Minkä ikäisen muksun uskaltaa jo ottaa prätkän kyytiin takapakkarille lyhyelle matkalle? Kokemuksia...
Minkä ikäisenä lapsi kyytiin?
9
594
Vastaukset
- kuskannut
lasta prätkän kyydissä? Koululaisia kuskataan kyllä, mutta voiko 4-5 vuotiaana jo ottaa lapsen kyytiin???
Meillä on lapset olleet 4-vuotiaasta lähtien mopedin kyydissä!
Ajopeli on wingi, istuu ja nukkuu turvallisesti vöissä takana. :)
- koskaan
kuskannut mutta kummipojalle olen teroittanut että sitten kun jalat ylttää tapeille. Ja joka kerta asia pitää testata kun hän pyörän päälle pääsee.. Ei ole kaukana enää, ensi kesänä pitää jostain kypärä ja tuhtimmat vetimet keksiä sille.
- Kawahda
Siis joo... Seuraavaksi kaupataan turvaistuimia ja tartuntakahvoja (jotka ok)... Mä tein sen ratkaisun, että kun jälkikasvu oli pientä, vaidoin mopottimen maxi skootteriin jossa kyytiläiset istu mun edessä. Kun kypärät alkoi takomaan hampaita sisään niin vaihdoin takaisin mopottimeen ja hyvin käy ajelut vaikka nuorin 7v / vanhin 12 v. Siinä välissäkin jo joku jolla oma mopotin :) Kunhan lapset oppii kääntymisen niksit ja matkat ei niin pitkiä että nukahtavat niin ok... ja osta kypäräpuhelin. Voit varmistaa että kyytiläinen on hereillä... Lapsille myös on myynnissä selkäpanssareita.
- väärin
muista tytär oli 1v 4kk ja poika oli kyllä täyttänyt 2vuotta!
Tosin istivat edessäni!
Taakse siirtyivät kun näkyvyys eteenpäin alkoi olla heikkoa!
Tästä on aikaa noin15v ja pakko kertoa etten kyllä tänäpäivänä kuskaisi lapsia sillätavalla! Intiassa näin 125ccm prätkän,jonka kyydissä oli isä,äiti ja perheen 4 lasta.Nuorin sylivauva eli vastaus kai riippuu siitä,mistä päin maapalloa kysyjä on????
- LongbayLadybiker
ei ole pikkulapsia kuskattu moottoripyörällä,,,,
eikä kuskata
nuorin tytöistä on istunut kyydissä vasta nyt 10-vuotiaana - mctoristi
Sitten kun nuo alkaa olla tuolla nuorison puolella, meinasin ottaa vasta kyytiin. Ihan siitä syystä kuinka arvokkaita nuo Lapset ovat.
- lapsi pelkää
pakotat viattoman lapsen vaaratilanteisiin onnettoman ajotaitosi kanssa JOTAIN RAJAA!.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole482519Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742507Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732382Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.612175Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321887Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1031739Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko231185Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71034Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411015Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön57922