Unien ulapalla,
valkein purjein,
rakkauden laivalla seilataan,
Sinä ja Minä,
hiljaa lämpöinen etelän tuuli,
purjeita laivan pullistaa,
liikkeessä laivaa pitäen,
aallot tasaisesti ylittäen,
poukamaan yksinäiseen,
saaren takaa,
lipuu laiva,
tuo rakkauden,
satamaan,
joka meidän on,
unien yhteisten.
Rakkauden laiva
4
200
Vastaukset
- *unelmia*
kohdata vain saan
siis vanki olen meren ja maan
meren lämpö tuudittaa minua
hellin aalloin myös sinuasinut tapasin,
unessa sinuun ihastuin,
rakastuin,
kun unesta heräsin,
olit siinä.
Kiitos sinulle vastarunosta, hieno.
60:)
- ..sydämen
ruusun punaisin lasein luulin
kauniin kimalteisen
rakkauden laivan
luokseni tulleen
vaan hetken viipyi
löysi uuden sataman
kristallia kirkkaamman
sopivamman kaikin puolin
suljin sydämmeni
sinne enää pääse ei
kukaan koskaan
satuttamaantuo pieni ja punainen,
tuo tunteiden kehto,
miksi kaltoin sitä kohdellaan,
niin paljon se antaa,
iloa,
niin paljon se antaa,
onnea,
mutta miksi kaltoin sitä kohdellaan,
miksi?
Kiitos Sinulle kauniista mutta surullisesta vastarunosta. Heitä sydämesi lukon avain, että joku joka oikein etsii rakkutta sen se löytäisi, Sydämestäsi.
60:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604626Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352129Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti501587- 1701547
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621512Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2711332Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961204- 2031122
- 651074
- 811069