The Sims 2: Kaupunkikämppä

Nimetön

Kun vasta äsken suomeen ilmestyi "The Sims 2: Kaupunkikämppä" Lisäosa, ja jotkut olivat todellakin varmaan pettyneitä siitä kun ei voinut itse rakentaa Apartment-Taloa.
Olen löytänyt koodin tähän, josta kerrotaan tähän mennessä n. 2 sivulla englanniksi.
Tässä on niin sanottu "Tutoriaali" teille:
1. Mene oma-tekemääsi taloon, joka on suunniteltu vuokrattavaksi.
2. Paina Shift Ctrl C, Ja kirjoita koodi:
ChangeLotZonig Residential
3. Paina "Tallenna" ja Mene Naapurustoon.
4. Tule takaisin taloon ja tee sama kuin osa #2,
mutta kirjoita eri:
ChangeLotZonig Apartmentbase
5. Tallenna, ja mene naapurustoon.
- Seuraavan kerran kun näet tämän talon, sen Infossa lukee: "Asunnon Pohja" eli, vuokra-asunto.    

65

14654

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nel.ly

Jeez, mutta helpommin pääsee, kun kirjoittaa SUORAAN siinä omatekemässä talossa koodiluukkuun sen

"ChangeLotZonig Apartmentbase"

Tuo luki siellä "Lue minut"-kansiossakin =D

• =((

Ei onnistu mulla ainakaan kumpikaan =( Tein talon / taloja, ja koitin noita, mutta ei onnistunut enkä saanut tehtyä vuokra-asuntoa =//

• Nimetön
        =(( kirjoitti:

Ei onnistu mulla ainakaan kumpikaan =( Tein talon / taloja, ja koitin noita, mutta ei onnistunut enkä saanut tehtyä vuokra-asuntoa =//

Okei, tarkennan vielä kerran, tai voin toisenkin kerran jos ilmaantuu ongelmia:
        Tarvikkeet:
        The Sims 2: Kaupunkikämppä -Lisäosa
        -
        1. Menet taloon
        2. Painat Ctrl Shift C
        3. Kirjoitat koodin:
        changelotzonig residential
        4. Painat sieltä "...", "Tallenna", ja sitten "Mene Naapurustoon".
        5. Sen jälkeen palaat takaisin siihen samaan asuntoon, ja kirjoitat:
        changelotzonig apartmentbase
        6. sen jälkeen:
        7. Painat sieltä "...", "Tallenna", ja sitten "Mene Naapurustoon".
        NOTE: Siellä talossa pitää olla joka huoneessa sellanen apartment-ovi, minkä voi vuokraa, onnistuessa pihalla pitäisi olla jonkinlainen kaappi.
        8. Menet takaisin taloon, ja siellä voisit klikata ovea ja vuokrata asunnon.

-Toimii ittelläni ihan 100%

• :((
        Nimetön kirjoitti:

Tarvikkeet:
        -
        1. Menet taloon
        2. Painat Ctrl Shift C
        3. Kirjoitat koodin:
        6. sen jälkeen:
        NOTE: Siellä talossa pitää olla joka huoneessa sellanen apartment-ovi, minkä voi vuokraa, onnistuessa pihalla pitäisi olla jonkinlainen kaappi.

Mulla ei toimi! Teen just kun sä sanot mutta ei toimi! Onko koodissa joku vika? Kun mulla se valittaa että se koodi ei oo ees hyväksytty... Onks siin joku kirjoitusvihre?

• snappi-98
        Nimetön kirjoitti:

Tarvikkeet:
        -
        1. Menet taloon
        2. Painat Ctrl Shift C
        3. Kirjoitat koodin:
        6. sen jälkeen:

kiitti tiedosta.paljonko se maksaa?

• xmaijux
        =(( kirjoitti:

jos kirjotat koodin tällee nii onnistuu:

ChangeLotZonig apartmentbase , ja sit ku meet uudestaan sille tontille siit naapurustosta nii siin on se jätti postilaatikko :D Mut sun pitää laittaa asuntojen oveks se ovi-matto-systeemi

• kirotus vihe
        :(( kirjoitti:

Mulla ei toimi! Teen just kun sä sanot mutta ei toimi! Onko koodissa joku vika? Kun mulla se valittaa että se koodi ei oo ees hyväksytty... Onks siin joku kirjoitusvihre?

Se koodit on changeLotZoning apartmentbase kirjoita pelkästää toi nii se toimii se ei oo ChangeLotZonig n kirjain puuttuu ja change on isolla EI KÄY!

• Hullu :)
        :(( kirjoitti:

Kannattaa kokella eri vaihtoehtoja, isoja ja pieniä kirjaimia.

• HMPH
        Nimetön kirjoitti:

Tarvikkeet:
        -
        1. Menet taloon
        2. Painat Ctrl Shift C
        3. Kirjoitat koodin:
        6. sen jälkeen:

mulla kone vaan herjaa että ERROR TSCheatSystem: ERROR in cheat: Bad lot type! in command ChangeLotZoning aparmentbase OnERRORCleanParserTempStateCalled...

hitto kun tein vielä 5 kerroksisen kerrostalon, jossa kesti 2 tuntia! RÄYH -.-'

• Janttu62

Se koodi on:

"changeLotZoning apartmentbase", "residential" muuttaa tontin asuintontiksi, joka se ilmeisesti jo on, joten se on silloin turha.

• Apuwa

Onks kellään ollu ton jälkeen ongelmaa postilaatikon kanssa? Mulla muuttui vuokrakämppiin tarkoitettu isompi postikaappi tavalliseks postilaatikoks, joita näkee myynnissä olevien talojen pihois. Mikä neuvoksi? :/

• nakki on murha
        Apuwa kirjoitti:

Onks kellään ollu ton jälkeen ongelmaa postilaatikon kanssa? Mulla muuttui vuokrakämppiin tarkoitettu isompi postikaappi tavalliseks postilaatikoks, joita näkee myynnissä olevien talojen pihois. Mikä neuvoksi? :/

apuwa olekos ladannut simssiisi mitään ekstra kamaa?

• SimChi
        nakki on murha kirjoitti:

apuwa olekos ladannut simssiisi mitään ekstra kamaa?

Rakensin 4 huoneiston rivarin, joka huoneistossa oli se ovi-matto-systeemi, ikkunat, lattiat, tapetit/maaliseinät, vessoissa wc-pytyt, suihkut, lavuaarit, keittiöissä tasot, uunit ja jääkaapit roskikset ja tiskikoneet ja yritin tolla Shift Ctrl c changelotzoning apartmentbase-koodilla muuntaa vuokra-asunnoiksi, peli herjaa että tontilla olevassa asunnossa on virhe, muuta asunnon arkkitehtoniset virheet. Eli en siis saa muutettua vuokra-asunnoiksi ko. tonttia. Mitä pitää olla että saisin muutettua?

• Minä Vaan..
        SimChi kirjoitti:

Rakensin 4 huoneiston rivarin, joka huoneistossa oli se ovi-matto-systeemi, ikkunat, lattiat, tapetit/maaliseinät, vessoissa wc-pytyt, suihkut, lavuaarit, keittiöissä tasot, uunit ja jääkaapit roskikset ja tiskikoneet ja yritin tolla Shift Ctrl c changelotzoning apartmentbase-koodilla muuntaa vuokra-asunnoiksi, peli herjaa että tontilla olevassa asunnossa on virhe, muuta asunnon arkkitehtoniset virheet. Eli en siis saa muutettua vuokra-asunnoiksi ko. tonttia. Mitä pitää olla että saisin muutettua?

Mulla tuli just sama homma.. Mikä neuvoksi??? ihmiset jotka tietää AUTTAKAA!!!

• xmaijux
        Apuwa kirjoitti:

Jos kirjotit sen koodin näin :

ChangeLotZoning apartmentbase , nii pitäis tulla se jätti laatikko :D

• xmaijux
        SimChi kirjoitti:

Vuokra-asunnossa on pakko olla se ovi-matto-systeemi , että sen voi vuokrata . Mutta huonekaluja ja kodinkoneita ei ole pakko olla , ainakaan kun mä teen sellasia joskus että vuokraaja saa itse sisustaa :D

Ja jos kirjoitit sen koodin näin :
        changelotzoning apartmentbase , nii se ei toimi koska se pitää kirjottaa näin:
        ChangeLotZoning apartmentbase

Mulla se ainakin toimii noin :D
        (Oon aika huono selittää :'D)

• Peluri
        SimChi kirjoitti:

Mitä teen kun rakensin 6huoneistoisen rivitalon,jokaisessa autotalli,ja myös se ovimatto ovi,oon ennenki tehny sellasen rivitalon/kerrostalon,niin nytku kirjotin ton koodin ihan oikein,niin siihen tulee just tollanen : ''Asunnossa arkkitehtuurinen virhe,korjaa virhe'' öö? mistäköhän johtuu? Voiko olla virhe ku laitoin jokaiseen taloon hissin? ÄRSYTTÄÄ!!

• Jaruto
        SimChi kirjoitti:

Ajattelin pistää nämä tähän kaikille tiedoksi, ettei kukaan tee samoja virheitä kuin minä ja opi tätäkin asiaa vasta monen tunnin uurastuksen jälkeen kantapään kautta.

Tässä siis vähän mitä huoneistossa ei kannata/saa olla:

Tontin jokaisessa huoneistossa/asunnossa pitää olla ovimatto-ovi. Yksi ovi, muita ulos asunnosta vieviä ovia ei SAA olla. Ja vaikka tekisit pihalle esimerkiksi leikkimökin, pitää siinäkin olla ovimatto-ovi, muuten tulee valitus arkkitehtuurisesta virheestä, siitäkin huolimatta vaikka poistaisit hökkelistä yhden kokonaisen seinän, ettei se periaatteessa olisi enää huone vaan kolme seinää pystyssä lattia. *katkera*

Toinen juttu; vaikka sisustaisit asunnot etukäteen, kun simisi vuokraa asunnon, on siellä vain wc-kalusteet, keittiötasot, jääkaapit, uunit, käsienpesualtaat, (katto)lamput, varashälyttimet ja takat valmiina. Suunnilleen kaikki muut huonekalut siis poistuvat, eli sim joutuu käyttämään omia varojaan huonekalujensa ostoon ja kämppänsä sisustukseen kaikesta huolimatta.

Itseäni ärsyttää, kun tein kaksi edellämainittua asiaa ja tappelin pelin kanssa. :/

Ja koodista sen verran, ettei minulla ainakaan haitannut, vaikka kirjoitin koko rimpsun pienellä. ;) Itse asiassa kirjoitin sen pienellä siksi, koska se ei noilla väliin tulevilla isoilla kirjaimilla toiminut. :D

• SIMS 2
        Jaruto kirjoitti:

Ajattelin pistää nämä tähän kaikille tiedoksi, ettei kukaan tee samoja virheitä kuin minä ja opi tätäkin asiaa vasta monen tunnin uurastuksen jälkeen kantapään kautta.

Tontin jokaisessa huoneistossa/asunnossa pitää olla ovimatto-ovi. Yksi ovi, muita ulos asunnosta vieviä ovia ei SAA olla. Ja vaikka tekisit pihalle esimerkiksi leikkimökin, pitää siinäkin olla ovimatto-ovi, muuten tulee valitus arkkitehtuurisesta virheestä, siitäkin huolimatta vaikka poistaisit hökkelistä yhden kokonaisen seinän, ettei se periaatteessa olisi enää huone vaan kolme seinää pystyssä lattia. *katkera*

Toinen juttu; vaikka sisustaisit asunnot etukäteen, kun simisi vuokraa asunnon, on siellä vain wc-kalusteet, keittiötasot, jääkaapit, uunit, käsienpesualtaat, (katto)lamput, varashälyttimet ja takat valmiina. Suunnilleen kaikki muut huonekalut siis poistuvat, eli sim joutuu käyttämään omia varojaan huonekalujensa ostoon ja kämppänsä sisustukseen kaikesta huolimatta.

Itseäni ärsyttää, kun tein kaksi edellämainittua asiaa ja tappelin pelin kanssa. :/

Ja koodista sen verran, ettei minulla ainakaan haitannut, vaikka kirjoitin koko rimpsun pienellä. ;) Itse asiassa kirjoitin sen pienellä siksi, koska se ei noilla väliin tulevilla isoilla kirjaimilla toiminut. :D

KIITTI,tota vinkkiä tarvinkin.

• Simmenger
        Jaruto kirjoitti:

Totta, että kalusteiksi ei jää kuin vessaan perus tavarat ja keittiöön perus tavarat, mutta jos vierailet muissa asunnoissa, (silloin kun niihin ei ole laitettu ketään asumaan, vaan sinne ovat tulleet ne automaattisesti 1 sim per asunto) niin silloin ne tavarat näkyy. Ellet halua mennä vierailemaan tyhjään asuntoon :D toivottavasti joku sai tästä tolkkua

• millAp`

kiva ku kerroit! tota tarvinki. :)

• liiilli

:D.

• pinja

pitää mennä sinne tontille ja painaa ctrl shift c ja kirjottaa siihen changelotzoning apartmentbase ja tallentaa ja naapurustoon

• mä vaan

... ja sain muutettuu sen tontin vuokraasunnoiks, mutta siinä lukee että talossa on arkkitehtuurinen virhe ja että talossa ei ole asuntoja vaikka niitä on 4, kaikki pakolliset esineeton, mutta kun taloissa on kattoterassit ja niille menevien portaiden päälle on tullut katto, mutta huomasin sen vsta kun olin muuttanut tontin vuokra asunnoks, eli voiko se katto portaiden päällä olla syy miksei siihen taloon voi muuttaa? mikä on siis se kooodi millä voi muuttaa vuokra asunnon takasin normaaliks taloks että sen virheen voi korjata?(koitin tätä koodia mutta se ei toiminu: ChangeLotZonig Residential ) toivottavast osaat auttaa (:

• Suttura
        mä vaan kirjoitti:

... ja sain muutettuu sen tontin vuokraasunnoiks, mutta siinä lukee että talossa on arkkitehtuurinen virhe ja että talossa ei ole asuntoja vaikka niitä on 4, kaikki pakolliset esineeton, mutta kun taloissa on kattoterassit ja niille menevien portaiden päälle on tullut katto, mutta huomasin sen vsta kun olin muuttanut tontin vuokra asunnoks, eli voiko se katto portaiden päällä olla syy miksei siihen taloon voi muuttaa? mikä on siis se kooodi millä voi muuttaa vuokra asunnon takasin normaaliks taloks että sen virheen voi korjata?(koitin tätä koodia mutta se ei toiminu: ChangeLotZonig Residential ) toivottavast osaat auttaa (:

Eikös se ollut Zoning eikä Zonig..
        Luulis että toimis jos oikein kirjoittaa :)

• Helmi Simpukka Järvi
        Suttura kirjoitti:

Eikös se ollut Zoning eikä Zonig..
        Luulis että toimis jos oikein kirjoittaa :)

Hei parahain sutturani, hyvvee jouluva ja terveisiä arvaat kai mistä...... ja tutuille myös

• xmaijux

Se koodi pitää kirjottaa tällee:

• xmaijux
        mä vaan kirjoitti:

Sulla täytyy olla asuntojen ulko-ovina se ovi-matto-systeemi , että sen talon pystyy vuokrata.

• SE ON PIENELLÄ
        xmaijux kirjoitti:

Se koodi pitää kirjottaa tällee:

changeLotZoning apartmentbase

• ISÄN NUkuttaja
        SE ON PIENELLÄ kirjoitti:

changeLotZoning apartmentbase

sillei oo paskaakaa väliä onko noi ekat kirjaimet isolla ihan näin btw....

• ends
        ISÄN NUkuttaja kirjoitti:

sillei oo paskaakaa väliä onko noi ekat kirjaimet isolla ihan näin btw....

Itseasiassa sillä on väliä. Esimerkiksi omassa pelissäni boolProp testingcheatsEnabled true-koodi ei toimi tuossa muodossa, vaan se pitää kirjoittaa boolProp testingCheatsenabled true jolloin saan kyseisen koodin käyttöön. Riippuu täysin koneesta, mutta ei kannata silti noin varmasti tulla sanomaan, mikäli ei asiasta paskan vertaa tiedä.

• $1M$

Joo-o. On ihan sama kirjoittaako koodin esim näin: MoVeObJeCtS oN, MOVEOBJECTS ON, ns. kunhan siinä käytetään tarkoitettuja kirjaimia. et voi kirjoittaa sitä esim: M0V30bject$ 0n, koska siinä on ihan eriä kirjaimia. Eikä isot kirjaimet ratkaise kirjoititko koodin oikein. Kiitos koodista, pitää koittaa ;D

• Nimetön550

Eli mulla tulee tälläinen juttu kun laitan koodin: Tontilla on virheellinen asunto. Voit korjata se palauttamalla ontin asuinalueeksi ja korjaamalla sitten asunnon arkkitehtuuriset ongelmat. Ei siinä muuta kun että.. Tein autotallin ja siihen oven mistä pääsee sisään. Sisään pääsi myös tekemästäni matto-ovesta. Tein asuntoja 4, kaikki samanlaisia. En oikein tajua syytä miksei se koodi toimi. Haittaako se, että takapihalla on leikkipiha minne ei ole ovea vaan sinne pääsee kkiertämällä talon ulkopuolelta. En ymmärrä tätä juttua.

• annejjj
        Nimetön550 kirjoitti:

Eli mulla tulee tälläinen juttu kun laitan koodin: Tontilla on virheellinen asunto. Voit korjata se palauttamalla ontin asuinalueeksi ja korjaamalla sitten asunnon arkkitehtuuriset ongelmat. Ei siinä muuta kun että.. Tein autotallin ja siihen oven mistä pääsee sisään. Sisään pääsi myös tekemästäni matto-ovesta. Tein asuntoja 4, kaikki samanlaisia. En oikein tajua syytä miksei se koodi toimi. Haittaako se, että takapihalla on leikkipiha minne ei ole ovea vaan sinne pääsee kkiertämällä talon ulkopuolelta. En ymmärrä tätä juttua.

hei, osaako kukaan kertoa miksi mulle ei tule tähän "hotellioveen" mattoa?? muuten koodit toimii ja vaihtuvat asunnoiksi mutta talon tiedoissa lukee että on 0 asuntoa? tämä kaiketi johtuu siitä ettei mulle tule sitä mattoa siinä oven mukana??

• Chihiro--
        Nimetön550 kirjoitti:

Changelotzoning apartmentbase koodilla saa tehtyä suoraan asunnon. Varmista, että tontilla ei asu simejä. Rakenna ensin talo ja sen jälkeen kirjoita koodi. Tallenna peli ja tule uudestaan tontille, jolloin se on vuokrakämppä. Huomaa, että tämän jälkeen ei voi taloa muokata, kuin rajallisesti.

Jos peli valittaa arkkitehtuurisista virheistä niin korjaa nämä asiat ainakin.. En nyt keksinyt enempää :)
        *Jokaisen asunnon etuoven pitää olla ovimatollinen ja maton tulee olla ulospäin!
        *Jos asunnossa on takapiha pitää sen olla rajattuna aidalla. Takaovi Ei saa olla ovimatollinen.

(Älkää kokeilko rantatontteihin)

• toistajat
        Chihiro-- kirjoitti:

Changelotzoning apartmentbase koodilla saa tehtyä suoraan asunnon. Varmista, että tontilla ei asu simejä. Rakenna ensin talo ja sen jälkeen kirjoita koodi. Tallenna peli ja tule uudestaan tontille, jolloin se on vuokrakämppä. Huomaa, että tämän jälkeen ei voi taloa muokata, kuin rajallisesti.

Jos peli valittaa arkkitehtuurisista virheistä niin korjaa nämä asiat ainakin.. En nyt keksinyt enempää :)
        *Jokaisen asunnon etuoven pitää olla ovimatollinen ja maton tulee olla ulospäin!
        *Jos asunnossa on takapiha pitää sen olla rajattuna aidalla. Takaovi Ei saa olla ovimatollinen.

(Älkää kokeilko rantatontteihin)

Olisiko parempia koodeja??
        Tarkotan kun te toistatte tota samaa koodia ettekäte sano muita koodeja.

• dssdsd
        toistajat kirjoitti:

Olisiko parempia koodeja??
        Tarkotan kun te toistatte tota samaa koodia ettekäte sano muita koodeja.

No kun ei ole muita koodeja, et vain osaa-.-

Ja jos ei tuu mattoa, niin todennäköisesti valitsit vaan väärän oven, pitää olla oikea kämpänovi-.-

• Finwitch

Yksi pikku juttu näistä koodeista:
      Kirjoita help niin saat listan erilaisista koodeista. Kaikkia koodeja ei tosin tule esiin, mutta ihan tarpeeksi. Koodi-ikkuna suljetaan kirjoittamalla exit
      Täytyy muuten varoittaa, että sen jälkeen kun on muuttanut rakennuksen vuokrakämpäksi, rakennus-vaihtoehdot ovat vähissä. Takaisin muuttaminen ei auta.
      Riippumatta asuntojen määrästä, hallittavia perheitä on enintään 4 - loput ovat tietokoneen hallinnoimia naapureita.

• Sims-tyttö

Juu elikkäs ku kaupunkikämppä on eka toimunut ja sitten asensin koneelle tämän F-Secure 2010:n ja sen jälkeen loppu peli toimimasta. Olen asentanut uudestaan mutta ei toimi! Tulee vaan se että on löydetty joku virhe ja sitte pitää painaa joko "lähetä" tai "älä lähetä". Painan aina älä lähetä. Apua?? Tietääkö kukaan miten saan toimimaan? Ainiin olen myös katsonut sieltä palomuurista ettei vaan olisi estänyt sovellusta, ei ole.

• Simimamma
        Sims-tyttö kirjoitti:

Juu elikkäs ku kaupunkikämppä on eka toimunut ja sitten asensin koneelle tämän F-Secure 2010:n ja sen jälkeen loppu peli toimimasta. Olen asentanut uudestaan mutta ei toimi! Tulee vaan se että on löydetty joku virhe ja sitte pitää painaa joko "lähetä" tai "älä lähetä". Painan aina älä lähetä. Apua?? Tietääkö kukaan miten saan toimimaan? Ainiin olen myös katsonut sieltä palomuurista ettei vaan olisi estänyt sovellusta, ei ole.

Ostin tytölleni kaupunkikämpän nettiversiona, eli ei CD:tä vaan ladattiin EA games'in nettikaupasta, ja tuli samanlaisia ongelmia. Ohjelma vaan ei käynnistynyt, ja windows antoi mitä kummallisempia virheilmoituksia. F-secure ei puhua pukahtanut.

Kahlattuani aikani löysin vinkin F-securen nettisivulta, ja sain homman pelaamaan: katso:
        http://www.f-secure.com/fi_FI/support/home-office/product-support/internet-security2010/15073.html

Tosin tuon linkin takana olevan ohjeen mukainen "käytä kehittynyttä prosessinvalvontaa"-ruksin poisto ei riittänyt, mutta kun koko DeepGuard'in otti pois käytöstä niin jopa Sims 2 rullaa taas :)

• janskumään

Ainakin omasta mielestäni, ja myös Radolan mukaan, tuo changeLotZoning-koodi tulee vasta Yliopisto-lisäosan mukana.

• S.I.M.I

Vanha aihe, ei olisi tarvinnut vastata... mutta koodi tulee kyllä kaikissa Yliopistoa uudemmissa lisäreissä, YO on nimittäin ainut lisäri jota en omista ja koodi toimii hyvin.

• Yuufoo

Ei se noin monimutkaista ole.
      Ensin tehdään vaikka yhteisötontti. Tontilla rakennetaan ne huoneet ja se vuokraovi yms. tarpeellinen. Sitten kirjoitetaan koodi ja mennään naapurustoon, kun tullaan takaisin postilaatikko on vaihtunut eikä seinää yms. voi enää rakentaa. Nyt voit muuttaa simejä vuokra-asuntoosi. Muista sisustaa kaikki huoneet tarpeellisilla tavaroilla, sillä ymmärtääkseni ne katoavat kun muutat sinne simin, ja kun tontille tulee naapureita ja vierailet heidän luonaan, asettamasi tavarat tulevat näkyviin.

• Kake123456

Pitääköse olla Asuinalue vai yhteisötontti?

• weewewew

Ihan sama kumpiko, sitten se vain muutetaan vuokra-asunnoksi koodilla, joka löytyy www.radosims.com

• saud
        weewewew kirjoitti:

Ihan sama kumpiko, sitten se vain muutetaan vuokra-asunnoksi koodilla, joka löytyy www.radosims.com

Sain onnistumaan tollasen vuokratontin, paitsi sim ei pysty puhumaan sen vuokra enmännän kanssa kun tulee virheilmoitus. Saako itse tehtyä vuokratontti toimimaan täydellisesti?

• zeniba98
        saud kirjoitti:

Sain onnistumaan tollasen vuokratontin, paitsi sim ei pysty puhumaan sen vuokra enmännän kanssa kun tulee virheilmoitus. Saako itse tehtyä vuokratontti toimimaan täydellisesti?

miten mä teen talon oon yrittäny tehä vaik kuinka monta kertaa mut mistä pitää painaa jos painan sitä neliöseinästä ii mitä sit pitää tehä apua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Muksuvalmisruuat
        zeniba98 kirjoitti:

miten mä teen talon oon yrittäny tehä vaik kuinka monta kertaa mut mistä pitää painaa jos painan sitä neliöseinästä ii mitä sit pitää tehä apua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mulla toimii changelotzoning apartmentbase, ja tässä tumpeloille neuvoja:
        -muista, että matto on asunnon ulkopuolella
        -kalusta asunto
        -huolehdi siitä, että oven tiellä ei ole mitää, se voi joskus haitata

• weew2q

Hieno oivallus, mutta aika epäselvästi selitetty.

• yx mammuli

Hitsi et tehty tää hankalax...monta tuntii ränkkäsin ja mietin ja melkein kirosin ku virhe tontissa ja muutamaan asuntoon, en päässy...kun muutin sinne sitte yhen tyypin ja ihmettelin miksi näitä muutamaa asuntoa ei pystynyt vuokraamaa ja muita ei...sitte en hoksannut heti miten saan muutettua talon takaisin toiseen tilaan, että saan muokattua sitä ja sitten hoksasin mikä mätti ja sain jopa koodinkin kirjoitettua oikein nii homma alkoi rulettaa ja pääsee pelailee =)

• dippandaa

Joo-o

Itselläni siis tämä koodi toimii ja niin edespäin, mutta osaisikohan joku jeppu auttaa, kun haluaisin kalustaa asuntoja enemmän kuin "perus"kalustuksella ja löysin jonkun 'ohjeistuksenkin' jossa viitattiin siihen että se olisi mahdollista, mutta ei kerrottu kuinka D:, Ettäjotta mukavaa. Onkohan kellä kokemusta asiasta?

• dippandaa

Ja lisäykseksi se, että olen yrittänyt tehdä kalustettuja huoneistoja, mutta kaikki muut paitsi 'perus' kalusteet katoavat...

• Vuokra-asunnollinen

Kiitos tuhannesti vinkeista

• PientäPintaremonttia

Tätä tietoa olenkin etsinyt ja upeaa, että omien vuokratonttien tekeminen todella on mahdollista. Menin tekemään asuintalon ja tein juuri niinkuin tässä keskustelussa ohjeistettiin. En epäillyt teitä vaan itseäni ja konettani, kun tuntuu, ettei mikään ikinä toimi. Kuitenkin yllätyin iloisesti, kun koodi heti toimi ja kiinteistö näkyi vuokrattavana. Kokeilen myöhemmin asuttaa taloa, mutta ainakin tuo koodi toimi. Ja hyvä tietää, että koodia voi käyttää toisinkin päin, eli muuntaa vuokrakiinteistö asuintaloksi, jolloin sitä pääsee rankallakin kädellä muuttelemaan :)

Kiitos siis näistä vinkeistä. Kirjoitan ne ylös sims vihkooni :)

• peaceflicka

Moi tietääks kukaan että mistä vois hommata sen the sims 2 kaupunkikämpän? kommenttia!?

• Apuva

Pelini ilmoittaa että asunnossa on virhe ja tajusin tätä lukiessa että se on se pirun matto-ovi joka on väärin päin -.- Miten saisin muutettua tontin takaisin asuintaloksi jotta pääsisin kääntämään ovet?

• sims fani

tietääkö kukaan missä olis joku sivusto mistä vois ostaa ton kaupunki kämpän mieluiten halvalla

• muuuh

mistä tuolta pelistä löytää sen ovi-matto -jutskan, tai siis mikä sen nimi on? itte en ole vielä löytänyt sitä...

• KooditontaMenoa

miten ees joku ajattelee et toimii koodi pitää kirjoittaa mut eka pitää laittaa sfiht ctrl c (c laukausee kameran) olen painanut tämän ei tapahdu mitään eli miten se tehään jos tehään miten voi muuttaa et esim. kameran laukaseen näppäin k apua kiitos vaikka vanha keskustelu tämä on

• KooditontaMenoa

anteeksi tuo onnistuin nyt mutta kaikki neuvoivat vasenta sfihtii ja vasenta ctrl kun ne olivat oikeat onneksi isosiskoni on pelannut ennemminkin että hän onnistui

• pronsu

Mistäköhän mahtaa johtua se, että vaikka laitan taloon 4 ovea, niin vain kaksi asuntoa on hyväksyttävät?!?! Kuitenkin sim pystyy vuokraamaan asunnon mitä tahansa neljää ovea painamalla!

• pronsu

Ja lisään vielä, että kahteen muuhun asuntoon muutti tietokoneen simejä, mikä tekee tästä vielä enemmän ymmärtämätöntä!!!

• :) juuh

kannattaa ensin kokeilla sitä koodii ja sitte vasta rakentaa talo :)

• Anonyymi

Moi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      147
      1929
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      286
      1070
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      81
      889
    4. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      868
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      779
    6. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      18
      736
    7. Mitä tekisit jos näkisit täällä viestin joka on varmasti sulle

Olisit siitä 100% varma.
      Ikävä
      73
      722
    8. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      681
    9. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      58
      674
    10. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      43
      670
    Aihe