Viime päivinä on tullut muutamia lentolippuvaraussähköpostipöpöjä. Olen testaillut niillä virustorjuntaa ja verrannut tuloksia siihen, mitä www.virscan.org näyttää.
Minulla on NAV 2004 ja olen ostanut siihen toistaiseksi päivityksiä. Näyttää kuitenkin siltä, että jopa ilmaiset ohjelmat (Avast, AVG) ovat nopeampia päivittäessään tietokantaa. NAV ei vieläkään useamman päivän jälkeen tunnista noista tiedostoista yhtään pöpöä.
Päivittääkö Nortonia?
2
207
Vastaukset
- jostain
v. 2004-versiosta, niin vanhentunut se on jo perusrakenteeltaan. Esim. Norton Internet Security 2008:aan tulee päivityksiä ainakin 4 kertaa päivässä.
- Norton 2003
En hyppää runkkusivuilla tai katsomassa sähköpostiin saapuvia epämääräisiä tarjouksia ja olen selvinnyt jo kolme vuotta vain yhdellä troijalaisen poistolla Malvarebytesin Anti-Malvarella.Palomuurina vanha Sygate ja hyvin tulee toimeen.
Ensi vuonna sitten onkin vuorossa Norton 2004 joten joskus kun nämä ostin en niitä käyttänyt mutta nyt menee hienosti ja kevyellä ohjelmalla toisin kuin uudet Norttonit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek194983Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5292563Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.192172Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1502155- 231813
- 821634
- 1461525
- 1131141
- 127907
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40869