mitä mieltä olette mosseberg 9200 puolarista, onko paljon syöttöhäiriöitä tms. nousi hyvin poskelle, mutta toimivuus arveluttaa, hinta olis kohrallaan 500egee
mitä
1
258
Vastaukset
- härvelin
mistä löytyy noinkin arvokas 9200.nen,
tämähän on iänvanha malli mossen
automaatista eikä varmasti enää valmistu
sarjaa ellei ole jollakin vanhaa varastoa
myymättä, käytetystä ei kannata noi paljoa maksaa.
no niin, olen raahannut kyseistä haulikkoa
12 vuotta metsällä ja voi sanoa että
toimintavarmuus on kohtuullista tasoa mutta
ei missään nimessä loistavaa riippuen
tietenkin patruunasta, jos ammut jatkuvasti
magnumia tai minimagnumia niin varmasti
pelaa, haulikon mekanismi on niin pirun
jämerästi tehty että korvaavilla patruunoilla
tahtoo olla ongelmia, vaatii aseöljyä.
huono puoli on aseen paino, raskas raahata
pitkiä matkoja ja sitten tämä alumiininen
lipasputki ja lukon kehys, omassani on
lukon kehys jo jonkin verran kulunut ja
tänä syksynä on ollut vakavia oireita
lopun alusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 121860
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831609Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731425Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2551422Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311322Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041069Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341040- 92993
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973