Minkä ikäisenä lapsi kyytiin?

??????

Minkä ikäisen muksun uskaltaa jo ottaa prätkän kyytiin takapakkarille lyhyelle matkalle? Kokemuksia...

9

599

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuskannut

lasta prätkän kyydissä? Koululaisia kuskataan kyllä, mutta voiko 4-5 vuotiaana jo ottaa lapsen kyytiin???

• Meillä on lapset olleet 4-vuotiaasta lähtien mopedin kyydissä!
        Ajopeli on wingi, istuu ja nukkuu turvallisesti vöissä takana. :)

• koskaan

kuskannut mutta kummipojalle olen teroittanut että sitten kun jalat ylttää tapeille. Ja joka kerta asia pitää testata kun hän pyörän päälle pääsee.. Ei ole kaukana enää, ensi kesänä pitää jostain kypärä ja tuhtimmat vetimet keksiä sille.

• Kawahda

Siis joo... Seuraavaksi kaupataan turvaistuimia ja tartuntakahvoja (jotka ok)... Mä tein sen ratkaisun, että kun jälkikasvu oli pientä, vaidoin mopottimen maxi skootteriin jossa kyytiläiset istu mun edessä. Kun kypärät alkoi takomaan hampaita sisään niin vaihdoin takaisin mopottimeen ja hyvin käy ajelut vaikka nuorin 7v / vanhin 12 v. Siinä välissäkin jo joku jolla oma mopotin :) Kunhan lapset oppii kääntymisen niksit ja matkat ei niin pitkiä että nukahtavat niin ok... ja osta kypäräpuhelin. Voit varmistaa että kyytiläinen on hereillä... Lapsille myös on myynnissä selkäpanssareita.

• väärin

muista tytär oli 1v 4kk ja poika oli kyllä täyttänyt 2vuotta!
      Tosin istivat edessäni!
      Taakse siirtyivät kun näkyvyys eteenpäin alkoi olla heikkoa!
      Tästä on aikaa noin15v ja pakko kertoa etten kyllä tänäpäivänä kuskaisi lapsia sillätavalla!

• Intiassa näin 125ccm prätkän,jonka kyydissä oli isä,äiti ja perheen 4 lasta.Nuorin sylivauva eli vastaus kai riippuu siitä,mistä päin maapalloa kysyjä on????

• LongbayLadybiker

ei ole pikkulapsia kuskattu moottoripyörällä,,,,
      eikä kuskata
      nuorin tytöistä on istunut kyydissä vasta nyt 10-vuotiaana

• mctoristi

Sitten kun nuo alkaa olla tuolla nuorison puolella, meinasin ottaa vasta kyytiin. Ihan siitä syystä kuinka arvokkaita nuo Lapset ovat.

• lapsi pelkää

pakotat viattoman lapsen vaaratilanteisiin onnettoman ajotaitosi kanssa JOTAIN RAJAA!.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      98
      1653
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1083
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      425
      1057
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      166
      972
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      57
      792
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      126
      772
    7. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      81
      699
    8. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      698
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      665
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      661
    Aihe