paljonko hankkii

kiinnost.

niin eli paljonko on hierojan tunti palkka jos vieraalla töissä.riippuu tietenkin paljon missä päin suomee työskentelee,mutta vähän hinta haarukkaa kyselen.
olen lopettamassa oman yrityksen ja menossa vieraalle töihin ja palkka toive pitäis esittää.ja ei mitään hajua.
itsellä vuoden työkokemus.

20

13416

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eli ei kannata

      *jos asiakkaita riittää , niin samaan lopputulokseen pääsee puolella työajasta.....

      t: mietihän vielä...

      • .,.sf

        niin siis kun niitä asiakkaita ei riitä.työ tunteja noin 15 viikossa niin sillä ei yritystä pyöritä tai sen vielä pyörittää mutta asunto laina pitäs maksaa ja ruokaa ostaa ja lapsen hoitomaksukin on 230€ kk.
        en jaksa kolmea vuotta odottaa että päivät täyttyisi,siihen mennessä on laskupino liian iso

        eli paljonko pystyy pyytämään tuntipalkkaa vieraalla??


      • kunt
        .,.sf kirjoitti:

        niin siis kun niitä asiakkaita ei riitä.työ tunteja noin 15 viikossa niin sillä ei yritystä pyöritä tai sen vielä pyörittää mutta asunto laina pitäs maksaa ja ruokaa ostaa ja lapsen hoitomaksukin on 230€ kk.
        en jaksa kolmea vuotta odottaa että päivät täyttyisi,siihen mennessä on laskupino liian iso

        eli paljonko pystyy pyytämään tuntipalkkaa vieraalla??

        hierojista en tiedä muuta kun että tarttis päästä, mutta tarjonta ja kysyntä ei aina kohtaa, mutta tavallisten työläisten palkat vaihtelee jossakin 10 - 15 € välillä, ainakin tampereen seudulla, joten koita nyt siitä sitten keksiä sopiva pyynti.


      • niskassa
        kunt kirjoitti:

        hierojista en tiedä muuta kun että tarttis päästä, mutta tarjonta ja kysyntä ei aina kohtaa, mutta tavallisten työläisten palkat vaihtelee jossakin 10 - 15 € välillä, ainakin tampereen seudulla, joten koita nyt siitä sitten keksiä sopiva pyynti.

        Koulutetun hierojan palkka toisen palveluksessa on todella huono ja uskon että jos menet yksityiselle niin kunnallista huonompi on palkkasi.Yrittäjälle palkkaamisesi maksaa 1.6xbruttopalkkasi....itse tuossa tilanteessa yrittäisin vain kovemmin ja etsisin asiakkaani muualta tai vaihtaisin alaa.


      • fakj
        niskassa kirjoitti:

        Koulutetun hierojan palkka toisen palveluksessa on todella huono ja uskon että jos menet yksityiselle niin kunnallista huonompi on palkkasi.Yrittäjälle palkkaamisesi maksaa 1.6xbruttopalkkasi....itse tuossa tilanteessa yrittäisin vain kovemmin ja etsisin asiakkaani muualta tai vaihtaisin alaa.

        joo suhteessa omaan yritykseen(sitten kun täydet päivät) niin palkka jää pienemmäksi yksityisellä.
        tämä kyseinen firma tuottaa liikunta palveluja ym.hyvän olon palveluja ja kouluttaa ilmaiseksi minua lisää ja sitää mukaa tietty palkkaa.
        tällä hetkellä pieni lapsi joten oman yrityksen aika ehkä myöhäisemmässä vaiheessa.jostain vain on palkka revittävä

        kiitoksia vastauksista


      • hmm x 2
        fakj kirjoitti:

        joo suhteessa omaan yritykseen(sitten kun täydet päivät) niin palkka jää pienemmäksi yksityisellä.
        tämä kyseinen firma tuottaa liikunta palveluja ym.hyvän olon palveluja ja kouluttaa ilmaiseksi minua lisää ja sitää mukaa tietty palkkaa.
        tällä hetkellä pieni lapsi joten oman yrityksen aika ehkä myöhäisemmässä vaiheessa.jostain vain on palkka revittävä

        kiitoksia vastauksista

        Oletko miettinyt sellaista vaihtoehtoa, että otat osapäivätyön (vaikka joku muu ala?) ja teet yrittäjänä siinä ohessa myös töitä? Ilta- ja iltapäiväajathan on hierojilla suosituimpia. Jos töitä on vaan 15h/vk niin oletko kuinka paljon panostanut markkinointiin? Lehti-ilmoitteluun, nettisivuihin, lähialueesi suoramainontaan?
        Tsemppiä!!!


      • fafs.,m.
        hmm x 2 kirjoitti:

        Oletko miettinyt sellaista vaihtoehtoa, että otat osapäivätyön (vaikka joku muu ala?) ja teet yrittäjänä siinä ohessa myös töitä? Ilta- ja iltapäiväajathan on hierojilla suosituimpia. Jos töitä on vaan 15h/vk niin oletko kuinka paljon panostanut markkinointiin? Lehti-ilmoitteluun, nettisivuihin, lähialueesi suoramainontaan?
        Tsemppiä!!!

        markkinoinnista vielä.yrityksen mainos ilmestyy kahdessa paikallisessa ilmaisjakelulehdessä molemmissa joka viikko.kerran kuussa olen mainostanut paikallisessa sanoma lehdessä isommin.lehtimainos kulut ovat 300€ kuussa joten en pysty enempään.
        lähialueelle jakanut mainoslehtisiä.olen laittanut ilmoitusta/yhteistyötarjouksia 45 paikalliselle yritykselle.hiljaista ollut,vastaus usein että käyttäävät jo jotain ja sellaista missä muitakin palveluita tarjolla(eli isompia firmoja)
        paljon on tullut vakio asiakkaita ja välillä töitä on enemmän mutta sehän vie aikansa usein 3 vutota että saat päivät täyteen ja homman täysillä pyörimään. mutta tällä hetkellä en pysty noin pienellä palkalla pyörimään ja iltojani en halua työn tekoon aina käyttää.

        tiesin yrittäjäksi ryhtyessäni että joutuu joustamaan ja olin siihen silloin valmis,mutta tällä hetkellä tuntuu siltä että haluaisin vähän säännöllisemmän työn perheen takia ja myös oman hyvinvoinnin takia.omille liikunta harrastuksille ei ole jäänyt aikaa kun olet töissä miten sattuu.

        osa päivä työtä mietin mutta sitten olet ne illat omassa yrityksessä töissä.

        ehkä palaan yrittäjäksi kunnes lapsi täysi ikäinen eli 15 vuoden päästä.

        PALAISIN VIELÄ ALKUPERÄISEEN KYSYMYKSEENI
        ELI PALJONKO HIEROJAN TUNTI PALKKA SUUNNILLEEN ON


      • asiaa...
        fafs.,m. kirjoitti:

        markkinoinnista vielä.yrityksen mainos ilmestyy kahdessa paikallisessa ilmaisjakelulehdessä molemmissa joka viikko.kerran kuussa olen mainostanut paikallisessa sanoma lehdessä isommin.lehtimainos kulut ovat 300€ kuussa joten en pysty enempään.
        lähialueelle jakanut mainoslehtisiä.olen laittanut ilmoitusta/yhteistyötarjouksia 45 paikalliselle yritykselle.hiljaista ollut,vastaus usein että käyttäävät jo jotain ja sellaista missä muitakin palveluita tarjolla(eli isompia firmoja)
        paljon on tullut vakio asiakkaita ja välillä töitä on enemmän mutta sehän vie aikansa usein 3 vutota että saat päivät täyteen ja homman täysillä pyörimään. mutta tällä hetkellä en pysty noin pienellä palkalla pyörimään ja iltojani en halua työn tekoon aina käyttää.

        tiesin yrittäjäksi ryhtyessäni että joutuu joustamaan ja olin siihen silloin valmis,mutta tällä hetkellä tuntuu siltä että haluaisin vähän säännöllisemmän työn perheen takia ja myös oman hyvinvoinnin takia.omille liikunta harrastuksille ei ole jäänyt aikaa kun olet töissä miten sattuu.

        osa päivä työtä mietin mutta sitten olet ne illat omassa yrityksessä töissä.

        ehkä palaan yrittäjäksi kunnes lapsi täysi ikäinen eli 15 vuoden päästä.

        PALAISIN VIELÄ ALKUPERÄISEEN KYSYMYKSEENI
        ELI PALJONKO HIEROJAN TUNTI PALKKA SUUNNILLEEN ON

        http://www.ilkka.fi/Article.jsp?article=341303&category=134&p=3

        Palkkaus:
        Yrittäjänä toimivan hierojan palkka muodostuu asiakkaan
        suorittamista hoitopalkkioista. Itsenäinen ammatinharjoittaja hinnoittelee
        itse palvelunsa.
        Toisen palveluksessa olevan hierojan palkan määrä perustuu työnantajan ja
        työntekijän väliseen sopimukseen, esimerkiksi yksityisen
        sosiaalipalvelualan G-taulukon mukaan 1522-1733 euroa kuukaudessa (v.2006)


    • hierojalla

      toisen palveluksessa noin 2000 euroa ( -100 euroa).

      Teetkö ja kirjoitatko mainoslehtiset itse? On meinaan aika paljon kirjoitusvirheitä viesteissäsi. (Yhdyssanat, pienet ja isot kirjaimet, välilyönnit jne.)

      • ulpukka56

        heh kuka nyt tänne kieliopillisesti kirjoittaa.oletko äidinkielen opettaja...isot kirjaimet hehehehhehe


      • asia
        ulpukka56 kirjoitti:

        heh kuka nyt tänne kieliopillisesti kirjoittaa.oletko äidinkielen opettaja...isot kirjaimet hehehehhehe

        Mainosten ulkoasu täytyy olla moitteeton, joten kirjoitusvirheet, yhteen-erikseen, isot-pienet kirjaimet, syövät mainonnan uskottavuutta.

        Näistä pienistä, mutta tärkeistä asioista voi tulla ratkaiseva tekijä hierojaa valittaessa.


      • hierojalla
        ulpukka56 kirjoitti:

        heh kuka nyt tänne kieliopillisesti kirjoittaa.oletko äidinkielen opettaja...isot kirjaimet hehehehhehe

        Mitä minun ammattini tähän kuuluu? Minä yritän vain kertoa että mitkä kaikki asiat voivat vaikuttaa hierojan valintaan.
        Jos nimim. "ulpukka56" haluaa kirjoittaa omalla "persoonallisella" tavallaan, niin siitä vaan.
        Jos sen sijaan haluat herättää mahdollisissa asiakkaissa luottamusta, niin jo mainonnan ulkoasun pitää olla kunnossa.

        Rakentavin terveisin; Asiakas


      • palkan kyselijä
        hierojalla kirjoitti:

        Mitä minun ammattini tähän kuuluu? Minä yritän vain kertoa että mitkä kaikki asiat voivat vaikuttaa hierojan valintaan.
        Jos nimim. "ulpukka56" haluaa kirjoittaa omalla "persoonallisella" tavallaan, niin siitä vaan.
        Jos sen sijaan haluat herättää mahdollisissa asiakkaissa luottamusta, niin jo mainonnan ulkoasun pitää olla kunnossa.

        Rakentavin terveisin; Asiakas

        Ompas alkuperäinen viestini hieman karannut toiseen asiaan. No sama se... Joku jo oli huolissaan teenkö itse mainokset ja vielä tällä kirjoitus tyylillä kaikkine virheineen. Vastaus sinulle, en tee mainoksia itse ja nämä viestit eivät todellakaan ole äidinkielellisesti oikein.

        Voisiko tämän jo lopettaa olen saanut vastauksen palkka kysymykseen.

        Kiitos vielä ehdotuksista jatkamista ajatellen, mutta tämä aikakausi yrittäjänä on nyt päättynyt terveydellistä ja taloudellista syystä ja haluan panostaa enemmän perheeseeni.


      • grasta
        ulpukka56 kirjoitti:

        heh kuka nyt tänne kieliopillisesti kirjoittaa.oletko äidinkielen opettaja...isot kirjaimet hehehehhehe

        Tiesitkö.. ettäkirjoituksesnäyttääilmanisojakirjaimiajayhdyssanavirheidenkanssatältäjotaontodellavaikeaaluettavaa. Tässä siis kysymys. Kenelle kirjoitat jos et muille lukijoille. Kirjoitatko itsellesi tänne?.

        Oikeaoppinen kirjoitustapa palvelee sinua itseäsi tavalla jolloin kirjoitustasi paremmin myös ymmärretään. Ehkä tavoitteesi on se että sinä haluat sitten kuitenkin tulla omien kirjoitusvirheittesi kanssa täysin väärin ymmärretyksi ja oiot niitä jälkikäteen täällä tuskastellessasi muiden ymmärtämättömyyttä ymmärtämättä ja myöntämättä omaa huonoa kirjoitustapaa.

        Miten on?. Minä en ainakaan halua tulla väärin ymmärretyksi kirjoitustenikaan kautta. Opettele siis kirjoittamaan ja ymmärtämään kirjoittamaasi tekstiä oikein. Se helpottaa elämääsi hyvin paljon.

        Toinen puoli asiasta on asioiden ymmärtäminen. Jos osaat kirjoittaa mutta et ymmärrä tai tunne kirjoittamaasi asiaa (dysleksia / (kirjoitusintressejä), on kirjoittamisesti turhaa jolla ei ole mitään merkitystä kenellekään. Aivan saman kun luet paljon ja et ymmärrä lukemastasi kirjoituksesta mitään, ei palvele sinua sen enempää kuin muitakaan. Esimerkki. Pienet lapset laulavat paljon lauluja joiden sanojen merkitys on heille täysin tuntematon. Nämä tuntemattomat asiat aukeavat heille vasta myöhemmin, ehkä murros- tai aikuisiällä joka ei ole kaikissa tapauksissa edes varmaa. Oppia ikä kaikki.

        Kirjoituksen on oltava mielekästä luettavaa jotta sitä luetaan ja kun tänne kirjoittelet varmaankin toivot että kirjoitustasi tai ajatustasi kommentoidaan. Tällaisestakirjoituksestaeisaamitäänselvääjotenkannattaamiettiämitäkirjoittaajamitenjaminkäkuvanhaluaaantaaomankirjoituksenkauttamuillelukijoille.

        Tsemppiä sinulle!


      • Gluteus

        Olen toiminut hierojan 15v , laaja asiakunta kyllä tuo n 3000e kuussa helposti.


      • Trapezius
        Gluteus kirjoitti:

        Olen toiminut hierojan 15v , laaja asiakunta kyllä tuo n 3000e kuussa helposti.

        Ainut asiallinen vastaus. Odottelinkin tätä kun lueskelin näitä viestejä. Suora vastaus suoraan kysymykseen. mitä sitä kierteleen.


    • sdsdsdasdasd

      olen yksityisellä fysioterap 10e lomaraha.
      paripäivää viikossa ja loput omassa yrityksessä.näin sain tasasemman tulotason.

    • KLhieroja

      Hyvän hierojan ei tarvii tuskailla asiakas pulasta. Hierojia on moneen junaan ja makuun..ja niin kai oltavakin.
      koulutetuista hierojista noin 5 % saa kokopäiväisen elantonsa hieronnalla.
      Hieronta on kovaa työtä..ei siinä pärjää haaveilemalla.
      Yrittäjällä alku toki hidasta käynnistelyä. Hieronta paikan sijainti ratkaisee paljon alku aikoina.
      Asiakkaat äänestää jaloillaan..ja tulevat hyvän hieronnan perästä vaikka Kivennavalle :)

    • toisetosaa
      • Anonyymi

        10 vuotta alalla. Tuntihinta 60e. Liikevaihto 100 000e. Hierontatunteja päivässä 7-8. Kovaa työtä kyllä vaatii. En paljoa jaksa muuta harrastaa. Mutta on sen arvoista kun pitää työstä ja on mukavat asiakkaat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1867
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1564
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1266
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1224
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1212
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1160
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1140
    Aihe