....onko teillä vaikeuksia laihduttaa "tässä" iässä?Tiedän että aineenvaihdunta (olikohan tuo nyt oikeen)ei ole sama kun 20-30-40-50 ikäisillä.Ja onko minulla ylipainoa jos olen 167cm ja painan 71kg?BMI sanoo että ylipainoa on!!Mittani mukaan saisin painaa jopa 73kg.Ei roiku eikä pullistu mistään liitinkeistä,koska juoksen kuitenki 3 kertaa viikossa keskimäärin 25km.Eteenkin miehiltä voisin kysyä onko minulla ylipaino??
Me aikuiset jotka on
12
730
Vastaukset
- ongelmaa
Sory, en ole mies.
Sanoisin, että ei paino/pituus ole suoraan verrannollista siihen miltä näyttää.Itse olen normaalipainoinen, mutta senkin ulkoisen olemuksen voi "pilata" hölmöllä pukeutumisella. - ei laihdu
juoksemalla vaan vähentämällä syömistä, erityisesti rasvaisen ja makean syömistä. Siihen auttaa vain itsehillintä, ja monille se tulee vasta kypsemmällä iällä jos koskaan.
- näin on
Kanin ruualle vaan. Viiskymppiä tuli tuli mittariin ja hyvin olen onnistunut painonpudotuksessa. Ei pelkkä painonpudostus vaan nivelien liikkuvuus on tässä iässä tärkeää. Meille on luvattu pitkää työelämää ja siihen haasteeseen on kyettävä vastaamaan
- miesmiesmiesmiesmies
Mun pitäisi ensin nähdä sinut luonnossa ennen kuin voin sanoa oletko lihava tai juuri sopiva ;)
- peili ja
oma olo kerro miehiä paremmin sinunkin painosi/painottomuutesi?
- kuinka lihoisi??????????????
Olen 50
ja tosi hoikka!
Ystävättäreni kutsuu minua luurangoksi! Enkä kaikesta syömisestä huolimatta onnistu nostamaan painoani! Olen 167 ja painan 51!!!!
Ei koskaan dieetillä, ei myöskään anorektikko!- täti puskasta
kiloja haluaisin minäkin, mutta kun ei, nii ei.
- haluat lihoa,
täti puskasta kirjoitti:
kiloja haluaisin minäkin, mutta kun ei, nii ei.
'näön vuoksiko'?
Mihin sairauteen lihominen auttaa, itse en sitä tiedä? - en nyt
haluat lihoa, kirjoitti:
'näön vuoksiko'?
Mihin sairauteen lihominen auttaa, itse en sitä tiedä?tarkoita, sen vakavuus onkin ihan omaa luokkaansa.
- Oikea Mies :)
Tuuppas tänne niin testataan onkos mitään ongelmia painossa.
Hyvässä lykyssä voipi karista muutama ylimääräinen kilojouli pois. Ja mikä parasta ne häipyy tasapuolisesti molemmilta tuollaisessa liikunta muodossa. - äsken
laulaja tyttöämme Paulaa, hän on hyvä kroppanen nainen, ja pukeutuu nuorekkasti.
Luulisin että sinulla ei ole paino- ongelmaa, olet sopiva. Painoa muutama kilo enemmän.
Se tuo ylipaino on vähän kinkkinen juttu. Olen sitä mieltä että jos ihminen tuntee olevansa ylipainoinen niin sitten hän on. Vaikka muut sanoisivat että ihan sopusuhtaiseltahan sinä vaikutat.
Totta on että vaikeaa on painon kanssa tässä ijässä. Sulla on hyvä juttu se että nivelet kestää vielä juoksemisen. Jatka vaan lenkkejä.
Itse olen ikuinen laihduttaja! Jos en pidä varaani niin paino nousee melko nopeassa tahdissa useamman kilon. Herkut on se varsinanen sudenkuoppa. Kyllä aineenvaihdunta on heikompaa kuin nuorempana, ei sille mitään voi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921816- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 47761
- 36752
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683