- Valkotakkiset miehet meinaa varastaa minun mämmini, karjuin ja puristin mämmirovetta tiukasti samalla kun poljin rypäleitä vimmatusti varpaillani. - Hei hulinaa! hihkuin ja näppäilin balalaikaani. Oli sellainen kirpeän kuulas syyspäivä ja kuttaperkkaa lojui ympäriinsä pihamaalla. - Ei oo meikäläinen eilisen teeren poikia jees, heitin perään kylmästi hymyillen ja heitin perään naisten keihästä 24,90 metriä joka jäi uupumaan vain nelisen metriä naapurikylän Hilma-tädin toissakesäisissä ompeluseuran kyläkarnevaaleissa heittämästä työväenyhdistyksen ennätyksestä. Sammassa musta auto ajoi pihaan, mutta ehdin piilottaa piimäpurkin ja avokadon räystääseen ennen kuin kuningas ehti sanoa mitään. Olinhan harjoitellut koko edellisen viikon piimäpurkin ja avokadon kanssa.
Mystinen maanantai
3
542
Vastaukset
- Tötterman
Raahasin haukea narussa ympäri kaupunkia eikä kukaan huomannut mitään outoa, sillä olin sivellyt narun ja hauen näkymättömäksi tekevällä ihmemaalillani. Olin itsekin näkymätön, sillä olin pukenut taikaviitan ylle ja päässäni oli Atrian mainoslätsä, joka lisäsi näkymättömyysastettani 100 %. Ihmiset osoittivat minua sormella, mutta aivan turhaan sillä eivät he voineet minua nähdä, ehkäpä he kuulivat kenkieni kopinan, tai olisiko viitassani sittenkin reikä? Livahdin ovelasti sivukujalle ja tarkistin huolellisesti viittani. Kyllä se oli aivan ehjä! Nauraa hörötin ääneen turhalle varovaisuudelleni. - Kyllä se on vaan niin että meikäläinen on näkymätön ja pysyy, karjuin ympärilleni kerääntyneelle väkijoukolle. Kuulin piipaa-auton äänen, joka tuntui lähestyvän. Päätin poistua paikalta lentäen ja aloin räpytellä käsiäni vimmatusti. -Meikis ottaa hatkat, örisin.
- möllipölli
Jatkoin matkaani kädet ilmaa halkoen villisti sivuillani, jotain kalalta haisevaa sotkeutui jakoihini enkä päässyt lentoon. Huomasin, että minua lähestyi valkoiseen takkiin sonnustautunut menninkäinen kädessään pistin, karistelin ansalangan jaloistani ja päätin ajaa näkymättömällä autollani pakoon moista hirvitystä. Otin istuma-asennon ja tartuin rattiin. Jatkoin matkaani istuma-asennossa kipittäen ja huulillani päristellen,koska jostain syystä autoni oli äänetön. Heitin Atrian lätsän harhautukseksi menninkäisen silmille ja näytin keskaria...
- möllipölli
möllipölli kirjoitti:
Jatkoin matkaani kädet ilmaa halkoen villisti sivuillani, jotain kalalta haisevaa sotkeutui jakoihini enkä päässyt lentoon. Huomasin, että minua lähestyi valkoiseen takkiin sonnustautunut menninkäinen kädessään pistin, karistelin ansalangan jaloistani ja päätin ajaa näkymättömällä autollani pakoon moista hirvitystä. Otin istuma-asennon ja tartuin rattiin. Jatkoin matkaani istuma-asennossa kipittäen ja huulillani päristellen,koska jostain syystä autoni oli äänetön. Heitin Atrian lätsän harhautukseksi menninkäisen silmille ja näytin keskaria...
Törmäsin jonkin pienen kidutushuoneen sisään sen avoimesta ovesta. Näin, että sen ryppynaamainen haltija oli vanginnut ikkunalleen hemaisevan blondin. Päätin pelastaa neidon pulasta ja nappasin typykän olkapäilleni. Kamala ryppysaurus muija lähti perääni huudellen sopimattomia solvauksia. Näen maassa kalan,joku idiootti on heittänyt sen keskelle katua siima pyrstössään, joidenkin ei pitäisi ottaa lemmikkejä,ajattelen ja juoksen kurttuista muijaa pakoon hihitellen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113545MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja611002Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60833- 171824
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768