Olen avaamassa toista pelitiliä Unibetin rinnalle. Tarkoituksena löytää paras tarjous, mielellään ilman mitään pidempikestoisia velvoitteita.
Mitä seuraava teksti tarkoittaa:
"$150 bonus 30% talletusvastineella"
Eli paljonko omaa rahaa ja paljonko saa ilmaista?
Tarjouksia olen etsinyt täältä: http://www.pokerlistings.fi/promotions
Mitä tarjoustekstit tarkoittavat?
2
387
Vastaukset
- Pokeri81
tarjouksia on tarjolla. Itse en ainakaan ole törmännyt pokerin osalta sitoaviin tarjouksiin. Millaista peliä haluaisit pelata? pokeria? tarjousten hyvyyttä on mahdotonta arvoida, ellei tiedä minkälaista/kokoista peliä pelaat. vastaile vaikka suoraan spostiini niin kerron mieluusti lisää.
- tarkoittanee
Tarkoittaisikohan että 30% kokonaistalletuksesta bonusta maximi 150$.. Eli 500$ jos talletat niin saat koko bonuksen..
Ja jos on vaikkapa 500$ 1000% talletusvastineella niin tämä tarkoittaa että jos talletat 50$ niin saat koko bonuksen "päälle"...
Tosin tuo ei vielä osoita kuinka hyvä bonus on vaan kannattaa katsoa kuinka monta rakepistettäkättä / $ ja minkä arvoinen rakepiste on..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1053535Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv2012267Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,02110Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k381859Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll91659- 951118
No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....5910- 51882
Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu69837Sinkkuihmisten suppea kuva maailmasta.
Siskoni on jo vannoutunut sinkku. Hän ei haaveile mitään suhdejuttuja. Mutta välillä mietin, miten vähän ja suppeasti130802