Nappi otsaan

persekaveri

Omaan koiria 3 kipaletta ja ovat hyvinhoidettuja oman perheen jäseniä.
Yksi koiristani sairastui ja jouduin kesken työpäivän lähtemään lääkäriin (työnantajan kanssa tästä oli sovittu). Työtoverini sanoi " Anna nappi vaan otsaan sille hurtalle, sillä kyllä uusia rakkeja saa. Itselleni nousi raivo ja aivan sanoin suoraan " Annatko napin lapsillesi kun ovat kipeänä)".
Koira selvisi leikkauksen ansiosta, mutta välini työtoveriin olivat varaukselliset. Ymmärrän, että kaikki eivät pidä koirista, mutta itselleni se on elämään iloa ja sisältöä tuova asia. Toisin kuin hänelle jonkun urheiluseuran seuraaminen. Itse pidän koirista, urheilusta, naisista, monesta muusta. Mutta oma lauma on kuin yleisesti se oma perhe.

Opin sen, että tietämättä miten tärkeä toiselle ihmiselle voi toisesta mitättömältäkin tuntuva asia olla, niin kyllä se SATTUU herkemmän tunteeseen.
Jälkeenpäin hävetti ottaa toisen lapset puheenaiheeksi, mutta omat perheenjäseneni ovat tällä hetkellä "vain eläimiä" ja lauma pitää huolen toisistaan.

7

540

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kanna

      huonoa omaatuntoa sanoistasi. Hyvää teki työkaverillesi antaa vähän ajattelemista. Ehkä hän tästedes vähän ajattelee, ennekuin laukoo typeryyksiä suustaan.
      Vastaava tilanne sattui itselleni, tosin oma koirani kuoli tapaturmaisesti.

      Naapuri sanoi ettei yhtä koiraa kannata surra, ompahan rauhallisempaa teillä.
      Sitten hänen lapsensa sairastui ja joutui sairaalaan, tätä hän sitten itkien kertoi, johon minä tokaisin, että ompahan teilläkin vähänaikaa rauhallisempaa. Minua kadutti heti sanottuani, mutta en sitä hänelle sanonut.
      Seuraavana päivänä tuo naapuri tuli anteeksi pyytämään sanojaan koirani kuolemasta. Myös minä pyysin anteeksi ja joimme sovinnon kahvit.

      No, minulla on uusi koira ja hänen lapsensa tervehtyi ja käy päivittäin koiramme luona.
      Loppu hyvin, kaikki hyvin, vaikka ikävä on tuota edesmennyttä koiraa edelleen, mutta elämä jatkuu ja puuhaa riittää nuoren koiran kasvattamisessa ja kouluttamisessa.

      Hienoa , että koirasi selvisi, selvitä välisi työkaverisi kanssa, se on helpotus teille kummallekin.
      Hyvää syksyä koko plutuunalle ja potilaalle pikaista paranemista.

    • koiran emäntä

      Kun meidän koiralla alkoi erilaisia iho-oireita ja jouduimme aloittamaan työlään allergiaselvittelyn, niin sain pariltakin ihmiseltä kuulla, et parempi ois lopettaa koko koira.
      Jaa'a, näyttävät monet pitävän koiraa jonain kertakäyttötavarana, jonka voi heti pienenkin vian sattuessa vaihtaa uuteen.

      Sanomattakin selvää, että koiraamme ei missään nimessä lopetettu, vaan eri dieettikokeilujen kautta allergian syy selvisi ja koira on oikean ruokavalion ansiosta nyt erinomaisessa kunnossa.

    • Kyllästynytulvomiseen

      Vittu kaikille pihoilla ulvoville turhille hurtille pitäisi laittaa nappi otsaan.

      • Piikkipanta

        Niille voisi työntää sordiinot kurkkuun


    • JepOngelma

      Jep, olen kuullut usein saman ja usein on puolalainen kyseessä, vastaan muuten samalla tavalla tai vedän puolan historian esiin tai kehun ihan mielettömästi Merkkeliä ja Putinia tai Eu,ta. Ei ole mitään niin suurta mistä voisivat pillastua. Myös Nato kortti on todella hyvä, vihaavat kaikkea ja kaikkia vielä paremmin kuin suomalaiset.

      Toki on se asiatonta mutta saavat mitä ansaitsevat, mutta pitää olla varma että voittaa myös nyrkkeily ottelun mikä voi kaikesta seurata. Onneksi tämäkään ongelma ei siis todellakaan koske kaikkia.

    • Anonyymi

      homo :D

    • Anonyymi

      Potkut vaan rakkihullulle jos rakin takia poissa töistä, ei jää ainoaan kertaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe