Haukutaan Avastia raskaaksi, kone hytyy jne. Onko todellisuudessa näin? Itse ajatelin vaihtaa PC Tools Antiviruksesta joko Avastiin tai sitten AVG:hen. Kumpi on parempi?
Onko Avast raskas?
3
704
Vastaukset
- Kyllä on varmaankin
Ainakin 100 kiloa. On nämä uskomattomia juttuja. Itse en kyllä näe tarvetta vaihtaa, mutta kokeile toki kun kerran mieli tekee.
- ....................
Taitaa nykyään olla oikeasti aika raskas, mutta jos tehoja nykykäyttöön riittävä niin pärjää, siis ei minun 512 rammi :d
Sais lopettaa nä AV-ohjelmien dissaukset täällä, ei auta ketään. Sheriffi voisi myös poistella niitä!
Minulla on samassa koneessa Win XP Home FI:ssä Avast ja Win XP Pro UK:ssa AVG, enkä ole huomannut suurta eroa. Jos antaa AVG:n tehdä ajastettua skannausta taustalla, se tietenkin hidastaa huomattavasti.
En ole edes viitsinyt tutkia CPU-kuormia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706524
- 584462
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283098- 612977
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271536Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 341330
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest441230