Tulitauko

*


sisälläni viilsi vauhdin tuoma tunne

ilo
ja villi kiihko

istuin vieressäsi
ja miksi tuntui siltä
että olin ollut siinä ennenkin

auto
kuin sotaratsu
jonka selkään olit minut
taistelun tuoksinassa temmanut

veit pois taistelutantereelta
pehmeään tuokioon
tulitauon hetkeen

Sinä peloton ratsumies
olit minun

kiersit veressäni
kohisit sielussani
maistuit hiuksissani
teit hulluksi

saisiko joku minut katumaan

ei

en kadu liikettäkään
en yhtään ainoata sekuntia
jotka vietin sylissäsi

tiedäthän sen

21

499

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No niin, pitihän se arvata..!:-O Nyt se paikalline taxikuskipacino vei sun sydämen ja kaik pkle..Toivottavasti se ladahajoopalasiks :))
      Runos oli vauhtii..
      Tarkkis

      • *kurkkaa paidan alle*-- ei ole sydäntä viety,
        ei näy arpiakaan.
        Mutta Tranbant kyllä levis, että siitä ei
        huolta sen enempää.:D

        Tällaista höpersin tällä kertaa=)


    • lindalinda1

      miks helkkarissa tuommosta edes pitäis katua ?
      Ei missään tapauksessa, jos tuollaisen tunnemyrs-
      kyn on kokenut - en miekään katuis, en sitten
      hetkeäkään.

      Huh, että on taas tunnelatausta viimmosen päälle
      Frististä. Kertakaikkisen mukaansatempaava !

      • En tappele naisten kanssa, etenkään perjantai-iltana.
        Olen sävyisästi samaa mieltä
        ja lähetän valoa pimeyteen kiitosten muodossa =)
        Tänkjuu.


    • cocoz*

      Naisen toive
      on peloton mies

      Muttei mikään pelle-
      heh

      Katotaan ny,
      kuka sut nappaa
      -vai
      miten se oli...
      -nappas?

      Aika hurjan taiston
      temmellyksen voi kuvitella
      sinne taustalle

      Ihana päästä
      "prinssin"
      (vai pirssin)
      yllättämäksi!

      Magee runo!!!

      • oi,,, mitä ihmettä nyt sanon, etten mene
        yli laidan ja molskahda Kallaveteen:)

        Kyllä tässä pientä taistelua käytiin
        ja nyt on tulitauko.
        Sovitaan että tämä on hyvä vastaus =) joohan!

        Kiitoksia pörähtää lentopostissa:)


    • runo64-1

      ..että sinut vietiin kaupungille
      neuvotteluiden kuin taisteluiden
      erätauvolla.
      se oli kuin ennen vanhaan
      ja iloitsit siitä.
      jotenkin nälkäinen on runosi
      mutta ei rakkauden nälkäinen.
      taas runosi kuin imaisee mukaansa
      pitää varoa ettei innostu liikaa tulkitsemaan
      sävyjä yms mutta upean hyvä on sinulla runosi!!!
      hyvä mestari marin!!!

      • Onneksi jätit nyt pidemmän tulkinnan,
        olisin vetänyt ruksit päälle:DD
        Eikä selityksiä tipu nyt minultakaan,
        etenkään näin myöhään.
        Toisen kerran sitten =)
        Lapinmiestä kiittää

        Marin


    • Mr näkönen

      että saan kommentoida
      tätä todella mainiota
      runoteostanne!

      Hyviä sanakäänteitä
      ja erinomainen sisältö,
      suoranainen lukuelämys.

      Sallittehan että
      suutelen kättänne
      kiitokseksi?

      • Nyt meni matamilta jauhot suuhun,,,hurps!!!!!

        *pesee kättä vimmalla*

        Harvoin osuu tällaisia herrasmiehiä kohdalleni,
        joten kauneimmat kiitokset.
        *Punastuu söpösti* =)

        Hyvää yötä


      • Mr näkönen
        marinfrist kirjoitti:

        Nyt meni matamilta jauhot suuhun,,,hurps!!!!!

        *pesee kättä vimmalla*

        Harvoin osuu tällaisia herrasmiehiä kohdalleni,
        joten kauneimmat kiitokset.
        *Punastuu söpösti* =)

        Hyvää yötä

        Yrittänyt kautta aikojen
        käyttäytyä kuin herrasmies.

        Syystä että nainenhan on
        suuri lahja meille
        kaikille miehille.

        Hyvää yötä
        myös Sinulle.

        Tapaamme vielä.


      • Mr näkönen kirjoitti:

        Yrittänyt kautta aikojen
        käyttäytyä kuin herrasmies.

        Syystä että nainenhan on
        suuri lahja meille
        kaikille miehille.

        Hyvää yötä
        myös Sinulle.

        Tapaamme vielä.

        Hyvä Mr..
        ..................
        kuten sanoin, sanat katosivat, sukelsivat mereen =)

        Taivaallista yötä!


    • kaaru

      ja aseet levossa
      toistena sylissä
      vauhti sai hien pintaan
      tukat sekaisin

      miksi katua
      hassu kysymys

      oot sie mari
      mahoton pakkaus
      ...nauraa

      tulitauko
      rakkauden sodassa
      ei kestä:)))

      • Sinun kanssasi olemme samoilla taajuuksilla,
        ehdottomasti =)


    • Taistelen aikaa vastaan kun luen
      runoasi,josta niin mieli tekisi
      tehdä vastaruno...ole huoleta,
      en tee...minun sääntöni kieltää
      sen.

      Mielenkiintoinen otsikko ja
      hitto en ehdi edes miettimään
      runosi henkeä syvemmälle
      mietintä lokerooni...mutta
      tiettävästi eroottisen
      tuoksujen ja huuman kuvioihin
      laittaisin-tulitauolle-mietintään.

      Nyt Aurinko paistaa ja
      Tulittaa täältä Saimaalle.

      • Kyllä vastarunon saa laittaa, minulla
        on sellaiset säännöt..mutta koska on tulitauko,
        en ala taistelemaan..

        Lokerossa huumaa ja sireenin tuoksua... nuuh =>

        Pilvistä ja kylmää Karjalassa =)


      • marinfrist kirjoitti:

        Kyllä vastarunon saa laittaa, minulla
        on sellaiset säännöt..mutta koska on tulitauko,
        en ala taistelemaan..

        Lokerossa huumaa ja sireenin tuoksua... nuuh =>

        Pilvistä ja kylmää Karjalassa =)

        JUU-ei me taistella kuin runon
        mielin ja sielujen sympatioilla
        rauhan tantereilla.

        AI mitkä tuoksut sieltä Karjalasta
        tulee,kai ne parit vielä
        kiertävät toisiaan.

        Karjalaan terveisiä ja näkyykö
        vielä taistelu hautoja siellä.


      • dolan kirjoitti:

        JUU-ei me taistella kuin runon
        mielin ja sielujen sympatioilla
        rauhan tantereilla.

        AI mitkä tuoksut sieltä Karjalasta
        tulee,kai ne parit vielä
        kiertävät toisiaan.

        Karjalaan terveisiä ja näkyykö
        vielä taistelu hautoja siellä.

        Uusia poteroita kaivellaan ja entisiä peitellään,
        nää taitaa olla enemmänkin tämmöisiä "jähinäpoteroita" vaan, luulisin.

        Tuoreen leivän tuoksu,,, se on lempparini tänään.

        Mukavaa pyhäpäivää

        T: kiireinen leipuri


      • marinfrist kirjoitti:

        Uusia poteroita kaivellaan ja entisiä peitellään,
        nää taitaa olla enemmänkin tämmöisiä "jähinäpoteroita" vaan, luulisin.

        Tuoreen leivän tuoksu,,, se on lempparini tänään.

        Mukavaa pyhäpäivää

        T: kiireinen leipuri

        Tuoppas tännekin leipurin
        tuotteitas päiväkahvin
        aikaan,kyllä tänne
        mahtuu...tiedä mitä
        siellä leivotaan.


      • dolan kirjoitti:

        Tuoppas tännekin leipurin
        tuotteitas päiväkahvin
        aikaan,kyllä tänne
        mahtuu...tiedä mitä
        siellä leivotaan.

        Pikaturboteluks-luuta lähtee hetken kuluttua,,,
        lämpimäiset hyvin pakattuna..
        sillä minä en nyt jouda,,sorry!

        Maistuvia hetkiä=)


      • marinfrist kirjoitti:

        Pikaturboteluks-luuta lähtee hetken kuluttua,,,
        lämpimäiset hyvin pakattuna..
        sillä minä en nyt jouda,,sorry!

        Maistuvia hetkiä=)

        Kiitoksia ja eiku maisteluksi
        näin yötä vasten,jos nukkumaan
        ehditään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe