Kaikki Shanghaissa käyneet huomio!!
Olen lähdössä syksyllä Shanghaihin. Missä kannattaa käydä? Onko vinkkejä hyvistä hotelleista ja ruokapaikoista?
Entä missä Shanghaissa on samanlaisia "feikkivaate -toreja" kuin Pekingissä esim. Silkkimarketti ja Yashow?? Jotkut sanovat, että hintataso kalliimpi kuin Pekingissä. Kuinka paljon?
Kiitos:)
Shoppailu Shanghaissa
Kiina on jees
2
897
Vastaukset
- TsimTsaSui
Olin viime syksynä shangaissa, en tykännyt, vaatteet kalliita, verrattuna esim honkkariin, se voittaa shanghain 10-0
lue keskustelupalstoja, sieltä löytynee kaikki tarvittava tieto... - :-)
Pekingissä paremmat ostospaikat!
Kuin myös nähtävyydet, toki.
Me kävimme ainakin Shanghai Science and Technology Museum-metroaseman tunnelialueella "feikkiostoksilla". Pekingissä tarjontaa runsaammin ja hinnat edullisemmat. Hintojen edullisuus kyllä on kiinni tinkimistaidosta!
Hotellitarjontaa runsaasti, katso sijainniltaan keskeinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614368KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1483139Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472458Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?482370- 982025
- 241883
- 301606
- 231602
- 1531445
- 341233