Viime päivinä on tullut muutamia lentolippuvaraussähköpostipöpöjä. Olen testaillut niillä virustorjuntaa ja verrannut tuloksia siihen, mitä www.virscan.org näyttää.
Minulla on NAV 2004 ja olen ostanut siihen toistaiseksi päivityksiä. Näyttää kuitenkin siltä, että jopa ilmaiset ohjelmat (Avast, AVG) ovat nopeampia päivittäessään tietokantaa. NAV ei vieläkään useamman päivän jälkeen tunnista noista tiedostoista yhtään pöpöä.
Päivittääkö Nortonia?
2
220
Vastaukset 2
- jostain
v. 2004-versiosta, niin vanhentunut se on jo perusrakenteeltaan. Esim. Norton Internet Security 2008:aan tulee päivityksiä ainakin 4 kertaa päivässä.
- Norton 2003
En hyppää runkkusivuilla tai katsomassa sähköpostiin saapuvia epämääräisiä tarjouksia ja olen selvinnyt jo kolme vuotta vain yhdellä troijalaisen poistolla Malvarebytesin Anti-Malvarella.Palomuurina vanha Sygate ja hyvin tulee toimeen.
Ensi vuonna sitten onkin vuorossa Norton 2004 joten joskus kun nämä ostin en niitä käyttänyt mutta nyt menee hienosti ja kevyellä ohjelmalla toisin kuin uudet Norttonit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 981201
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku86817Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29761- 64677
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93606- 31593
- 18548
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist15531Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43513- 10466