Sain Siljalta risteilytarjouksen. Se oli niin edullinen, että päätin kokeilla sitä. Asun Tukholmassa ja olen resissannut tosi usein kotimaani ja ruotsin välillä. Tunsin kaikki laivat jo aika hyvin. Olihan niissä suhteellisesti edullinen viihde ja kun matkoilta sai ain hyvää miesseuraa, niin mikä ettei?
No nyt olin taas Tallinki/Siljan Tukholma-Turku linjalle Helsinki-Talinna väliltä siirretyn Galaxyn sisätiloissa. Ravintolat olivat tietenkin erilaisia ja uutuuden viehätys iski.
Tanssilattialta sain aika pian kaverin, jolta ehkä saisinkin jotain. Muutaman tanssin jälkeen eräs kaveri ehdotti, että mentäisikö vähän "jäähdyttelemään" hänen httiinsä. En suostunut siihen, mutta, jos metäsi minun hyttiini niin...
Kaveri ei ollut ollenkan sitä vastaa ja pian olimmekin hytissäni nauttimassa kylmistä juomista.
No, ei kai sitä tarvitse kertoa, mihin se päättyi. Joskus tuntuu alapää vieläkin hellältä! Huh! KYllä vanhakin saa seuraa, jos oikein haluaa!!
Etta siitä vaan!
Silja Galaxyn uusi reitti
Ihanaa......
5
16798
Vastaukset
- tukhomas
sais seuraa
- voitaasko tavata
asun tukholmas olen 35 mies
- kyllä
on "kiihkeä"tarina, voi v..ttu!!!!!
- kirjoitit
tuon?
Nyt tiedämme, että Galaxy on siirrettu Hki-Tlinna -reitiltä reitille Tku-Tma.
Ja että hytissä on jääkaappi.
Ja että kun kylmää paljon juo, niin tuntuu alapäässä eli siis pissattaa.
Miksi tuo piti kertoa?- vanhalla rakko
ei oikein siedä kylmää.
Siksi tuo varoituksenomainen tarina.
-Laiva on muuten ikivanhoilla piirustuksilla tehty joten ne ravintolat ja hytit on ihan samanlaisia kuin muissakin laivoissa. siistimpää kylläkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on305573- 535363
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1004390En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛163813Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist443643Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai1313442Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53160Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1682916- 252629
Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris392501