Haukutaan Avastia raskaaksi, kone hytyy jne. Onko todellisuudessa näin? Itse ajatelin vaihtaa PC Tools Antiviruksesta joko Avastiin tai sitten AVG:hen. Kumpi on parempi?
Onko Avast raskas?
3
700
Vastaukset
- Kyllä on varmaankin
Ainakin 100 kiloa. On nämä uskomattomia juttuja. Itse en kyllä näe tarvetta vaihtaa, mutta kokeile toki kun kerran mieli tekee.
- ....................
Taitaa nykyään olla oikeasti aika raskas, mutta jos tehoja nykykäyttöön riittävä niin pärjää, siis ei minun 512 rammi :d
Sais lopettaa nä AV-ohjelmien dissaukset täällä, ei auta ketään. Sheriffi voisi myös poistella niitä!
Minulla on samassa koneessa Win XP Home FI:ssä Avast ja Win XP Pro UK:ssa AVG, enkä ole huomannut suurta eroa. Jos antaa AVG:n tehdä ajastettua skannausta taustalla, se tietenkin hidastaa huomattavasti.
En ole edes viitsinyt tutkia CPU-kuormia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek206186Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.243666Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1682848- 292760
- 821714
- 1471602
- 1481561
- 91533
- 121268
- 211162