Miten voi kaupunkikämppässä saada sen kämppäkaverin? En löydä sitä vaihtoehtoa puhelimesta tai tietokoneesta
Vastaukset 11
- lehestä ja
tietokoneesta. :D Mulla ainaki löyty ja nyt on oma kulta huonekaverina :DD
- Raxupööö
sanomalehdestä. sieltä ainakin minä sainn. :>
- ritaaaaa
nimellä se on siellä valittavana
- Anonyymi
Missä se sanomalehti on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä se sanomalehti on?
Mistä saa sanomalehden
- mä vain
soitin puhelimella että haluun kämppäkaverin lehteen ja ne muka panivat ilmotuksen lehteen ,sitten seuraavana päivänä kahtoi sanomalehdestä ja valitsin kämppiksen .
- simiii
mulla ekalla kerralla tuli ihan normaalisti puhelimesta ja tietokoneesta. Sitte alotin toisen perheen mut se ei sitte voinukkaa saada kämppäkaveria et ehkä siin on jotku kriteerit siihe... ...raha... ...talon koko... ihmetyttää muaki:O
- Anonyymi
Siihen kai tarvii yliopiston.
- Anonyymi
MITEN VOI -_- SAADA KÄMPPIKSEN NOPEESTI?
- Anonyymi
"MITEN VOI -_- SAADA KÄMPPIKSEN NOPEESTI?"
Vaihda NOPEESTI simisi nimeksi Kämppis. Ei se oo paras tapa, mut se on NOPEE!
- Anonyymi
Yliopisto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes1401594Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1431393Kelan mukaan veronpalautukset ovat tuloa tuet lähti
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012225387.html Verohallinnon maksama veronpalautus tulee niille, jotka ovat mak128908Sinkkujen tilanne kiinassa katastrofaalinen
800 naista osallistui sinkkujen iltaan, paikalle saapui 0 miestä. Ei mahdollisuuksia, kun nainen on 38 -vuotias, ja123856- 77815
- 62778
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt318613Minne katosi Sofian Jeff-rakas ystävä?
Seiskalehden mukaan Jeffreytä ei ole näkynyt, kuin kesäkuussa maininta Sofian ommissassa insramissa. Onko jo tullut ero156606- 38582
- 6550