Auktoriteettiuskoiset suomalaiset kyselevät jatkuvasti rokotuksista, joten tässä yksi monista varoituksista. Rokotuksista on enemmän haittaa kuin hyotyä. Turha ottaa rokotuksia esim Thaimaaseen matkustaessa.
http://www.naturalnews.com/023902.html
Tarvitaanko rokotuksia
4
841
Vastaukset
- Ale Rea Dii maak
Tuosta sinun vinkistä.
Olen tosiaan käynyt n.15 ketaa viimeisen kymmenen vuoden aikana Thaimaaseessa . Myös Thaimaassa olen vieraillut ja ilman rokotuksia, ja katso :Vielä elossa ja terve .
Arvaa mitä: Kohta joku lyö jonkin lääkintähallituksen vinkin, jossa kerrotaan kuinka tärkeitä ovat rokotukset.
Tuohon krapulanimiseen tautiin voisin otattaa jonkun piikin, jos sais verovapaasti.!- pollikin
jep, rokotuksethan on NIIIIIIIN kauhean pahoja! Niistä ei ole koskaan ollut mitään hyötyä...jep jep..
- Kuinka käy?
pollikin kirjoitti:
jep, rokotuksethan on NIIIIIIIN kauhean pahoja! Niistä ei ole koskaan ollut mitään hyötyä...jep jep..
Ovatko ne pahoja ? En usko ,tuskimpa.
Minua on rokotettu gramofonin neulalla ja lapsena calmetterokotus keuhkotautia vastaan.Jep.Ei tullut tuperkkeliä ,oli siitä se hyöty .
Muuten: Äitini 82v. ja elää,kertoi,että häntä ei ole koskaan rokotettu.Oli ammatiltaan maanviljelijä .Miks hän ei saanut sitä jäukkäkouristustautia vaikka oli kynnet aina mullassa ja verillä.
Otatin minäkin joskus sen gammaglobuliinin ,mutta en enää koska se havrix on niin kallis. Ja kaukoidässä olen käynyt joka vuosi ..Tuurillako? - ryhti-reiska
Kuinka käy? kirjoitti:
Ovatko ne pahoja ? En usko ,tuskimpa.
Minua on rokotettu gramofonin neulalla ja lapsena calmetterokotus keuhkotautia vastaan.Jep.Ei tullut tuperkkeliä ,oli siitä se hyöty .
Muuten: Äitini 82v. ja elää,kertoi,että häntä ei ole koskaan rokotettu.Oli ammatiltaan maanviljelijä .Miks hän ei saanut sitä jäukkäkouristustautia vaikka oli kynnet aina mullassa ja verillä.
Otatin minäkin joskus sen gammaglobuliinin ,mutta en enää koska se havrix on niin kallis. Ja kaukoidässä olen käynyt joka vuosi ..Tuurillako?katso maa mitkä rokotukset tervisee .minäkin olen ollut ei rokotuksia . mutta niinkö lääkäri sano tuurilla me laivakki seilaa...!kannataa rokotaa itsensä..!tuuri voi loppua..!eikö joku tukiainen ollut afrikassa eikä malaria lääkitystä sairaalaan suomessa ..!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172443
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70917Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää136859- 45841
- 59817
- 42786
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44765Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130694