Miten voi kaupunkikämppässä saada sen kämppäkaverin? En löydä sitä vaihtoehtoa puhelimesta tai tietokoneesta
Kämppäkaveri
11
3246
Vastaukset
- lehestä ja
tietokoneesta. :D Mulla ainaki löyty ja nyt on oma kulta huonekaverina :DD
- Raxupööö
sanomalehdestä. sieltä ainakin minä sainn. :>
- ritaaaaa
nimellä se on siellä valittavana
- Anonyymi
Missä se sanomalehti on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä se sanomalehti on?
Mistä saa sanomalehden
- mä vain
soitin puhelimella että haluun kämppäkaverin lehteen ja ne muka panivat ilmotuksen lehteen ,sitten seuraavana päivänä kahtoi sanomalehdestä ja valitsin kämppiksen .
- simiii
mulla ekalla kerralla tuli ihan normaalisti puhelimesta ja tietokoneesta. Sitte alotin toisen perheen mut se ei sitte voinukkaa saada kämppäkaveria et ehkä siin on jotku kriteerit siihe... ...raha... ...talon koko... ihmetyttää muaki:O
- Anonyymi
Siihen kai tarvii yliopiston.
- Anonyymi
MITEN VOI -_- SAADA KÄMPPIKSEN NOPEESTI?
- Anonyymi
"MITEN VOI -_- SAADA KÄMPPIKSEN NOPEESTI?"
Vaihda NOPEESTI simisi nimeksi Kämppis. Ei se oo paras tapa, mut se on NOPEE!
- Anonyymi
Yliopisto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903954
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1991518- 761410
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401100Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051040Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3261023- 47949
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en133932Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os86919- 98899