naimisiin

achdi

minä aijon naimisiin tämän vuoden lopulla marokkolaisen ihanan miehen kanssa ja hän ei todellakaan ole mikään alistava vaan ihanteellinen mies joka välittää ja rakastaa ja vaikka hän onkin uskonnollinen ja noin niin hän ei vaadi minun olevan muslimi kuten hän (vaikka olisi suotavaa kuten hän sanoo)hän ei myöskään pakota mihinkään.. olen onnellinen hänen kanssaan ja tunnen hänet jo todella hyvin sekä hänen perheensä... minua ei haittaa että hän on muslimi.. hän on ihana ja rakastan häntä oli hän muslimi tai ei!

11

1695

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1x2

      Joko olette pakanneet muuttokuorman sinne Marokkoon?

      • achdi

        juu ei olla eikä pakata.. jäädää suomeen ja käydään vaa marokossa tapaamassa muuta perhettä :)


    • Voi ressukkaa

      Voin sanoa et viimeistää 2-vuoden kuluttua olette eronneet.

      Siis mikä teitä naiset vaivaa ?

      Melkein kaikki noisten maalaisten kanssa päättyy eroon.

      Parempi olisi kummiskin et menisitte sinne marokkoon ettei se rupee täällä riehumaan.

      • annan pari vinkkiä

        itse olen ulkomaalainen nainen ja ulkomaalaisen miehen kanssa naimisissa ja voi kertoa sinulle yhden pienen asia ulkomaalaisista miehistä HUOM! en sen takia että saisin sun pään käännettyä vaan sen takia että en halua sinulle käyvän niinkuin minulla ja monilla kavereillani eli jos menette käymään niin älä mene hänen kanssa neimisiin ennen kuin olette palanneet suomeen koska ulkomaalaisilla miehillä on tapana muuttua naimisin menon jälkeen sillä naimisissa oleva nainenhan ei voi islamin lain mukaan erota jos mies ei anna joten se vain tulee heille alitajunnaisesti se että olen jonkun omistaja HUOM! en tarkoita että miehesi olisi mikään väkivaltainen tai muuta mutta harkitse se mitä sanon ja yleensä noille miehille on TOSI tärkeetä se että mitä hänen perheensä susta ajattelee ota selvää se koska voi luvata jos miehen perhe ei hyväsy sua niin sun mies EI mene naimisiin kanssi ja jos olisitte naimisissa eroasi. ihan näin pari asiaa halusin sanoa ja jos päätät mennä naimisiin niin onnea :D


    • kun olet

      odotas kun olet naimisissa, oletko puolen vuoden kuluttua vielä samaa mieltä?

    • Hanna79

      Aikakin mulla menee hyvin muslimimiehen kanssa. Ollaan oltu vuosi naimisissa tosin asun hanen kotimaassaan eli en ole tuonut enka aio tuoda Suomeen toimeentulotuilla elajia. Tosin meidan ei edes kannattaisikaan tulla Suomeen, koska oletetut tulomme putoaisivat rajusti. Musta on huvittavaa, etta suomalaiset jaksavat vouhottaa siita kuinka kamalia alistajia muslimit ovat. Oletteko tulleet koskaan ajatelleeksi, etta tuomitsette koko vaeston pienen vahemmiston vuoksi? Joka maasta loytyy varmasti ryhma idiootteja, mutta mielestani on vaarin tuomita kaikki muutamien vuoksi. Talla logiikalla voisi myos suomalaisia miehia pitaa naisten alistajina (eikos hiljattain uutisoitu, etta reilut 10% suomalaisnaisista koe perhevakivaltaa). Onnea sulle achdi valitsemallasi tiella. Tiedan, etta se ei aina tule oleman helppoa ja vaarinkasityksia varmasti tulee, mutta taydellisia ihmisia taalla maailmassa ei ole. Mina en ainakaan toistaiseksi ole katunut paivaakaan sita, etta uskalsin ottaa riskin ja lahtea Suomesta miehen peraan. Toivottavasti teitakin onnistaa!

      • achdi

        kiitos :) olen oikeasti myös samaa mieltä kanssasi siitä että ei kaikkia tarvitse tuomista ja tottakai tulee pieniä ongelmia muta niistä selvitään ja otetaan opiksi. en todellakaan epäröi mennä naimisiin muslimin kanssa... päinvastoin! ja mieheni kun tutustuin mieheen en todellakaan edes ajatellut että mitä uskontoa hän dustaa vaan tutustuin miheen joka oikeasti välittää.


      • Rouva 82

        Allekirjoitan Hanna79:n kirjoituksen täysin.

        Olemme olleet vuoden naimisissa, asumme miehen kotimaassa, eikä olla ihan heti suomeen tulossa.
        Mies on akateemisesti koulutettu ja hyvässä asemassa -> ei kiinnosta tulla suomeen pizzaa läiskimään tai bussia ajamaan.


      • tietaisit
        Rouva 82 kirjoitti:

        Allekirjoitan Hanna79:n kirjoituksen täysin.

        Olemme olleet vuoden naimisissa, asumme miehen kotimaassa, eikä olla ihan heti suomeen tulossa.
        Mies on akateemisesti koulutettu ja hyvässä asemassa -> ei kiinnosta tulla suomeen pizzaa läiskimään tai bussia ajamaan.

        niin et kehtaisi edes moista sanoa, mutta hyvaa elamaa sulle vaan! En tiennytkaan, etta pizza laskimisesta ja bussilla ajamisesta maksetaan niin hyvin, kun mun miehelle maksetaan, mut ei se kyl sun harmiksesi tee kumpaakaan ;-)


      • Rouva 82
        tietaisit kirjoitti:

        niin et kehtaisi edes moista sanoa, mutta hyvaa elamaa sulle vaan! En tiennytkaan, etta pizza laskimisesta ja bussilla ajamisesta maksetaan niin hyvin, kun mun miehelle maksetaan, mut ei se kyl sun harmiksesi tee kumpaakaan ;-)

        Oli ehkä vähän huonosti muotoiltu. Miestä ei siis kiinnosta. Mulle on aivan yksi lysti mitä töitä tekee, jos siitä kohtuullisen korvauksen saa.
        Lähinnä se "arvonalennus" on lienee se, mikä ongelmia tulisi tuottamaan. Vaikka tiedä häntä.
        No, ei ollut tarkoitus ketään tai kenekään ammattia vähätellä.
        Nimim. Entinen hevostallin paskanlappaja ;)


    • salty

      Kai sinäkin sitten muutat Marokkoon etkä tuo sitä karvakättä tänne suomeen?Siellä sulla on ihana suku oottamassa;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      170
      30502
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      238
      19621
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      405
      10225
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      27
      6465
    5. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      26
      4438
    6. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      194
      3903
    7. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      63
      3462
    8. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1547
    9. Toivottavasti tekijää ei suojella

      Eikä mitään peitellä. Itselläni on 15-vuotias tytär myös ja voin hieman kuvitella tilannetta. Nämä tämmöiset tapaukset v
      Valkeakoski
      68
      1358
    10. Miten meidän käy

      Olen syvästi pahoillani puolestasi siitä, mitä kävi. En ehkä pysty sitä täysin kertomaankaan sinulle. Tuo on taustalla m
      Ikävä
      50
      1329
    Aihe