Tele Finlandista ei oo mihinkään ja aivan paska liittymä?!
Ihanko oikeesti?
Näyttää siltä kun lukee
3
649
Vastaukset
- DNA on
DNA on paras.
- kpi026
Itselläni on ollut TF:n liittymä jo 3½-vuotta ja olen ollut tyytyväinen tänä aikana. Minua ei laskutusjaksojen muutoksen haittaa, koska käytän Pulina-liittymää. Yksi tärkein valintani on, että se toimii Soneran verkossa ja on ns. halpa liittymä. Kahdesti olen soittanut asiakaspalveluun tänä aikana ja soittooni on vastattu alle kahden minuutin viiveellä.
No jokaisen valitkoon sen liittymän, joka tuntuu parhaalta, koska kaikilla operaattoreilla on joitakin puutteita.
"Ennen kukkokin munii, ennen kuin löytyy kaikkien mielstä virheetön operaattori." - ei TF hyvältä näytä
kpi026 kirjoitti:
Itselläni on ollut TF:n liittymä jo 3½-vuotta ja olen ollut tyytyväinen tänä aikana. Minua ei laskutusjaksojen muutoksen haittaa, koska käytän Pulina-liittymää. Yksi tärkein valintani on, että se toimii Soneran verkossa ja on ns. halpa liittymä. Kahdesti olen soittanut asiakaspalveluun tänä aikana ja soittooni on vastattu alle kahden minuutin viiveellä.
No jokaisen valitkoon sen liittymän, joka tuntuu parhaalta, koska kaikilla operaattoreilla on joitakin puutteita.
"Ennen kukkokin munii, ennen kuin löytyy kaikkien mielstä virheetön operaattori."asiakaspalvelu on maksullinen samoin muut palvelut esim saldo kysely tekstiviestein!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703550Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483503Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463322- 532769
- 322036
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301962Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401695- 481676
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961625- 391390