      20
      887
    Aihe