Keltainen solmio ja solmioneula

kaaru

hämmästyneenä katselen
kädessäni keltainen solmio
solmioneulalla
- kaapissani

muisto eräästä keväästä
Tallinna ja Viru-hotelli

runsas illallinen
tanssijalkaa vipattaa
suunnistus yökerhoon
kotona nukutaan

ovelta tempaat minut tanssiin
pyristelen irti, päästä et
tanssimme koko illan
toisiimme kietoutuneina
tai toisistamme irti
vain me kaksi

kuiskaat.korvaani rakas

ilta villiksi kiihtyy
karkaan sinulta kuitenkin
ei huumata toisiamme rakkaudella
tämän kerran

hiljaa hiivin huoneeseeni
varpaat murskanan, kengät kädessäni
hymy huulillani

minulle jäi muisto sinusta
käyntikorttikin jo kadonnut
olen sinulle jo tuntematon
jos postissa sen palauttaisin

16

424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yes..
      Sitä on oltu rilluttelemassa:))
      Ja muutakin on jäänyt muistoksi,
      kuin tohjot varpaat;)

      Nokka kohti uusia "villejä iltoja"
      *hymy*

      Kehottaa Marin

      • kaaru

        varpaat kunnossa
        ei kun menoksi
        kun hetki koittaa

        ihan kivoja muistoja
        elämän varrelta
        ja kiitos Sinulle Ystäväin
        kun perruuttelit tästäkin ohi:)))


    • lindalinda1

      liikenteessä, pois pojat alta.

      Hyvin paljon erilainen tämä runosi,
      mutta hymmyyn tästä saapi suun :=)

      • kaaru

        ei tunnut ikä painavan
        kun hauskaa on:)


    • TöllinLiisa

      hmmmm....oi joi noita
      laivalla aalloilla
      kuvioita niissä sulautuu.
      Ei eihän jaloissakaa kipua tunne,
      vaikka tanssia ois ollu koko yö.

      mökiltä pieni viesti
      sai minutki muistoihin
      niihin tanssihetkiin.

      kaaru... aurinkoista syksyistä päivää,
      kesämuistoineen Sinulle runosta kiitos.Liisa

      • kaaru

        ...katoa sinne putkien alle
        kyllä kaikki järjestyy
        ja tölli on entistä ehompi

        Ihanaa kun poikkesit
        kaivannut olen:)


    • runo64-1

      ...kaunista kuvausta,
      sanasi johdattelivat ihan sielun silmin
      runosi maisemaan ja tapahtumiin
      kuin olisi ollut todistamassa tapahtumia.
      huippu hyvä hyvä mestarisNainen kaaru!!!

      • kaaru

        ...ehdit tapahtumiin
        villiin Tallinan yöhön
        ahkera runopoika:)


    • Minänoita

      Tämä oli kyllä
      sellainen hyväntuulen
      runo sinulta että mieki
      väsynyt noidanrötvä
      ihan heräsin ja tulin
      hyvälle kiirile!!

      • kaaru

        saa tulla hyvä tuulikin
        toivottavasti en pahasti
        piristänyt
        jotta uni yöllä maistuu
        ja väsyneen virkistää:)


    • Uskaltaisinko kertoa erään totuuden,
      joka liippaa hyvin läheltä Sinun
      runoasi-mutta vain toisin päin,

      Suomessa...-muisto-jota ei
      rahalla osteta,josta
      kuitenkin jäi kaksijakoiset
      feelingit...jäädä vai lähteä...
      End.

      Jotenkin jollain tavalla sivuamme
      kaariemme samankaltaisuutta...ja
      tuosta omastani nähty uni,jonka
      tunne ja väri kirkkautta on lähes
      mahdoton ylittää...- koskaan.

      • kaaru

        ...kiitän ja
        olen jotenkin onnistunut
        ehkä, jos muistoja
        omia mieleen toi
        niitä kun täältä
        välillä löydän itsekkin
        toisten runoista:)


      • kaaru kirjoitti:

        ...kiitän ja
        olen jotenkin onnistunut
        ehkä, jos muistoja
        omia mieleen toi
        niitä kun täältä
        välillä löydän itsekkin
        toisten runoista:)

        Kaikkea hyvää Sinulle
        ja yön lämpöä.


    • *MURUKULTA*

      Woe, ja huheijaa!
      Siellä on ilo ollut ylimmillään
      ja tunteet vienyt pikkutunneille,,
      Ja hauskat muistot - sai aikaan runon
      hymyn lukijalle ja muutaman ajatuksen..;)

      Aurinkoista elokuun 31 pv. kaaru,
      vaikka tuuli pyörittääkin melkoisesti!

      • kaaru

        sitä osaan
        lähes aina viimeinen
        kun nukkumaan kömmin
        kotona on ollut aikaa
        levätä

        Sunnuntai illan ehtoota Muru:)


    • Tapiontytteli

      Jännittyneenä selasin sivuja
      Mutta löysin tämän :)

      Kun luin tämän ensi kerran , tunsin heti, että tässä se on
      Ja nyt kun kuin uudestaan, tunsin ihan samoin

      Ihan mahtava runo
      Tulipa tunne, että olisi ihanaa jos saisi kokea…..

      Ilkamoivasti ja kauniin “syntisesti” kerroit…..
      Runo eteni niin, että hengästytti

      Ja sai hymyn ja hyvän mielen lukijalle

      Kiitos

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe