Me aikuiset jotka on

50+....

....onko teillä vaikeuksia laihduttaa "tässä" iässä?Tiedän että aineenvaihdunta (olikohan tuo nyt oikeen)ei ole sama kun 20-30-40-50 ikäisillä.Ja onko minulla ylipainoa jos olen 167cm ja painan 71kg?BMI sanoo että ylipainoa on!!Mittani mukaan saisin painaa jopa 73kg.Ei roiku eikä pullistu mistään liitinkeistä,koska juoksen kuitenki 3 kertaa viikossa keskimäärin 25km.Eteenkin miehiltä voisin kysyä onko minulla ylipaino??

12

730

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ongelmaa

Sory, en ole mies.
      Sanoisin, että ei paino/pituus ole suoraan verrannollista siihen miltä näyttää.Itse olen normaalipainoinen, mutta senkin ulkoisen olemuksen voi "pilata" hölmöllä pukeutumisella.

• ei laihdu

juoksemalla vaan vähentämällä syömistä, erityisesti rasvaisen ja makean syömistä. Siihen auttaa vain itsehillintä, ja monille se tulee vasta kypsemmällä iällä jos koskaan.

• näin on

Kanin ruualle vaan. Viiskymppiä tuli tuli mittariin ja hyvin olen onnistunut painonpudotuksessa. Ei pelkkä painonpudostus vaan nivelien liikkuvuus on tässä iässä tärkeää. Meille on luvattu pitkää työelämää ja siihen haasteeseen on kyettävä vastaamaan

• miesmiesmiesmiesmies

Mun pitäisi ensin nähdä sinut luonnossa ennen kuin voin sanoa oletko lihava tai juuri sopiva ;)

• peili ja

oma olo kerro miehiä paremmin sinunkin painosi/painottomuutesi?

• kuinka lihoisi??????????????

Olen 50
      ja tosi hoikka!
      Ystävättäreni kutsuu minua luurangoksi! Enkä kaikesta syömisestä huolimatta onnistu nostamaan painoani! Olen 167 ja painan 51!!!!
      Ei koskaan dieetillä, ei myöskään anorektikko!

• täti puskasta

kiloja haluaisin minäkin, mutta kun ei, nii ei.

• haluat lihoa,
        täti puskasta kirjoitti:

kiloja haluaisin minäkin, mutta kun ei, nii ei.

'näön vuoksiko'?

Mihin sairauteen lihominen auttaa, itse en sitä tiedä?

• en nyt
        haluat lihoa, kirjoitti:

'näön vuoksiko'?

Mihin sairauteen lihominen auttaa, itse en sitä tiedä?

tarkoita, sen vakavuus onkin ihan omaa luokkaansa.

• Oikea Mies :)

Tuuppas tänne niin testataan onkos mitään ongelmia painossa.

Hyvässä lykyssä voipi karista muutama ylimääräinen kilojouli pois. Ja mikä parasta ne häipyy tasapuolisesti molemmilta tuollaisessa liikunta muodossa.

• äsken

laulaja tyttöämme Paulaa, hän on hyvä kroppanen nainen, ja pukeutuu nuorekkasti.
      Luulisin että sinulla ei ole paino- ongelmaa, olet sopiva.

• Painoa muutama kilo enemmän.
      Se tuo ylipaino on vähän kinkkinen juttu. Olen sitä mieltä että jos ihminen tuntee olevansa ylipainoinen niin sitten hän on. Vaikka muut sanoisivat että ihan sopusuhtaiseltahan sinä vaikutat.
      Totta on että vaikeaa on painon kanssa tässä ijässä. Sulla on hyvä juttu se että nivelet kestää vielä juoksemisen. Jatka vaan lenkkejä.

Itse olen ikuinen laihduttaja! Jos en pidä varaani niin paino nousee melko nopeassa tahdissa useamman kilon. Herkut on se varsinanen sudenkuoppa. Kyllä aineenvaihdunta on heikompaa kuin nuorempana, ei sille mitään voi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1816
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      848
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe